Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Letíme do oblak: Je investice do vlastního cloudu nutná vždy?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Cloud computing můžete zařadit do vašeho produktového portfolia rychle a jednoduše. Vyberte si spolehlivého obchodního partnera, využijete jeho cloudoudovou infrastrukturu a prodávejte ji pod vlastní značkou.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Technologické zázemí datacentra poskytujícího cloudové služby | foto: CASABLANCA INT s.r.o.

Dodáváte počítače a servery, zabýváte se poskytováním služeb v oblasti outsourcingu IT služeb, vyvíjíte aplikace nebo řešíte systémovou integraci? Právě pro vás zde máme námět k zamyšlení, jak uspět v dnešní složité době s prodejem IT služeb.

Nulové investice do nové IT infrastruktury

Ti, kdo ve společnostech rozhodují o investicích, dnes logicky a pragmaticky většinou investují pouze do takových řešení, která mají rychlou návratnost nebo jsou zajímavým potenciálem pro růst tržeb společnosti. Logicky se pak neinvestuje do zařízení nebo řešení, která sice již přesluhují svoji morální životnost, ale nijak kriticky neovlivňují chod firmy.

Snadněji obhajitelnou variantou řešení může být služba zpoplatněná na měsíční bázi. Tato služba vám přinese sice menší, ale daleko stabilnější přínos finančních prostředků. Navíc společně s ní můžete nabídnout i další služby a přesvědčit tak zákazníka, proč do služeb vaší společnosti investovat.

BIG BLUE ONE

Řešením, které takové možnosti nabízí, je bezpochyby cloud computing. Myslíte si, že by to bylo investičně velmi náročné, že nemáte s takovým řešením zkušenosti a byl by to pro vás běh na dlouhou trať? Opak může být pravdou. Na trhu jsou dnes k dispozici projekty a řešení, která velmi rychle a bez investiční náročnosti rozšíří produktové portfolio o služby v oblasti cloud computingu. Jednou z takových služeb je v České republice ojedinělý projekt BIG BLUE ONE.

BIG BLUE ONE: cloudové služby s garancí

Projekt BIG BLUE ONE společnosti Casablanca INT, využívající technologii Hewlett Packard CloudSystem Matrix a virtualizační platformu VMware, nabízí rozsáhlé portfolio cloud computingových služeb. Jednou z jeho nesporných výhod je rychlost zřízení služby, která se u automaticky nastavitelných řešení pohybuje v řádech minut, nevyžaduje od koncového uživatele jakýkoliv časový závazek a je účtována po hodinách dle skutečně využitých prostředků.

Samozřejmostí je vysoká úroveň kvality služeb se smluvně garantovanou dostupností služeb, nepřetržitý dohled a zákaznická podpora. To vše s maximálním důrazem na bezpečnost zákaznických dat uložených v nejmodernějších datových centrech společnosti Casablanca.

Nabízíme tři formy partnerství přeprodeje cloudových služeb

Nabízíme tři formy partnerství přeprodeje cloudových služeb

Nemusíte vyvíjet vlastní cloudové řešení

V rámci projektu jsou nabízeny tři formy partnerství, které vám umožní výběr preferované varianty prodeje, propagace, rozsahu, servisu a formy nabízených služeb. Můžete si vybrat, zda budete produkt nabízet pod značkou BIG BLUE ONE, či zvolíte "white label" model, a budete tak propagovat vlastní značku.

Rovněž si můžete zvolit, zda budete službu sami účtovat, zajišťovat služby podpory uživatelů a v neposlední řadě se i spolupodílet na vývoji a rozvoji služby. Samozřejmostí je naslouchání vašim individuálním požadavkům.

Součástí partnerství jsou školení a vzdělávací programy pro vaše obchodníky i technicky orientované zaměstnance. Vaše společnost tak může velmi rychle získat nový produkt a služby, které pomohou uspět v celkovém řešení u stávajících i potenciálních zákazníků.

Půjdeme do toho s vámi, tak nastupte a leťte do oblak!

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.