Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Jednička mezi internetovými lékárnami spustila zbrusu nový web a představila i nové logo. Kříž, který je tradičním symbolem lékáren, v sobě ukrývá i další symboly spojené se zdravím. Nový je i slogan internetového obchodu „zdraví nás baví“.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti. | foto: Lékárna.cz

Jde o nejzásadnější proměnu od vzniku Lékárny.cz v roce 1999. „Tehdy jsem měl v hlavě jednu myšlenku - dát lidem možnost volby, pokud jde o jejich zdraví. Možnost vybrat si mezi běžnými přípravky, alternativní medicínou, bylinkami a přírodními léčivy. Když jsem kupoval doménu, jen mlhavě jsem tušil, jak moc to změní můj život. A nejen můj,“ vzpomíná majitel a zakladatel značky Vladimír Finsterle. „Baví mě společně se zákazníky hledat, vytvářet a sdílet nové cesty k lepšímu životu,“ shrnuje v jedné větě přístup své firmy založený na neustálém hledání nových řešení.

„Lidé se dneska o sebe víc starají, uvědomují si, že zdraví nejsou jenom léky, ale i způsob, jak žijeme,“ vysvětluje ředitel Karel Klodner. „Navíc tým Lékárny.cz tvoří profesionálové, pro které je práce v oboru víc než jenom zaměstnáním,“ dodává. V souladu se sloganem „zdraví nás baví“ tak zaměstnanci Lékárny.cz do všeho, co dělají, dávají kousek sebe a sami na sobě testují, co doporučují i zákazníkům - na blozích se tak lidé mohou dočíst, jak Bára z marketingu hubne, jak Tomáš z IT běhá nebo jak administrátorka webu Zuzka vaří podle zdravých receptů.

Lékárna.cz

Lékárna.cz s třetinovým podílem na trhu je lídrem v oblasti prodeje lékárenského sortimentu na internetu. Vznikla v roce 1999 jako informační portál o lécích, v roce 2003 se stala první českou online lékárnou. Od roku 2006 provozuje na Slovensku sesterský e-shop MojaLekáreň.sk, který přináší zhruba pětinu tržeb. V roce 2016 dosáhla obratu 503,2 milionů korun a zaměstnávala 60 lidí.Lékárna.cz je součástí obchodní skupiny Pears Health Cyber.

Přátelský přístup má být vidět ve všem, co Lékárna.cz dělá: Nový web je responzivní, aby se správně zobrazoval v počítači, telefonu i tabletu. O nových trendech z oblasti zdraví a krásy informuje Magazín Lékárny.cz. Každý pracovní den jsou na chatu lékárníci připravení odpovídat na dotazy týkající se volby léků, jejich dávkování nebo kontraindikace a k dispozici je zákazníkům i seznam jejich oblíbených produktů nebo minulých nákupů.

„Postavení jedničky na trhu nás přivedlo k provedení rozsáhlých změn a nikoli jen dílčích úprav. Lékárna.cz vznikla na českém internetovém trhu jako první a vždycky byla průkopníkem i díky tomu, že majitel a zakladatel Vladimír Finsterle je velký vizionář a ostatně je to jediný lékárník mezi majiteli tuzemských největších online lékáren,“ komentuje změnu kabátu ředitel e-shopu Karel Klodner.

Obdobně změnil web i logo také sesterský e-shop MojaLekáreň.sk. Celkové náklady související s vytvořením nového e-shopu a změnou loga dosáhnou téměř třiceti milionů korun.

Autorem loga je studio Dynamo design. „Značky Lékárna.cz a MojaLekáreň.sk jsou jedinečné ve svém grafickém pojetí. Symbol má mnoho významů, které se pojí s tématem zdraví. Můžeme v něm vidět kříž, tobolky léků, náplasti stejně jako čtyři protilehlá srdce. Ve všech případech se jedná o prvky, které vyvolávají podvědomé asociace se zdravím a léky. Celkový dojem posiluje také barevnost, která navazuje na původní značku Lékárny.cz. Zelená v kombinaci se žlutou působí svěže, hřejivě a přátelsky,“ vysvětluje Michal Richtr, managing partner studia.

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Móda v Brně slaví padesátku, přijedou i známí návrháři.
Móda v Brně slaví padesátku, přijedou i známí návrháři

Co se bude nosit příští jaro a léto? Odpověď najdete na veletrzích STYL a KABO, které se v Brně konají dvakrát do roka už 25 let. Na jubilejní 50. ročník se...  celý článek

Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti.
Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti

Jednička mezi internetovými lékárnami spustila zbrusu nový web a představila i nové logo. Kříž, který je tradičním symbolem lékáren, v sobě ukrývá i další...  celý článek

Startup Enehano slaví rok: Díky nim radí umělá inteligence i v ČR.
Startup Enehano slaví rok: Díky nim radí umělá inteligence i v ČR

Startup Enehano Solutions slaví první narozeniny. Za úvodních 12 měsíců stihl více než některé firmy za dlouhé roky. Firma získala ocenění IBM Partner roku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.