Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Milý Ježíšku... O co si nejčastěji píšeme?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Dopis Ježíškovi máte možná spojen jen s dětstvím. Takový dopis míval mnoho podob, od ilustračních vyobrazení milovaného plyšáka nebo panenky, přes strohý (a mnohdy dlouhý) seznam dárků až po slohovou práci s důkladným vysvětlením proč bychom si uvedené přání zasloužili splnit.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Milý Ježíšku… O co si nejčastěji píšeme? | foto: ESENNCE.cz

I dnes se tato tradice drží, a to nejen u dětí, divili byste se, v kolika rodinách se píše Ježíškovi nehledě na věk. Jen se začaly využívat moderní nástroje, jako jsou emaily nebo sociální sítě. A proč ne, i Ježíšek jde s dobou.

Co si přejí muži? Ponožky i netradiční zážitky

Muže si můžeme rozdělit na dvě skupiny. Na ty, kteří z povinnosti napíšou pár drobností, jako jsou ponožky, „něco na sebe“ nebo něco dobrého k pití a pak na ty, kteří se ve svých přáních naopak odvážou. Často muži touží vyzkoušet nějaké netradiční zážitky a splnit si tak tajné sny. V těchto zážitkových přáních vedou školy smyku, jízda ve Ferrari, seskok padákem nebo koupel v pivu. I takové přání umí Ježíšek splnit, když si na pomoc přizve zážitkovou agenturu ESENNCE.cz. Ta už má v kooperaci s Ježíškem mnoholetou zkušenost a navíc získala i řadu ocenění – soutěž ShopRoku vyhrála již pětkrát.

Škola smyku – pobaví i pomůže

Ženy touží po zdraví rodiny, parfémech i kabelkách

Ženy v první řadě často nemyslí na sebe, a přejí si zdraví rodiny a štěstí blízkých. Když se jedná o konkrétní přání pro ně samé, často si přejí typicky ženské radosti – parfémy, kabelky, hodinky nebo něco na sebe. Druhou nejčastější skupinou přání jsou pomocníci do domácnosti – vysavače, mixéry nebo tlakové hrnce. Ženy mají tedy rády i praktické dárky, pokud jsou ovšem podle jejich výběru. Některé velké eshopy nabízí šikovný nástroj, novodobý dopis Ježíškovi, který pošle „Ježíškovi“ konkrétní odkaz přímo na vybraný produkt.

Milý Ježíšku… O co si nejčastěji píšeme?

U dětí se střídají evergreeny se žhavými novinkami

Děti mají většinou o svých vánočních přáních zcela jasnou představu a na rozdíl od dospělých nemají žádné ostychy si o všechny dárky Ježíškovi napsat. Samozřejmě hračky vedou. Existuje pár evergreenů, které se v dopisech objevují již desítky let beze změny – stavebnice Lego, panenka Barbie a plyšové hračky (podle aktuálních trendů). Spolu s nimi jsou každoročně na seznamech sezónní novinky a módní hity, které děti znají z televizních reklam – letos si hodně dětí určitě napíše o plyšového kamaráda Furbyho, dětský dron s kamerou nebo interaktivního poníka Kopýtko.

Pokud jste ještě letos svůj dopis Ježíškovi nenapsali, pospěšte si, aby měl dostatek času vaše přání vyplnit. Můžete k tomu využít třeba chytrou online vychytávku tomikup.cz.

ESENNCE.cz

ESENNCE.cz

Autor:

Nejčtenější

Vaše zdraví ochrání bylinné produkty z Klášterní officíny.
Vaše zdraví ochrání bylinné produkty z Klášterní officíny

Bylinné sirupy, likéry, pomazánky a další přírodní produkty z Klášterní officíny navazují na bohatou tradici středověkých klášterních lékáren. Znovuobjevujeme...  celý článek

Vždy o krok napřed – Huawei P9 lite 2017 je nadstandardem střední třídy.
Vždy o krok napřed – Huawei P9 lite 2017 je nadstandardem střední třídy

Je pro vás důležitý precizní reprezentativní design stejně jako špičkový výkon, výbava a dlouhotrvající výdrž baterie? K tomu všemu nejnovější Android 7 a...  celý článek

Na běžném účtu se vaše peníze neudrží ani nerozmnoží.
Na běžném účtu se vaše peníze neudrží ani nerozmnoží

Asi to také znáte, chcete si ušetřit na nové auto nebo na pěknou zahraniční dovolenou, ale peníze se z vašeho účtu vždy tajemně vypaří. Peníze jsou na takovém...  celý článek

Ha Long a Lan Ha: kouzelné vietnamské zátoky
Ha Long a Lan Ha: kouzelné vietnamské zátoky

Vápencové skály různorodých tvarů vystupující z moře, mezi nimi pestrobarevné loďky a jednoduché dřevěné domy na vorech, obetkané rybářskými sítěmi – to je...  celý článek

Osm praktických rad, které oceníte při nákupu klozetu.
Osm praktických rad, které oceníte při nákupu klozetu

Toaletní mísa by měla být především komfortní pro užívání, ale i snadná na údržbu. Odpovídat by měla také vkusu a nárokům na design svého majitele.   celý článek

Další z rubriky

Špičková fotokniha, aneb jak nenaletět? Poznáte kvalitní produkt?
Špičková fotokniha, aneb jak nenaletět? Poznáte kvalitní produkt?

Toužíte po fotoknize, která by byla krásnou památkou i za několik let? Pak je zapotřebí zvolit takového výrobce, který nabízí poctivou šitou vazbu, které se...  celý článek

Dopřejte si skvost mezi make-upy Dermacol Noblesse Fusion Make up.
Dopřejte si skvost mezi make-upy Dermacol Noblesse Fusion Make up

Odborníci z vývojových laboratoří Dermacol pracovali tři roky na zrození nového make-upu, který zajistí bezchybný vzhled pleti bez jediné kapičky vody. Nyní se...  celý článek

Termální park TERMÁLY LOSINY právě otevřel venkovní areál
Termální park TERMÁLY LOSINY právě otevřel venkovní areál

Konečně přichází krásné počasí, léto brzy zaklepe na dveře a Termální park TERMÁLY LOSINY právě zahajuje další sezónu otevřením svého venkovního areálu....  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.