Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Loni nám přibylo téměř 20 tisíc klientů, uvádí generální ředitel ČPZP

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Na růst klientské základny jsme se ptali generálního ředitele ČPZP Petra Vaňka.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

ČPZP | foto: ČPZP

Pane generální řediteli, jaký byl rok 2015 pro Českou průmyslovou zdravotní pojišťovnu z hlediska čísel?
Podle předběžných hospodářských výsledků měla ČPZP na účtu základního fondu ke konci roku 2015 částku přes 1,6 miliardy korun a splnila tak svůj zdravotně pojistný plán. Naplnili jsme objem všech spravovaných fondů včetně rezervního, jenž je řadu let naplňován a udržován ve výši, která je stanovená zákonem. Splnili jsme všechny své platební závazky vůči našim partnerům a poskytovatelům zdravotních služeb. V neposlední řadě jsme dodrželi objem provozních nákladů.

Kolik tedy činily náklady vaší pojišťovny na zdravotní péči? Jak se budou vyvíjet v letošním roce?
Náklady na zdravotní služby v roce 2015 dosáhly podle předběžných výsledků 25,5 miliardy korun. V letošním roce budou ještě o 0,8 miliardy korun vyšší. Celkově dosáhnou cca 26,3 miliardy korun. Zhruba polovina z toho budou náklady na lůžkovou péči, které předpokládáme ve výši přibližně 13 miliard korun. V segmentu ambulantní péče dojde k meziročnímu navýšení o více než 0,2 miliardy korun na celkových 8,1 miliardy.

Co říkají čísla o vašich pojištěncích?
K 1. lednu 2016 registrujeme 1 230 000 pojištěnců, zatímco o rok dříve to bylo necelých 1 211 000 klientů. To znamená, že meziroční přírůstek našich klientů dosáhl téměř 20 000. Nárůst nových klientů jsme zaznamenali ve všech krajích České republiky a několik tisíc jich využilo možnosti registrace on-line. Jsme velice rádi, že naši práci a přístup k pojištěncům ocenili nejen tito noví, ale především stávající klienti, kteří nám zůstali věrni. Důvěru našich pojištěnců vnímáme jako nejvyšší kritérium pro hodnocení úrovně a služeb a velice si této důvěry vážíme.

Jaké novinky nabízíte v letošním roce svým pojištěncům?
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna v roce 2016 přispívá nově na prevenci osteoporózy pro klienty od 50 let a na prevenci poruch paměti, kterou mohou využívat klienti od 60 let. Oba příspěvky jsou ve výši až 300 korun. ČPZP rovněž zahájila distribuci nových vitaminových přípravků pro děti od 3 do 15 let. Jsou ve formě želé a podle prvních ohlasů můžeme soudit, že dětem opravdu chutnají. Nové vitaminy dostávají od ČPZP na transfuzní stanici také bezpříspěvkoví dárci krve nebo plazmy, a to šumivé multivitaminy s příchutí pomerančů a celou řadou vitaminových přípravků s obsahem minerálů a hlavně železa, potřebného pro obnovení krvetvorby. I tato novinka byla přijata velmi kladně.

Kolik plánujete vynaložit na preventivní programy?
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna v letošním roce plánuje vynaložit na programy podporující prevenci a zdravý životní styl částku přibližně 119 milionů korun, což je o několik milionů více než v uplynulém roce. ČPZP tedy bonusové programy neomezuje a maximálně využívá svých finančních možností.

Ve kterých oblastech ČPZP dělá pro klienty více než konkurence?
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna zatím jako jediná zdravotní pojišťovna posílá svým pojištěncům zdarma SMS pozvánky k preventivní prohlídce u praktického lékaře, gynekologa či urologa. V letošním roce jsme nově začali posílat i pozvánku na stomatologickou preventivní prohlídku. Klienti mohou s pojišťovnou komunikovat prostřednictvím chatu či Facebooku.

ČPZP nabízí příspěvky a bonusy ve slevovém programu NechciNudu.cz, kde si lze vybírat z desítek různých aktivit a výhod, elektronickou přepážku s přístupem k on-line osobnímu účtu pojištěnce, prohlížení poplatků a doplatků. Našim pojištěncům dále nabízíme výhodné cestovní pojištění on-line, kde garantujeme pojistné plnění 10 milionů korun, což nenabízí žádná jiná zdravotní pojišťovna.

Děkuji za rozhovor.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.