Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mazda 6 představuje vzrušující vír inovací

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
V době svého uvedení zaskočila současná šestka konkurenci propracovaným komplexem inovativních řešení a jejich vysokou funkčností. Faceliftované provedení dále cizeluje revoluční prvky a zákazníky láká ještě vstřícnějším uživatelským prostředím i nekončící radostí z jízdy.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Mazda 6: Vzrušující vír inovací | foto: Kodecar spol. s r.o.

Neopakovatelný ústřední výraz byl vždy silnou stránkou vlajkové lodi značky Mazda a současné provedení se pod kůži dostane ještě osudověji. Nově navržená maska chladiče a charakteristický motiv v křídla propůjčují modernizovanému modelu silnější a ostřejší vzezření. Devět volitelných barev karoserie vždy báječně ladí s vysoce lesklým lakem nových 19“ kol z lehké slitiny, špičkovou viditelnost i v té nejtemnější noci zajistí nové Full LED světlomety.

Mazda 6: Vzrušující vír inovací
Mazda 6: Vzrušující vír inovací

Nevtíravě příjemná atmosféra je silnou devizou interiérů vozů Mazda a jeho přepracované ztvárnění v řadě 6 dodává vozu důstojnější nádech než když předtím. Mazda 6 nyní přebírá kokpit s head-up displejem z modelů 3 a 2, přičemž tento koncept byl upraven pro její prostornější interiér a doplněn o ovládací rozhraní, které propojuje řidiče s vozem. Na palubě tak naleznete ideálně ergonomicky vyřešené pracoviště řidiče, díky kterému není jeho pozornost zbytečně odváděna od dění za okny.

Přepracovaná středová konzola nyní nabídne příjemnější ovládání topení a především komplexu pokročilých multimediálních technologií zahrnovaných pod pojem konektivita. Přehledná navigace potěší tříletou bezplatnou aktualizací mapových pokladů, k mání jsou také šikovné aplikace jako Aha nabízející výběr ze 100 000 radio stanic z celého světa nebo sledování potřebných servisních úkonů vašeho vozu. Samozřejmostí je jednoduchý přístup na Facebook nebo Twitter. To vše a mnoho dalšího snadno ovládnete hlasem nebo pomocí geniálně intuitivního otočného ovladače HMI Comander.

V interiéru nyní naleznete také více odkládacích prostor a exkluzivní měkčené materiály na místech, se kterými tělo cestujících přichází často do kontaktu. Skvělou a již tradiční zprávou je také to, že prostorné verze sedan a kombi získáte vždy za stejnou cenu.

Mazda 6: Vzrušující vír inovací
Mazda 6: Vzrušující vír inovací

Mazda, to je jedna z mála značek, jejichž smyslem je ve svých vozech přinášet zákazníkům nejen pohodlí, praktičnost a moderní technologie, ale především neopakovatelné zážitky z každé jízdy. Nejinak tomu samozřejmě musí být také v případě vlajkové lodi.

Filozofie rightsizingu, čili aplikování přirozené velikosti pohonných jednotek u šestky nabývá své nejryzejší formy. Propagátory downsizingu hojně proklamovaná teze o překonanosti klasicky plněných jednotek má původ především v prozaickém faktu, že jakýkoliv vývoj atmosférických benzínových motorů nejběžnějších kubatur, až na řídké výjimky, víceméně ustrnul o dekádu zpátky a exempláře, které sporadicky najdeme pod kapotami dnešních aut, jsou vesměs dožívající pohrobci konstrukcí agregátů z devadesátých let. Ne tak u Mazdy a její řady moderních motorů vyvinutých za pomoci použití revolučního komplexu technologií Skyactiv.

V případě benzinových jednotek tak můžete vybírat mezi dvěma výkonnostními stupni vždy agilního a ve většině režimů velice úsporného dvoulitru nebo špičkového agregátu o objemu 2,5 litru. Také tento motor se vyznačuje špičkovou pružností, kultivovaným chodem a mimořádně příznivou spotřebou, která v kombinovaném režimu nepřekročí 6,5 litru. Zapomínat nesmíme ani na příznivce naftového pohonu, který je mezi zákazníky šestky velmi oblíben. Nesmírně pohodovou a přitom přitom výkonově vrcholně přesvědčivou volbu zde představuje turbodiesel o objemu 2,2 litru s výkonem 150 nebo 175 koní a spotřebou do pěti litrů nafty. Všechny motory samozřejmě plní emisní normu Euro 6 a k mání jsou jak s precizně ovladatelnou manuální šestistupňovou převodovkou, tak automatickým ústrojím.

Také jízda s novou Mazdou 6 doznala díky řadě dílčích inovací a zcela novým prvkům dalšího kvalitativního vzestupu. Vylepšení podvozku a nová generace pohonu všech kol Mazda AWD přispívají k tomu, že šestka je řidičsky ještě atraktivnější. Díky důslednějšímu odhlučnění a cíleným úpravám, které potlačují přenos hluku a vibrací, je nový model také kultivovanější a tišší než dříve. O bezpečí posádky se stará arzenál nejmodernějších prvků aktivní bezpečnosti v čele se systémem automatického preventivního brzdění, nechybí ale ani takové speciality jako hlídání bdělosti řidiče nebo upozornění na vozidla blížící se zezadu.

Mazda 6: Vzrušující vír inovací
Mazda 6: Vzrušující vír inovací

Podtrženo sečteno, Mazda 6 je vyspělé moderní auto, které si jede svou cestou a dělá to velmi dobře, ať už jde o špičkové pohonné jednotky nebo esteticky bezvadný interiér napěchovaný komfortní výbavou a nejmodernějšími komunikačními technologiemi.

Autor:


Témata: Twitter

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.