Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Vysoká škola hotelová v Praze 8 nabízí studium marketingové komunikace

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Marketingová komunikace? Vysoká škola hotelová (VŠH) v Praze 8, dominantní nositel oboru hotelnictví v České republice, nabízí studijní příležitost zájemcům o bakalářský obor studium Marketingové komunikace! Neváhejte.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Marketing?!? Studium marketingové komunikace na VŠH | foto: Vysoká škola hotelová v Praze 8, s.r.o.

Od nadcházejícího akademického roku snižuje Vysoká škola hotelová školné o 10 000 Kč za semestr a nabízí tak uchazečům výhodné podmínky pro studium. Ve studiu můžete navíc pokračovat i v navazujícím magisterském oboru Marketingové komunikace, který v letošním roce získal prodloužení akreditace na další 4 roky.

Přednáška oboru: Studium marketingové komunikace na VŠH

Přednáška oboru: Studium marketingové komunikace na VŠH

Oba tyto obory připravují studenty na profese odborníků se zaměřením na marketingové komunikace - řízení, public relations, reklamu, tiskové mluvčí a v neposlední řadě stále populárnější zaměření na znalosti a dovednosti v oblasti franchizingu.

Kvalitní vědomosti uplatněné v praxi – studium marketingové komunikace

Absolventi oboru Marketingové komunikace jsou po absolvování přípravy teoretického základu a získání praktických zkušeností schopni aplikovat své vědomosti v oblasti managementu a marketingu služeb v každodenním profesním životě.

Po absolvování magisterského stupně studia mohou absolventi zastávat manažerské pozice v marketingových, komunikačních a PR útvarech firem zabývajících se hotelnictvím a cestovním ruchem, jakož i ostatních společností, především v oblasti služeb. Tyto funkce může úspěšný absolvent zastávat v malých organizacích i velkých hotelových řetězcích a organizacích podnikajících v oblasti cestovního ruchu.

Marketingové komunikace – příprava výstavy na VŠH

Marketingové komunikace – příprava výstavy na VŠH

Obor: Studium marketingová komunikace se stává zábavou každého studenta. Studentský Picnic Day na VŠH

Obor: Studium marketingová komunikace se stává zábavou každého studenta. Studentský Picnic Day na VŠH

Studium marketingové komunikace na VŠH za příznivé ceny

Snížením školného v bakalářském studiu na 22 500 Kč za semestr chce Vysoká škola hotelová zpřístupnit tento stále více vyhledávaný a populární obor zájemcům z řad široké veřejnosti, které tento obor zajímá, stejně tak již profesně zdatným odborníkům marketingu, kteří si potřebují rozšířit své obzory.

Jestli Vás zajímá studium marketingové komunikace na VŠH, tak bližší informace se dozvíte na internetových stránkách školy www.vsh.cz.

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.