Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Když běžný helpdesk nestačí, musí přijít na řadu mobilní

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Firmy a instituce z nejrůznějších oborů si v minulých letech oblíbily používání systémů helpdesk pro řízení požadavků jejich klientů. Důvodů je pro to mnoho, ale mezi nejvýznamnější určitě patří efektivnější vyřizování požadavků a jejich centralizace.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Když běžný helpdesk nestačí ...

To firmě přináší mnoho výhod počínaje skvělým přehledem nad přijatými požadavky až po spokojeného klienta, který je vždy informován o stavu, v jakém se jeho požadavek nachází.

V neposlední řadě má každý uživatel helpdesku možnost se k řešení svého požadavku vyjádřit, což posiluje důvěru klienta. Ať už používáte helpdesk na hlášení IT problémů, jako firemní úkolovník (taskmanagement), na reklamace či jiný typ servisního požadavku, ne vždy jste u obrazovky počítače či notebooku. Jak v takovém případě zadat požadavek tak, aby mohl být co nejdříve a efektivně zpracován?

Mobilní helpdesk: dejte klientům důkaz spolehlivosti

Moderní a sofistikované řešení nabízí pardubická firma ComArr. Ta rozšířila standardní webový formulář o možnost zadávat požadavek přes chytrý telefon, který se u mnohých uživatelů stal každodenním společníkem jak v práci, tak v soukromí.

Systém TaskPool, který je na trhu již od roku 2003 a využívají jej stovky klientů z různých oborů, prochází dynamickým vývojem a snaží se nejen držet krok s dobou, ale také plnit roli inovátora.

Důvody vysvětluje sales consultant Pavel Novák ze společnosti ComArr: "Již delší dobu se snažíme najít způsoby lepšího a kvalitnějšího způsobu zadávání požadavků do systému, který využívají naši klienti nejen v ČR, ale také v SR a Německu. Jelikož se v tuto dobu vyrábí více chytrých telefonů, než se rodí lidí, dá se predikovat, že do jednoho až dvou let budou mít na trhu tato zařízení většinový podíl. Vzhledem k tomu je již jasné, že ideální prostředek pro jednoduché zadání požadavku je právě chytrý telefon."

Mobilní helpdesk: jednoduché řešení přístupné všem

Mobilní helpdesk má oproti desktopovému řešení řadu výhod. Nečeká se se zadáním požadavku na příchod do kanceláře, ale úkol se zadává okamžitě v terénu.

Při vytváření můžete použít další funkce mobilního zařízení, jako je fotoaparát, diktafon či GPS údaje o poloze zadavatele. A pokud nejste v danou chvíli připojeni k internetu, lze požadavek jednoduše odeslat později.

Složité popisování problému je tak minulostí - vše můžete zdokumentovat obrazem i hlasem. Ne nadarmo se říká, že fotografie vydá za tisíc slov.

Mobilní helpdesk pomáhá zvyšovat počet spokojených zákazníků

Pokud si firma váží svých zákazníků, dělá vše pro to, aby se k ní vraceli. A to udělají jenom v případě, že jsou s firemními službami spokojeni.

Spokojenost klienta samozřejmě samotný systém nezajistí, ale umožní pohodlnější a přesnější zadání požadavku a urychlí komunikaci mezi zadavatelem a řešitelem, čímž uspíší samotné řešení problému. A to zákazníci ocení. Proč tedy zákazníkům nejít naproti?

Podrobné informace o produktu TaskPool najdete na internetové adrese www.taskpool.cz .

Autor:


Témata: Notebook

Nejčtenější

Ideální vánoční dárek? Stylový, skvěle vybavený smartphone Huawei P9 nyní v...
Ideální vánoční dárek? Stylový, skvěle vybavený smartphone Huawei P9

Chystáte se na Vánoce obdarovat sebe nebo své blízké chytrým telefonem? Hledáte ideálního adepta s krásným designem, skvělým výkonem, vybavením a s...  celý článek

PORR Tower, Vídeň.
První 3 čtvrtletí 2016: PORR vykazuje vysoký nárůst výkonů a zisku

Společnost PORR pokračuje ve svém úspěšném kurzu i ve třetím čtvrtletí roku 2016. Objem výroby vzrostl v prvních devíti měsících 2016 o 9,8 % a byl částkou...  celý článek

Tipsport
Sledujte šlágr podzimu Barcelona - Real Madrid živě na TV Tipsport

Je to tady! Nejočekávanější bitva evropského fotbalu má výkop v sobotu v 16:15. Barcelona hostí Real Madrid a vy můžete přímý přenos z Nou Campu sledovat na TV...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.