Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Letošní HR Konference se ponese v duchu sdílení

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Zatímco dříve bylo trendem uchránit své dovednosti, znalosti a recepty před konkurencí, v dnešní době je kladen důraz na ochotu sdílet informace s ostatními. Přesně o tom bude letošní HR Konference, která se každoročně snaží ukazovat manažerům inovace a správné postupy.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Letošní HR Konference se ponese v duchu sdílení | foto: agentura Motiv P s.r.o.

HR Konference, kterou každoročně pořádá poradenská a vzdělávací společnost MotivP, už má dlouholetou tradici a HR manažeři se na ni pravidelně těší. Přestože MotivP pořádá několik povedených setkání ročně na různá témata, HR Konference je z nich největší a vystupují na ní nejzajímavější řečníci. Přípravy proto začínají s velkým předstihem.

Letošní, už jedenáctý ročník s tématem Od sdělování ke sdílení, se ponese v tradičním duchu. Ve čtvrtek a pátek 24. a 25. listopadu bude brněnský hotel Holiday Inn žít sdílením. Vystoupí několik řečníků z různých odvětví, kteří poskytnou jiné úhly pohledu na věc. Představeny budou současné metody sdílení i způsoby jak podnítit ochotu sdílet. Konkurenční výhodou do budoucna totiž nebudou samotné znalosti a zkušenosti, ale schopnost je předávat dál.

Účastníci konferencí MotivuP si obvykle nejvíc chválí Coffee Breaky a obědy, při nichž mají šanci diskutovat s kolegy. I ty tedy budou důležitou součástí HR Konference 2016. Na každé konferenci také čeká návštěvníky nějaké překvapení a pořadatelé jej slibují i letos.

Akce pro HR manažery

Jak už napovídá název, HR Konference je určená především HR manažerům, avšak může ji navštívit kdokoliv, kdo má o oblast zájem. Počet míst je omezený na asi 150 – 220 lidí, téměř stovka míst je již obsazených. Přihlásit se můžete na webových stránkách MotivP.com. Aktuálně probíhá cenová sleva 1 + 1 zdarma, v ceně je zahrnuto i celodenní občerstvení.

Na konferenci v minulosti vystoupili například Andrej Babiš, Andrej Kiska či Jaro Slávik, a tak je pravděpodobné, že i letos se dočkáme zajímavých jmen. Seznam řečníků je průběžně zveřejňován, už se můžeme těšit například na Františka Hroníka, majitele MotivP a vynikajícího manažera, Petru Trojanovou z advokátní kanceláře Rentsch Legal či chirurga Tomáše Šebka, který má za sebou několik zahraničních misí.

MotivP se snaží podporovat sdílení

MotivP na své konferenci ukáže, že sdílení je to, na čem v dnešní době záleží nejen v byznysovém prostředí. Sami jdou v této oblasti příkladem a sdílí na svém webu záznamy z různých konferencí. Celá idea se jmenuje MotivP TALKS a trochu připomíná TEDx.

TEDx Talks jsou přednášky na různá témata, které se konají po celém světě, jsou zaznamenávány a umisťovány na internet – někdy s doplněnými titulky, jindy bez nich. Několik TEDx přednášek se konalo i přímo v ČR.

MotivP na to se svými talks jde trochu jinak. Soustředí se pouze na české a slovenské přednášky, na našem území je to tedy jediná obsáhlá databáze svého druhu. Kdokoliv si může otevřít seznam více než 3 500 přednášek a pustit si je na počítači, telefonu či tabletu. Snadno tedy zhlédnete osobu vystupující na akci, jíž jste se nemohli zúčastnit.

Nejoblíbenější je záznam z HR Konference 2014

Je velice pravděpodobné, že koncem listopadu se na webu objeví natočená i nějaká přednáška z HR Konference 2016, avšak nikdy to nebude takové jako slyšet ji přímo v sále. Pustit si video z konference je fajn, ale být na místě a mít možnost diskutovat s kolegy či přednášejícími je přínosnější.

Každopádně dobrým důkazem, že tradiční HR Konference stojí za to, je dva roky staré video ze zakončení konference 2014 s podtitulem Odvážné HR. Video s řečí Veroniky Poláčkové patří na portále MotivP k nejoblíbenějším.

Jestli ji někdo na letošní akci překoná, se dozvíme za pár měsíců. Už teď je však jisté, že tahle akce pro HR manažery a ředitele bude stát za to. Ostatně jako každý rok.

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.