Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Levná elektřina pro tisíce zákazníků. To nabízí CENTROPOL ENERGY

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
CENTROPOL ENERGY se na přelomu června a července stal největším alternativním dodavatelem elektřiny na domácím trhu. Na začátku prázdnin společnost dodávala elektřinu již 178 000 zákazníků. Do konce roku chce mít firma zhruba 250 000 zákazníků, kterým bude dodávána levná elektřina, a ještě tak posílit svoji pozici.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Levná elektřina pro tisíce zákazníků. | foto: CENTROPOL ENERGY

"CENTROPOL ENERGY si získáním této pozice splnil jeden ze svých cílů, který je součástí naší dlouhodobé strategie stát se významným a stabilním hráčem na českém trhu s elektřinou. Díky správně zvolené strategii a maximálnímu nasazení našich spolupracovníků jsme na pozici největšího alternativního dodavatele elektřiny dosáhli po zhruba třech letech působení na trhu. To považuji za obrovský úspěch, za což děkuji všem spolupracovníkům naší společnosti," řekl Aleš Graf, předseda představenstva a majitel společnosti CENTROPOL ENERGY, která se stará o to, aby klientům byla dodávána levná elektřina.

CENTROPOL ENERGY: největší alternativní dodavatel elektřiny

CENTROPOL ENERGY již více než rok získává kolem 15 000 nových zákazníků měsíčně. Stabilní růst chce přitom udržet i v dalším období. "Chceme využít jedinečnou příležitost přerozdělování trhu s elektřinou v segmentu domácností a i nadále poskytovat také novým zákazníkům zajímavé ceny a kvalitní služby.

Vedle získávání nových zákazníků se ale také budeme soustředit na udržení těch stávajících, především dalším důrazem na cenu a zkvalitňováním zákaznického servisu," doplnil Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel a člen představenstva CENTROPOL ENERGY.

Levná elektřina a kvalitní zákaznický servis.

Levná elektřina a kvalitní zákaznický servis

Do konce letošního roku chce CENTROPOL ENERGY získat další desítky tisíc nových zákazníků, které zajímá především levná elektřina a kvalitní služby. Měl by se tak v celkovém počtu dostat na hranici 250 000 odběrných míst. "Největší nárůst nadále předpokládáme v segmentu domácností. Velmi důležitými a klíčovými zákazníky je však pro nás stále firemní klientela z oblasti maloodběru a státní správa a samospráva," uvedl Lukáš Pokrupa.

CENTROPOL ENERGY, a.s. je rychle rostoucí společnost, která působí na trhu s elektřinou od roku 2007. Během několika málo let se stala největším alternativním dodavatelem elektřiny v ČR. Levná elektřina je dodávána především odběratelům z řad měst, obcí, státní správy či malých a středních firem.

Nejvýraznější podíl na trhu s elektřinou však v současnosti získává v segmentu domácností. Vůči ostatním dodavatelům se vymezuje garancí nižší ceny pro zákazníky připojené k hladině nízkého napětí.

logo CENTROPOL ENERGY


Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

Léto s Huawei má pořádnou šťávu
Léto s Huawei má pořádnou šťávu

Umíte si vůbec představit vyrazit v létě někam bez svého telefonu v kapse? Sotva! Vždyť celý rok telefon nedáme z ruky.   celý článek

V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů.
V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů

Téma ochrany osobních údajů nabývá poslední dobou na síle díky do značné míry revoluční legislativě EU, která zvýší ochranu osobních údajů občanů.  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.