Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Kniha Štefana Ihnata vrhá Kritický pohled na marketing

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
V síti knihkupectví Neoluxor, Academie nebo v nakladatelství Aleš Čeněk nově spatříte publikaci Kritický pohled na marketing, která si klade za cíl vysvětlit všechny mýty, jimiž je online marketing z laického pohledu opatřen.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Kniha Štefana Ihnata vrhá Kritický pohled na marketing | foto: CRITICAL

Štefan Ihnat ze společnosti CRITICAL, která se zabývá tvorbou webů a internetovým marketingem, už jednu knihu napsal. Tehdy to byl Kritický pohled na web a obsah rovněž radil nejen se základními principy, ale také s tím, jak vybrat kvalitního dodavatele.

Kniha poradí, jak vypadá odborník na internetový marketing

Jedním z hlavních úkolů Kritického pohledu na marketing je vysvětlit laikům, jak si vybrat správnou agenturu nebo soukromého specialistu, který se postará o firemní web. Všichni totiž slibují hory doly, ale skutečnost bývá často jiná, o čemž jste se možná už sami přesvědčili.

Kniha chce všem pomoci, aby nedělali chyby, které už udělali jiní. Své čtenáře připraví na mnohé problémy, s nimiž je možné setkat se při výběru dodavatele, naučí je základní pojmy, aby mohli komunikovat s profesionály a zlepší jejich pozici při vyjednávání o ceně. Neznalý člověk kývne na cokoliv. Ten, který se v oboru aspoň trochu vyzná, už bude přemýšlet.

Obsaženy jsou základy online marketingu

Publikace je rozdělená do přehledných částí, které vás provedou celým procesem zcela od základů. Začíná se analytikou, pokračuje přes hromadné rozesílání e-mailů, vyhledávače a SEO, klíčová slova, registrace do katalogů, PPC reklamy, remarketing a sociální sítě.

Kniha je určená majitelům a zaměstnanců středních či menších firem, živnostníkům a všem ostatním, kteří chtějí mít aspoň základní znalosti o online marketingu, jenž hýbe světem. Všechno je dnes na internetu, a tak i Kritický pohled na marketing je možné stáhnout si jako e-book. Ten je k sehnání přímo na webu Critical.cz.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vybíráme nové auto: Jakou značku zvolit?
Vybíráme nové auto. Jakou značku zvolit?

Výběr nového auta není při dnešní nabídce vůbec snadný. Správně zvolit značku a model, motorizaci, typ financování. Na co by se měl zákazník zaměřit, když...  celý článek

Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot.
Moderní technologie před zkouškou extrémních teplot

Teplotní rekordy přepisují i letos dlouhodobé rekordy. Jak se toto extrémní počasí podepsalo na technice, kterou využívají administrativní budovy? Jak obstály...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.