Byty
Byty - forma vlastnictví
Dům
Pozemky
Komerční nemovitosti
Lokalita
Kraje
» Hlavní město Praha
» Středočeský kraj
» Jihočeský kraj
» Jihomoravský kraj
» Karlovarský kraj
» Kraj Vysočina
» Královéhradecký kraj
» Liberecký kraj
» Moravskoslezský kraj
» Olomoucký kraj
» Pardubický kraj
» Plzeňský kraj
» Ústecký kraj
» Zlínský kraj
» Evropa
» Asie
» Severní Amerika
» Afrika
Cenové rozpětí v Kč  
(?)
Plocha v m² Plocha parcely v m² (?)
Stav nemovitosti
Konstrukce budovy
Podle počtu podlaží budovy
Počet podlaží budovy
Poschodí bytu
Počet místností
Zařízenost nemovitosti
Vybavení
Způsob vytápění objektu
Aktuálnost
+ další volby
Zavřít box Vymazat formulář
Cenové rozpětí v Kč Plocha v m²
Lokalita
>> Hlavní město Praha
>> Středočeský kraj
>> Jihočeský kraj
>> Jihomoravský kraj
>> Karlovarský kraj
>> Kraj Vysočina
>> Královéhradecký kraj
>> Liberecký kraj
>> Moravskoslezský kraj
>> Olomoucký kraj
>> Pardubický kraj
>> Plzeňský kraj
>> Ústecký kraj
>> Zlínský kraj
Zavřít box Vymazat formulář
Lokalita
Název nebo adresa RK
Zavřít box Vymazat formulář

MAFRA posílila, koupila realitního specialistu AdInternet

  12:45aktualizováno  12:45
Mediální skupina MAFRA rozšířila své portfolio o českou společnost AdInternet, která se specializuje na výkonnostní marketing při prodeji nových domů a bytů přes internet.

Rezidenční projekt 4Blok v pražských Vršovicích| foto: AdInternet

Vydavatelská skupina tím posílí svůj katalog nemovitostí Reality.idnes.cz, který je druhý největší na českém internetu, a zvýší tak svůj tržní podíl v oboru. „Náš katalog Reality.idnes.cz organicky roste a daří se mu velmi dobře. Věříme, že know-how a kontakty kolegů z AdInternet mu ještě pomohou,“ řekl člen představenstva MAFRA zodpovědný za digitální divizi Michal Hanák.

AdInternet pomáhá developerům prodávat nové domy a byty formou tzv. lead-generation. Oproti standardnímu modelu marketingu, kdy developer platí za marketing dopředu a bez garancí prodejních výsledků, AdInternet realizuje pro developery marketing na vlastní náklady a získává za to od developerů odměnu až po úspěšných prodejích nemovitostí. Má smlouvy s více než 60 developery a propaguje téměř 130 projektů nového bydlení, a to jak na vlastních stránkách s agregovanými nabídkami, tak na speciálních stránkách developerských projektů. „Vytvořili jsme market standard v oboru lead-generation v realitách. Navíc jsme po čtyřech letech stále jediní na trhu,“ řekl Michal Hanus z investiční skupiny Chenen, která svůj podíl v AdInternet prodala.

Z pěti bývalých společníků zůstávají ve společnosti dva. Zakladatel Jakub Zamrazil bude zároveň jednatelem AdInternet ve vlastnictví MAFRA, Petr Makovský zůstává obchodním ředitelem AdInternet. Dalšími jednateli za MAFRA jsou Michal Hanák a produktový ředitel Patrik Mališ.