Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

KOVOSLUŽBA Praha: volba budoucnosti s odkazem minulosti

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Kovoslužba Praha jako společnost s tradicí zakořeněnou hluboko v minulosti zahájila v roce 2011 rozsáhlou produktovou i tržní ofenzívu a zcela novým přístupem k zákazníkovi si po právu získává sympatie českého i slovenského trhu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Volba budoucnosti s odkazem minulosti. | foto: KOVOSLUŽBA Praha, a.s.

Zcela od základu společnost změnila vše, co mohla, od nového dravého výkonného managementu až po kompletní moderní design a vnímání značky Kovoslužba.

"Rok 2011 je - přesně 60 let od založení společnosti - pro Kovoslužbu rokem výrazné změny kurz - rozletem a dosažením vyší letové hladiny" řekl obchodní ředitel společnosti KOVOSLUŽBA Praha, a.s. Ing. Vladan Ninković v rámci výroční tiskové konference v Praze.

Originální moderní design

Společnost KOVOSLUŽBA Praha, a.s. chce vystoupit z všedního působení prodejních prostor obchodních společností a proto ve spolupráci s předními českými designéry vytvořila novou koncepci vizuální podoby pro všechny své pobočky, kterou se stane prvním českým obchodním řetězcem světové úrovně.

Za tímto účelem Kovoslužba vynakládá rozsáhlé investice nejen do rekonstrukce stávajících vlastních nemovitostí, ale především do výstavby nových obchodních a servisních prostor v rámci celé evropské unie.

První pohled na budoucí designérský jazyk nových vlastních produktů poskytne již v září tohoto roku na své eventové akci k 60. výročí založení společnosti představenou studií modelové řady KOVÁČEK v rámci produktové ofenzívy.

Sladěním všech poboček pomocí nových ergonomických pravidel, čistých linií a designových novinek je prvním krokem k úspěšnému vykročení do Evropy. Moderní a ojedinělý přístup k zákazníkovi pak dodává Kovoslužbě punc špičkového českého obchodu.

KOVOSLUŽBA dostupná každému

KOVOSLUŽBA Praha, a.s. je ryze českou soukromou společností bez zahraniční účasti a proto její působení přímo vychází z mentality, potřeb a myšlení českého zákazníka. Tímto přístupem se zcela odlišuje od ostatních obchodů v české republice, více se zaměřuje na potřeby našich zákazníků než na zisky společnosti.

Do konce roku Kovoslužba zahájí výstavbu svých poboček v každém krajském městě, čímž dopřeje zákazníkovi větší komfort při realizaci zakázek. Odlišností od ostatních obchodních řetězců je především respektováním značky zaměřením na presentaci nejnovějších technologií jednotlivých výrobců na rozdíl od hromadného prodeje elektrospotřebičů.

Tomu by měl napomoci především zcela nový image kamenných prodejen zaměřených spíše na funkční presentaci než na regálový prodej.

funkční prezentace

 "Vysoké procento zákazníků dnes nakupuje pomocí internetového obchodu, ale stále je mnoho lidí, kteří si chtějí produkty nejdříve osahat, vidět reálné rozměry a barvy a následně provést nákup z pohodlí domova pomocí e-shopu a naše společnost těmto zákazníkům vychází maximálně vstříc," uvedl obchodní ředitel Ing. Vladan Ninković.

Kamenné prodejny jsou zcela nově podpořeny jedním z největších e–shopů na českém trhu www.kovacek.cz, který svým zákazníkům nabízí více jak 150 000 různých produktů nejen z oblasti bílé techniky.

Unikátní bude především věrnostní program, v rámci kterého se zákazník ve velmi krátkém čase stává VIP zákazníkem, což pocítí nejen na poskytnutých slevách při nákupech, ale především nadstandardními výhodami jako např. rozšířená záruka na produkty až na čtyři roky nebo zapůjčení náhradního spotřebiče po dobu opravy v případě reklamace a mnoho dalších výhodných služeb.

Do konce roků připravuje Kovoslužba expanzi na Slovensko a dále do ostatních států evropské unie, kde již položila základní kameny dceřiných společností.

Prodejem to nekončí…

Většina českých internetových obchodů se všemožně předhání v nabídce nejlevnějších cen, což ovšem nemusí znamenat záruku kvalitního nákupu. Cena je však také vše, co vám tyto internetové obchody dokáží nabídnout. Kovoslužba si je toho plně vědoma a na rozdíl od těchto internetových obchodů se nesnaží být nejlevnější na trhu, ale s přijatelnou cenou nabízí i kompletní servis a nadstandartní služby.

servis panáček

"V rámci konkurenčního boje a tlaku na stálé snižování cen se ani Česká republika nevyhnula takzvaným "šedým dovozům", tedy výrobkům, které výrobcem nebyly určeny pro český trh, ale prodejci je dokáží nabídnout za velmi nízké ceny, na což se spousta zákazníků nachytá a takovýto spotřebič si objedná. Zažijí však velké zklamání když zjistí, že ho dopravné spotřebiče vyjde na více jak 800 Kč a v případě, že dojde k poruše produktu v průběhu záruční doby žádný z autorizovaných servisů mu zakoupený spotřebič neopraví," řekl servisní ředitel Martin Hron.

Kovoslužba si je plně vědoma absence kvalitních služeb nabízených k prodeji, a proto navazuje na své dlouholeté zkušenosti z oblasti servisu a ke svým produktům nabízí širokou škálu služeb od levné dopravy k zákazníkovi, přes montáž či instalaci spotřebiče až po kompletní poskytnutí záručního a pozáručního servisu v rámci celé České a Slovenské republiky.

Svého servisního technika Kovoslužby vždy máte při sobě, stačí jen ZDARMA zavolat nebo on-line vyplnit formulář, jelikož servisní sít pokrývá každý okres Česka.

Máte se na co těšit!

KOVOSLUŽBA Praha, a.s. nabídne více, než si vzpomenete, že by jste kdy vůbec mohli potřebovat a chtít - komfort nákupu, bezstarostný servis, nadstandardní služby, naprostou spokojenost a to vše z pohodlí domova nebo v příjemných nových obchodních prostorech.

K tomu Vám Kovoslužba dává mnoho možností vyhrát spoustu lákavých cen, o kterých se můžete dočíst v seriálu článků iDNES.cz na stránkách www.kovosluzba-praha.cz nebo na Facebooku.

www.kovosluzba-praha.cz
www.kovacek.cz

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Jedinečný gastronomický zážitek vám nabídne TOP HOTEL Praha.
Jedinečný gastronomický zážitek vám nabídne TOP HOTEL Praha

TOP HOTEL Praha vás okouzlí svými pěti restauracemi, kde můžete ochutnat českou, mezinárodní i indickou kuchyni. Restaurace jsou otevřené pro hotelové hosty i...  celý článek

E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?
E-shopů je hodně. Víte, jak obstát v konkurenci?

Každý měsíc u nás vzniknou desítky e-shopů a také jich desítky zaniknou. Inspirovaly vás příběhy iDNES.cz o Pavlu Tesaříkovi, který stojí za fenoménem...  celý článek

Startup Enehano slaví rok: Díky nim radí umělá inteligence i v ČR.
Startup Enehano slaví rok: Díky nim radí umělá inteligence i v ČR

Startup Enehano Solutions slaví první narozeniny. Za úvodních 12 měsíců stihl více než některé firmy za dlouhé roky. Firma získala ocenění IBM Partner roku...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.