Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mercedes Benz třídy GLE Coupé je kladivo na BMW X6. Přesvědčí vás?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Příznivci značky Mercedes Benz jistě dlouho očekávali odpověď na bezesporu úspěšného konkurenta z Mnichova – BMW X6. Jeho soupeřem se stal Mercedes Benz třídy GLE Coupé.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Mercedes Benz třídy GLE Coupé je kladivo na BMW X6. Přesvědčí vás? | foto: Simix s.r.o.

Jako vždy vsadil Mercedes Benz na eleganci, vůz díky zaoblenému tvaru karoserie působí opticky větším dojmem než konkurenční BMW X6. Předek vozu je pro MB typický, v AMG paketu působí velmi dravě, ale co velmi zaujme, je záď, která svými světly tak trochu evokuje jiný model MB, a sice třídu S Coupé.

Říká se, že „kola dělají auto“, a v případě 21“ kol v AMG designu lze toto rčení jen potvrdit. Kola perfektně pasují k celkově zdařilému designu karoserie.

Pohodlí a prostor

Pro stávající zákazníky značky nebude interiér žádným velkým překvapením, ale proč za každou cenu měnit něco, co je povedené, vše je na svém místě, řidič má vše po ruce a nic nemusí hledat? Změnila se pouze obrazovka, resp. její usazení, a na středovém tunelu najdeme sdružený dotykový ovladač, kterým i řidič, který by v MB seděl poprvé, velmi rychle a intuitivně provedl všechna nastavení.

Mercedes Benz vždy vyniká mezi prémiovými značkami především pohodlím. Své pověsti nezůstal nic dlužen. A co vás opravdu překvapí, je dostatek prostoru pro cestující vzadu, na rozdíl od mnichovské konkurence, kde je prostor na zadních sedadlech snad nejčastější kritikou. Také tvarování sedadel je příjemné a neunaví cestující ani při delší cestě.

Nemusíte se obávat, že by byl prostor na zadních sedadlech na úkor zavazadlového prostoru, naopak. I zde GLE Coupé zaujme základním objemem 650 l a při sklopení zadních opěradel získáte 1720 l. Přijďte si jej prohlédnout do showroomu SIMIX.

Mercedes Benz třídy GLE Coupé je kladivo na BMW X6. Přesvědčí vás?

Tichý a kultivovaný turbodiesel & převodovka 9G - Tronic

Mercedes Benz třídy GLE Coupé s turbodieselovým motorem by mohl po nastartování leckterého příznivce benzínu přesvědčit, že i „nafta“ může nabídnout neuvěřitelně tichý a kultivovaný chod.

Šestiválcový turbodiesel s výkonem 190 kW a točivým momentem 620 Nm již při 1600 otáčkách za minutu nabízí velmi slušnou dynamiku jízdy. Naprosto dokonalá je 9rychlostní automatická převodovka 9G – Tronic, u které přeřazení probíhá naprosto hladce, v podstatě nepostřehnutelně.

K dispozici máte 9 rychlostí, tzn., že například když motor točí kolem 1 000 ot./min., tak se na devátý stupeň vůz pohybuje kolem 80 km/h. Po sešlápnutí plynového pedálu převodovka reaguje rychle a bez prodlevy a i při sportovnější jízdě si motor stále ševelí v nízkých otáčkách, což se vždy příznivě projevuje také ve spotřebě paliva.

Mercedes Benz třídy GLE Coupé je na dálnici i na okresce jako doma

Dvoustupňové tlumiče Agility Control jsou pro GLE Coupé standard, ale pokud chcete opravdu bezkonkurenční komfortní jízdu, pak je zde vzduchový podvozek – AIRMATIC.

Vzduchové pérování však není jen o komfortu, ale také o dokonalém a rychlém přizpůsobení se vozu podle aktuálního povrchu vozovky, dále reguluje náklon vozidla v zatáčkách. Můžete si tedy dopřát komfortní jízdu na delších dálničních trasách, ale zrovna tak je jízda potěšením v zatáčkách i na méně kvalitních silnicích.

Porovnejte sami MB GLE Coupé a BMW X6 - vozy, které si jsou podobné, ale přesto odlišné

Mnoho lidí bude možná nazývat Mercedes Benz třídy GLE Coupé kopií BMW X6, ale čas ukáže, že se jedná o vozidla dosti odlišná. MB jako vždy sází na maximální možnou úroveň pohodlí, BMW zase na sportovní charakter i za cenu menšího komfortu.

Porovnat MB GLE Coupé a BMW X6 můžete na salonu firmy SIMIX v Praze 6. Více najdete na www.simix.cz.

Mercedes Benz třídy GLE Coupé je kladivo na BMW X6. Přesvědčí vás?
Autor:


Nejčtenější

Oslavte Vánoce nebo Silvestr na horách
Oslavte Vánoce nebo Silvestr na horách

Také si každoročně dáváte závazek, že letošní svátky budou opravdu plné pohody, ale pak se přistihnete, jak horečně uklízíte a kličkujete davy lidí v...  celý článek

Máte sbaleno na lyžařskou sezónu? A co cestovní pojištění?
Máte sbaleno na lyžařskou sezónu? A co cestovní pojištění?

Chystáte se na hory za adrenalinem, nebo jen na rodinnou dovolenou na mírné svahy? Poradíme vám, jak se na lyže dobře připravit. Nezapomeňte si také sjednat...  celý článek

Moderní roubené domy představují okouzlující bydlení s dotekem přírody
Moderní roubené domy představují okouzlující bydlení s dotekem přírody

Takzvané roubenky v každém z nás evokují útulný vesnický domek, ze kterého sálá vřelá pohoda jako u babičky. Věděli jste ale, že můžete harmonicky skloubit...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.