Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lídr outdooru Husky rozšiřuje prodejní síť

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Společnost letos otevírá již šestou značkovou prodejnu. Nový outlet s outdoorovým zbožím bude na pražském Proseku v unikátní budově stanice metra Střížkov.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Lídr outdooru Husky rozšiřuje prodejní síť | foto: Husky

Firma Husky, jeden z největších tuzemských výrobců a distributorů outdoorového vybavení pro volný čas, letos otevírá další značkové prodejny.

Po dvou nových obchodech v Praze, jednom v Ostravě, Litvínově a Lounech, nyní v listopadu rozšiřuje svoji síť o outlet na pražském Proseku, ve vestibulu nedávno otevřené stanice metra Střížkov. Unikátní budova byla loni oceněna na mezinárodní soutěži Steel Design Awards.

outdoorové vybavení - stany

"Jde již o šestou letos otevřenou prodejnu Husky, tentokrát v moderní budově metra C na Střížkově. V dalším rozvoji maloobchodní sítě chceme nadále pokračovat, a to jak budováním vlastních poboček, tak formou osvědčené franšízové spolupráce především v menších okresních městech," uvedl jednatel společnosti Petr Brůna. Poznamenal, že nejméně stejný počet značkových prodejen plánuje firma Husky otevřít i v příštím roce.

Oproti jiným značkám necílí Husky umístění vlastních obchodů do nákupních zón typu shopping mall, ale zaměřuje se především na klasické kamenné prodejny v centrech měst.

"Zákaznici dnes vyhledávají produkty Husky již cíleně a není proto nezbytné působit ve velkých obchodních centrech," podotkl Petr Brůna s tím, že se firma orientuje hlavně na klientelu ve střední a vyšší příjmové skupině.

Té nabízí zejména kvalitní sportovní oděvy, stany, spací pytle, batohy a další kempinkové vybavení. Se svým více než třetinovým tržním podílem patří k lídrům domácího trhu.

outdoorové oblečení

Společnost Husky nyní disponuje v Česku celkem patnácti prodejnami, z toho tři jsou provozovány formou fanšízy. V nich působí samostatní podnikatelé, kteří si značku, know-how, obchodní podporu a vybavení pronajímají od mateřské firmy. V Praze má Husky již sedm obchodů.

Outdoorová společnost Husky, která byla založena v roce 1997, roste díky své soustavné, ale nikoli překotné expanzi o patnáct až dvacet procent ročně. Její obrat loni dosáhl 270 milionů korun. Husky má dceřiné společnosti ve Francii a na Slovensku a celkem zaměstnává necelou stovku lidí.

Husky

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Móda v Brně slaví padesátku, přijedou i známí návrháři.
Móda v Brně slaví padesátku, přijedou i známí návrháři

Co se bude nosit příští jaro a léto? Odpověď najdete na veletrzích STYL a KABO, které se v Brně konají dvakrát do roka už 25 let. Na jubilejní 50. ročník se...  celý článek

Jak vybírat školní potřeby pro prvňáčky?
Jak vybírat školní potřeby pro prvňáčky?

Chystá se váš malý prvňáček poprvé do školy? Pak před vámi jako rodiči stojí důležitý úkol – pořídit mu vše potřebné od pastelek až po aktovku. Jaké školní...  celý článek

Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?
Ferratum Barometer: Za co budou Češi letošní léto nejvíce utrácet?

Již čtvrtým rokem proběhl mezinárodní letní dotazník Ferratum Barometer srovnávající výdajové návyky 16 zemí Evropy a Commonwealthu. Ten je pravidelně prováděn...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.