Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

MegaSleva.cz = hromadné nákupy na internetu se slevou

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Nový trend označován jako hromadné nákupy na internetu pomáhá v době krize šetřit zákazníkům a prosperovat firmám.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Hromadné nákupy na internetu se slevou | foto: MegaSleva.cz

Nárůst prodeje v době krize o procenta až desítky procent, získání nových zákazníků novými metodami marketingu, technologický náskok před konkurencí. Hromadné nákupy na internetu, fenomén, který je výhodný nejen pro samotné kupující, ale i pro firmy, které prostřednictvím webových portálů nabízejí své služby a výrobky.

"Velký zájem mezi lidmi byl o jízdu Hummerem za 99 korun. Na 96 % slevu (původní cena 2 636 korun) reagovalo za tři dny 240 zájemců," řekl iDNES.cz Lubomír Machoň z ústecké firmy Dream Production, která služby MegaSleva.cz využila již několikrát.

"Hubnoucí kúru za 200 korun (původní cena 600 korun) si pořídilo 334 lidí," potvrzuje zájem zákazníků o nový projekt na tuzemském internetu majitel serveru MegaSleva.cz Jan Pummer.

wellness pobyt

Hromadné nákupy na internetu spustily lavinu zájmu

MegaSleva.cz odstartovala svůj provoz v České republice 1. září 2010. Po vzoru úspěšného amerického portálu Groupon.com nabízí zákazníkům zboží za velmi nízké ceny v mnoha městech po celé republice.

"Jsme překvapeni, jak velkou lavinu zájmu hromadné nákupy na internetu v tuzemsku spustily. V tuto chvíli nabízíme zlevněné masáže, večeře, kurzy tance, pobyty na horách a mnohé další služby zákazníkům v Praze, Liberci, Mladé Boleslavi, Ústí nad Labem, Děčíně, Hradci Králové, Pardubicích a Olomouci. Další tisíce lidí oslovujeme nově v Brně," říká Pummer, kterému pomáhá s obchodními aktivitami a technickým provozem webu, zaměřujícím se na hromadné nákupy, sedm kolegů.

Jak hromadné nákupy přes MegaSleva.cz fungují?

Jak hromadné nákupy fungují

  • Každý druhý den nová atraktivní nabídka
  • V devíti městech České republiky
  • Aktivace minimálně nutným počtem zájemců
  • Platba kreditní kartou, bankovním převodem, bude PayPal
  • Emailem dostane zákazník voucher k využití služby
  • Lze použít jako dárek

Od začátku měsíce si na stránkách MegaSleva.cz koupilo zboží a výrobky se slevami až 96 procent více než 8 000 zákazníků. Úspory mezi běžnou původní cenou a zlevněnou na internetu již přesáhly za dva měsíce provozu tři miliony korun.

termozábal

Marketingový pomocník v době krize

"Moc mě zaujala nabídka Pochutnejte si na dobré pizze u vás doma za 69 korun. Pizzu mi za tuto fantastickou cenu dovezli dokonce až domů. Původně pizza stála 150 korun," prozradila svou motivaci k nákupu na internetu jedna z prvních zákaznic, brněnská studentka Petra Přikrylová.

Hromadné nákupy na internetu jsou zajímavým marketingovým pomocníkem v době finanční krize. "Lidé chtějí kupovat věci se slevou, ale zároveň nechtějí slevit z kvality. Pokud uvidí cenově velmi zajímavou nabídku, jsou ochotni ji bez dlouhého rozmýšlení využít," vysvětluje filosofii svého podnikání Pummer.

Díky projektům množstevních nákupů na internetu se dozvídá o službách obchodníků řada lidí, kteří by se jinak přímo na prodejce těžko napojili. Servery totiž používají pro distribuci informací o slevách moderní komunikační kanály - web, Facebook, email.

Zákazníci a fanoušci MegaSleva.cz na Facebooku, kterých je nyní 3 500, pak mezi sebou komunikují a sdělují si zajímavé nabídky i přes ICQ, SMS, Skype nebo Twitter.

Autor:

Nejčtenější

Lidé se stěhují na venkov, města jsou pro ně příliš drahá
Lidé se stěhují na venkov, města jsou pro ně příliš drahá

Stěhování lidí z měst na venkov se pomalu stává novým trendem. Nikoliv však pozitivním. Hlavním důvodem totiž není touha po vlastním domě se zahradou, jak tomu...  celý článek

Živé kaskádové zahrady jsou nejen krásné, ale také zdraví prospěšné.
Živé kaskádové zahrady jsou nejen krásné, ale také zdraví prospěšné

Živé rostliny v interiéru čistí vzduch, snižují pocit únavy, zvyšují náš pracovní výkon a kreativitu a eliminují hluk. To jsou jen některé důvody, proč bychom...  celý článek

Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře.
Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře

Ať už žijete s rodiči, nebo ve vlastním bytě, ložnice by měla být vaším útočištěm, kam si chodíte odpočinout po náročném dni. Doby, kdy v ní byly pouze šatní...  celý článek

Třetí Karlova rada: Jezdím, tedy jsem mobilní
Třetí Karlova rada: Jezdím, tedy jsem mobilní

Mobilita znamená kompletní zajištění péče o váš vůz. Pořízení vozu je teprve začátek jeho života a dobrá firma se postará o to, co je k němu potřeba.   celý článek

Léto s Huawei má pořádnou šťávu
Léto s Huawei má pořádnou šťávu

Umíte si vůbec představit vyrazit v létě někam bez svého telefonu v kapse? Sotva! Vždyť celý rok telefon nedáme z ruky.   celý článek

Další z rubriky

Chorvatské ostrovy vás zaručeně okouzlí. Využijte ceny last minute.
Chorvatské ostrovy vás zaručeně okouzlí. Využijte ceny last minute

Prožijte svou dovolenou v naprostém klidu a pohodě. Vždyť shonu máte ve všední dny nad hlavu! Načerpejte nové síly na pláži, projděte se po historických...  celý článek

Letní scéna Harfa láká na kulturní léto plné zábavy.
Letní scéna Harfa láká na kulturní léto plné zábavy

Od 10. července do 3. září 2017 pro vás Letní scéna Harfa připravila celkem 37 představení, ve kterých se můžete těšit na celou řadu oblíbených českých herců....  celý článek

Polarizační sluneční brýle Horsefeathers
Horsefeathers jsou i plavky a polarizační brýle

Horsefeathers znáte jako outdoorovou značku na zimu. A věděli jste, že existují i plavky nebo brýle Horsefeathers – dioptrické i sluneční s polarizací? S...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Pleťové masky v podobě smajlíků: roztomilé, nebo děsivé?
Pleťové masky v podobě smajlíků: roztomilé, nebo děsivé?

Že už jste toho v kosmetickém průmyslu viděli hodně? Novinkou jsou nyní plátýnkové masky s potiskem facebookových smajlíků.

Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.