Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kouzlo podnikání spočívá v networkingu. Seznamte se s ním v BforB

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Také jste měli odvahu začít vlastní byznys? Vyzkoušejte, co dokáže podnikatelský klub. Přímou cestu k úspěchu v podnikání zajišťují především kvalitní a stálé kontakty, kterým musíte jít naproti. Podnikatelské kluby Business for Breakfast vhání obchodní vítr do plachet svým členům už 14 let.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Kouzlo podnikání spočívá v networkingu. Seznamte se s ním v BforB! | foto: BforB

Kluby BforB se výborně osvědčily v pěti zemích světa a jejich počet se přehoupl přes 210. U nás si BforB vybudovalo svou tradici, jako jediní v ČR umí měřit výsledky klubů a dále s nimi pracovat pro zajištění ještě většího obchodního přínosu svých členů. Oblastní ředitel pro Ostravu Ing. Roman Opluštil říká, že podnikatelské kluby účinně rozvíjejí obchodní příležitosti a také zviditelňují menší firmy, takže vyvažují podnikání v regionu. 

Ostravští členové už spolupracovali na obchodech za více než 84 milionů korun. Na stránkách www.bforb.cz se dozvíte veškeré informace a tipy, jak referenční networking použít ve svůj prospěch. Najdete tam také rozhovory se členy, kteří rozjeli své nápady na plné obrátky.

Kluby BforB pracují se strategií referenčního netwokingu. Proč podnikatele tak zajímá?

Hlavně proto, že má prokazatelné výsledky. Podnikání není o štěstí, ale o využití příležitostí. Networking je o navazování obchodních vztahů mezi podnikateli. 

Pokud mluvíme o referenčním networkingu, znamená to, že účinek ještě umocní vzájemná podpora a spolupráce díky referencím. Doporučení vám otevírají další a další dveře. Referenční networking je pro podnikání zásadním nástrojem, protože prostřednictvím budování vztahů může vaše firma růst mnohem rychleji. 

Síť obchodních kontaktů vám zajistí trvalý přísun nových zakázek. Navíc je všeobecně známo, že doporučení znamená pro firmu efektivní reklamu s minimem vynaložených finančních prostředků.

Jak pro mě může být členství v podnikatelském klubu přínosné?

Na obchodních snídaních se schází převážně majitelé menších a středních firem za účelem vzájemné podpory a spolupráce. V praxi to vypadá tak, že si pomáháme k novým zakázkám, předáváme kontakty na potencionální zákazníky, předáváme si reference a vzájemně si otevíráme dveře k našim VIP obchodním partnerům. 

Kromě toho mezi sebou sdílíme spoustu cenných informací a praktických zkušeností. Celá naše spolupráce stojí na principech poznání–důvěra–byznys.

Kouzlo podnikání spočívá v networkingu. Seznamte se s ním v BforB!

V čem je právě ostravská část BforB jedinečná?

V Ostravě se nám daří budovat opravdu silnou komunitu podnikatelů, kteří dělají svůj byznys poctivě. Pravidelných obchodních snídaní se u nás účastní 55 firem, které si již vzájemně pomohly k byznysu převyšujícímu hodnotu 84 milionů korun. 

Podnikatelé se v Ostravě setkávají na čtyřech místech – v restauraci Wine a Tapas, v hotelu Imperial, v MA´MA restaurant a v DK AKORD. V ČR aktuálně funguje 44 klubů, ve kterých spolupracuje 480 podnikatelů.

Mluvil jste o úspěších klubu celkově. Jak to vypadá s konkrétními členy? Podařilo se některým z nich posunout své podnikání výrazně kupředu?

Takových členů je celá řada, například Věře Cihlářové, majitelce společnosti PARAKALO – centrum jazyků, se podařilo díky kontaktům získaným v Business for Breakfast z malé firmy na překlady a výuku němčiny vybudovat překladatelskou agenturu a jazykovou školu. 

Lukáš Sudolský se věnuje internetovému marketingu ve společnosti Chytrý Software a členem BforB je už několik let. Jak sám uvádí, za poslední 2 roky přinesly zakázky získané díky podnikatelům v klubu jejich firmě zisk přes 400 tisíc korun. 

Společnost AstrumQ Interactive, s.r.o. vyvíjí aplikace pro chytré mobilní zařízení. Její ředitel Aleš Vyka pro ni dokázal v uplynulém roce získat referenčním networkingem zakázky za 300 tisíc korun a v tomto roce je hodlá znásobit. 

Kateřina Camerino je General Manager business centra Regus Ostrava a říká, že se nechává inspirovat členy klubu. Hlavním přínosem pro ni jsou nové kontakty a zákazníci, které díky klubu pro firmu získala.

Aleš Vejr zastupuje v BforB advokátní kancelář KLIMUS administration & PARTNERS legal s.r.o., díky referencím vzrostlo portfolio klientů kanceláře o 20 %. Jako přínos bere i to, že se může s ostatními členy klubu o svém podnikání poradit. 

