Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Koučink jako nástroj osobního i profesního růstu

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Koučink je velmi účinný způsob jak řešit různé situace nejen v práci, ale i v osobním životě. Obzvlášť tehdy, jsou-li pro nás takové situace nové a komplikované. Koučink je metoda, kdy si dokážeme nastavit cíle a zároveň jich efektivně a rychle dosáhnout.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Koučink jako nástroj osobního i profesního růstu | foto: České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze, jeden z předních poskytovatelů manažerského vzdělávání, nabízí program Specifický trénink pro kouče.

Jedná se o program, který umožňuje během relativně krátké doby komplexně porozumět teoretickým základům koučinku, ale i vyzkoušet si po praktické stránce základní koučovací techniky. Koučink umožňuje pochopit smysl koučování a nepřeberné možnosti jeho využití.

Pro koho je koučink vhodný?

Koučink je vhodný pro všechny, kteří ještě nemají s tímto relativně novým oborem příliš praktických zkušeností a kterým jde především o získání solidního znalostního základu v oblasti koučování.

Absolventi mohou nabyté znalosti využít ve své manažerské nebo konzultantské praxi, případně si mohou koučování zvolit jako svou další profesní kariéru. Program je také vhodný pro pracovníky různých pomáhajících profesí              (např. z neziskového sektoru, školství, zdravotnictví apod.).

Benefity pro absolventy

Koučink jako nástroj osobního i profesního růstu1

Studenti, kteří mají zájem o koučink a absolvují minimálně 60 hodin Specifického tréninku pro kouče, mohou po splnění dalších kvalifikačních požadavků zažádat u International Coach Federation o udělení titulu ACC prostřednictvím tzv. portfolio aplikace (ACC = Associate Certified Coach neboli první kvalifikační stupeň mezinárodně uznávané profesní kvalifikace).

Každý student obdrží po úspěšném ukončení programu certifikát o absolvování vydaný Masarykovým ústavem vyšších studií ČVUT v Praze.

Dny otevřených dveří na MÚVS ČVUT v Praze

Pro všechny zájemce o koučink a manažerské vzdělávání pořádá MÚVS ČVUT   v Praze Dny otevřených dveří, kde získají komplexní informace.

Dny otevřených dveří proběhnou 16.1. 2012 na adrese Horská 3, Praha 2 a 1.2. 2012 na adrese Kolejní 2a, Praha 6, vždy od 14:00 do 18:00.

Bližší informace o programu získají zájemci na webových stránkách MÚVS www.muvs.cvut.cz.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Léto s Huawei má pořádnou šťávu
Léto s Huawei má pořádnou šťávu

Umíte si vůbec představit vyrazit v létě někam bez svého telefonu v kapse? Sotva! Vždyť celý rok telefon nedáme z ruky.   celý článek

Barbora Schelová, Human Resources Director společnosti Robert Bosch
Firma Robert Bosch je atraktivním zaměstnavatelem. Jak toho dosáhla?

Robert Bosch v Českých Budějovicích je největší průmyslovou firmou na jihu Čech. Její obrat rostl v minulých letech v dvojciferných číslech. A stejně tak počet...  celý článek

Vybíráme nové auto: Jakou značku zvolit?
Vybíráme nové auto. Jakou značku zvolit?

Výběr nového auta není při dnešní nabídce vůbec snadný. Správně zvolit značku a model, motorizaci, typ financování. Na co by se měl zákazník zaměřit, když...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.