Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kvalitní obchod a marketing jako klíčový prvek úspěchu

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Společnost QUALIFORM, a.s. počátkem roku založila nové oddělení - Obchod a marketing. Obchodní a marketingová skupina bude odpovědná za posílení vztahu se stávajícími partnery a zákazníky, podporu prodeje, marketingovou strategii, PR a v neposlední řadě za komunikační strategii celé společnosti.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

QUALIFORM, a.s. - logo společnosti | foto: QUALIFORM, a.s.

"V dnešních dnech společnost QUALIFORM prochází poměrně dynamickým rozvojem.  Plně si uvědomujeme, že kvalitní obchod a marketing  je nedílnou součástí úspěchu každé firmy. Aplikací zvolených strategií a postupů vytváříme základ pro budoucí prosperitu, růst a expanzi na zahraniční trhy. Jedním z našich střednědobých cílů pro tento fiskální rok je mj. zavední jednotného vizuálního stylu a to včetně změny loga společnosti.

Ing. Marek Fiala, BA., ředitel pro obchod a marketing Qualifom

Ing. Marek Fiala, BA., ředitel pro obchod a marketing QUALIFORM, a.s.

Nejen tímto krokem chceme k letošnímu patnáctiletému výročí založení společnosti našim zákazníkům, partnerům a dodavatelům stvrdit, že máme v úmyslu ještě více posílit naši stávající pozici na trhu a vylepšit bilanci v rámci TOP 5 společností v našem oboru," říká Ing. Marek Fiala, BA., Ředitel pro obchod a marketing, který dříve působil v řídících pozicích v mezinárodním prostředí telekomunikací a ICT.

Hlavním cílem celé společnosti je rozšířit portfolio servisních služeb nabízených klientům, vyjít více vstříc aktuálním požadavkům trhu a nabídnout služby atraktivněji pro zákazníka. S tímto cílem úzce souvisí snaha o vytvoření unikátní nabídky služeb, která QUALIFORMu umožní celkově zvýšit akceschopnost v oblasti komplexních požadavků zákazníků.

Ing. Jaroslav Musil, projektový manažer Qualiform

Ing. Jaroslav Musil, projektový manažer QUALIFORM, a.s.

"Uvědomujeme si také význam projektového managementu v rámci řízení partnerských vztahů a vztahů s našimi významnými zákazníky. Počítáme s ním také i jako s nástrojem systematického přístupu, který se stane významnou konkurenční výhodou na trhu. Jen s novým přístupem a myšlením může společnost efektivně řídit vztahy s partnery, zákazníky a tak přispět k využití odborného potenciálu. Komplexní, systémový a procesní přístup přináší nové příležitosti v podobě potenciálních segmentů trhu, služeb a sekundárně podporuje vznik nových projektů ," říká Ing. Jaroslav Musil, zkušený projektový manažer, který dříve působil v řídících obchodních a projektových pozicích v oblasti ICT. 

Celou vizi zastřešuje osobnost Ing. Aleny Chalupové, generální ředitelky společnosti QUALIFORM, a.s., která v současnosti považuje za nejvýznamější kroky právě probíhající restrukturalizaci společnosti a vybudování silné obchodní a marketingové skupiny. Důležitou úlohu hrají také inovace poskytovaných služeb, ale i inovace procesní a systému řízení společnosti. Přesto, že základem poskytovaných služeb jsou stávající oblasti činnosti společnosti, doplňujeme nabídku tak, aby byla více konkurenceschopná. Tyto a další kroky nám pomohou posílit vnímání QUALIFORMu a to nejen mezi odbornou veřejností. Celý rozhovor s generální ředitelkou naleznete na www.madambusiness.cz/papers/PMB_2011_04_web.pdf, str. 6-7.

Více informací o nás a našich službách se dozvíte na našem webu www.qualiform.cz

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?
E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?

Každý měsíc u nás vzniknou desítky e-shopů a také jich desítky zaniknou. Inspirovaly vás příběhy iDNES.cz o Pavlu Tesaříkovi, který stojí za fenoménem...  celý článek

Praktický pohled na automatizaci procesů.
Praktický pohled na automatizaci procesů

V oblasti řízení je procesní pohled na organizaci, její aktivity a její okolí beze sporu velmi praktický. Umožňuje chápat souvislosti, oddělit důležité od...  celý článek

Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti.
Lékárna.cz má nové logo: tradiční kříž doplňují srdce, pilulky a náplasti

Jednička mezi internetovými lékárnami spustila zbrusu nový web a představila i nové logo. Kříž, který je tradičním symbolem lékáren, v sobě ukrývá i další...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.