Pokud chcete vést velmi úspěšnou firmu, musíte vyladit své slabé stránky a naučit se efektivně rozhodovat. V tom vám nepomůže lépe nikdo jiný než kouč nebo konzultant. V tomto oboru se stala moravskoslezským lídrem firma RainFellows, za kterou je členem podnikatelského klubu Roman Šmiřák. Podařilo se mu rychle rozšířit povědomí o značce a shánění zakázek už nevidí jako stresující úkol.

Ranní vstávání na podnikatelské snídaně se vyplatilo také Lucii Vlkové, ředitelce jazykové školy a překladatelské agentury Slůně – svět jazyků, s.r.o. V BforB získala širokou síť partnerů a pro svou agenturu sama využila služeb několika dalších členů. 

Majitelka ekonomické společnosti Daně v pohodě spol. s r.o. Eva Vysekalová se pustila do členství hned ve dvou ostravských klubech. Jak sama říká, raději jde úspěchům aktivně naproti, než aby jen přihlížela. Networking pro ni znamená způsob, jak dát o sobě vědět přímou a přirozenou cestou. Díky stálým klientům z klubu dosáhla její firma obratu přes 720 tisíc korun. 

Vybral jsem pár úspěšných členů, výrazných osobností je v ostravských BforB klubech daleko více.

Kouzlo podnikání spočívá v networkingu. Seznamte se s ním v BforB!

Jak jste řekl, z hlediska profesí najdeme v BforB z každého soudku něco. Jsou v Ostravě i členové s velmi originálním zaměřením?

Určitě, mnozí z nich si právě plní své sny. Když byl Tomáš Hollein ještě studentem, fascinovaly ho historické plachetnice. Dnes se ve společnosti NaPlachetnici zabývá organizací plaveb na historických lodích po celém světě. 

Jakub Najdek se zase věnuje v beskydském podhůří tvorbě designových dřevěných produktů. Společně s ostatními zakladateli firmy BeWooden klade důraz na tradici řemeslné výroby. 

Manželé Branny našli svou cestu v charitativní činnosti pod názvem hrajeme si, do které zapojují také významné osobnosti, které se společně podílely na malbě jednoho obrazu. Výtěžek z dražby takových děl slouží k dobročinným účelům. 

O tom, že podnikání se dnes stále více přiklání k lidským hodnotám a obecnému prospěchu, by mohl vyprávět Peter Sulovec, ředitel Institutu společenské odpovědnosti. Hlavní pozitivum shledává v tom, že jeho pracovní snažení má smysl. 

Mezi zajímavé osobnosti ostravského BforB jistě patří také Bogdan Siderek, manažer v Tietu, Pavlína Dvořáková z České spořitelny, Naděžda Tostová z GE Money bank a další členové.

Dají se přínosy obchodních snídaní nějakým způsobem změřit a vyčíslit?

Rozhodně ano, jsme podnikatelský klub a je pro nás velmi důležité, abychom věděli, jak se nám spolupráce v klubu daří. Pravidelně sledujeme a vyhodnocujeme počet předávaných referencí a doporučení, kontaktů na potenciální zákazníky, domluvené obchodní schůzky a hodnotu obchodů, ke kterým si v klubu pomáháme. Úspěchy naši členové zveřejňují na našich stránkách.

Kouzlo podnikání spočívá v networkingu. Seznamte se s ním v BforB!

Jaké má Business for Breakfast plány do budoucna?

Naší vizí je i nadále propojovat úspěšné podnikatele v celé České republice a pomoci jim vytvářet a rozvíjet dlouhodobé vztahy. To vše samozřejmě se zárukou dlouhodobé tradice, kvality a spolupráce.

V Ostravě v roce 2015 vzniknou další 3 podnikatelské kluby. První jsme zahájili v lednu v DK AKORD, další dva budou založeny v dubnu a v říjnu. Dále v tomto roce plánujeme zdvojnásobit počet podnikatelů v našich klubech, což nám pomůže násobně zvýšit obchodní potenciál pro každého člena klubu. 

Stále častěji spolupracujeme s podnikateli, kteří si zakládají kluby pod hlavičkou BforB pro vlastní okruh kontaktů nebo pro vlastní firmu jako silný marketingový nástroj, díky kterému získávají velkou konkurenční výhodu. Jestliže chcete efektivně pečovat o své stávající obchodní kontakty a nacházet nové obchodní příležitosti, rádi se s vámi setkáme.

Dlouhodobá vize pro BforB Česká republika je vytvořit komunitu 3 000 podnikatelů, kteří se vzájemně podporují.

Rezervujte si své místo a přijďte se nezávazně podívat do našeho klubu a my vám ukážeme, že podnikání formou budování vztahů vás bude bavit, protože kdo má business k snídani, ten se těžko dohání!

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.