Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Kde se hledají speciální dárky?

Komerční sdělení   9:00aktualizováno  9:00
Potrpíte-li si na originální dárkové a propagační předměty, je vám toto téma přímo "šité na míru". Inspirujte se a odhalte, kde najít dárky neokoukané, překvapivé, zkrátka takové, které hledáte. Takové jsou speciální dárky od originální s.r.o.!

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Speciální dárky můžete, jako zvláštní kategorii v nabídce, najít u dárkařské společnosti Originální s.r.o. | foto: Originální s.r.o.

Co si představit pod takovým označením a kdo jej používá? SPECIÁLNÍ DÁRKY můžete, jako zvláštní kategorii v nabídce, najít u dárkařské společnosti originální s.r.o. Originální za svou více než desetiletou historii nashromáždili v této sekci takové množství nejrůznějších druhů, že to vydalo na samostatný katalog.

Najdete zde mnoho netradičních nápadů, například zelenou reklamu - rostlinky a semínka, o něž se obdarovaný může starat, DropStop® - originální nálevku na víno, kterou do ČR originální výhradně distribuují.

Když nahlédnete do originální vzorkovny speciálních dárků, objevíte, jak funguje tzv. chytrá plastelína, slisované houby nebo v čem je kouzlo tajemného produktu BioGlobe.

Lákavé jsou samozřejmě "jedlé dárky", jako ovoce s logem, velmi úspěšný ČokoTELEGRAM nebo potištěné sušenky, a za povšimnutí stojí i rozmanité dárky pro manažery a VIP dárky, kam patří nejrůznější dárkové sady a koše. Mezi speciální dárky se řadí také golfové dárky, které jsou svým zaměřením velmi adresné a samozřejmě dárky pro farmaceuty, o jejichž adresnosti nelze ani pochybovat.

Kde se hledají speciální dárky

Speciální dárky jsou originální!

Co však stojí za povšimnutí a u čeho se musíme rozhodně zastavit, je originální káva Grower´s Cup. Tento produkt, který byl společností originální s.r.o. uveden na český trh v roce 2010, prokázal, že jej na poli reklamních předmětů čeká velká budoucnost, protože doslova ovládl letošní ročník soutěže "Hvězda 3D reklamy". Oč se jedná?

Je to káva, ale ne káva ledajaká. Inovativní myšlenka přišla z Dánska. Výrobce objevil unikátní spojení chuti špičkové kávy s vlastnostmi moderního obalového designu a originální našli to správné využití. Kvalitní výsledek spolupráce byl potvrzen v již zmíněné soutěži H3DR 1. místem v kategorii "Využití 3DR v rámci komunikačního mixu". Tato kategorie hodnotí kromě předmětu samotného i jeho začlenění do kampaně zadavatele.

Zvítězila originální káva Grower´s Cup, doprovázená plechovkou se semínky rostlinek (Zelená reklama) a originální nálevkou na víno DropStop®, tedy komplet určený pro kampaň cestovatelského měsíčník Lidé a Země z vydavatelství Mladá fronta.

Speciální dárky

Kampaň pro časopis Lidé a Země tedy přinesla originální kávě prvenství, zároveň však byla jednou z mnoha příležitostí, kdy se prokázaly široké možnosti personifikace obalu této kávy. Tato výhoda vedla k dalšímu úspěchu originální kávy Grower´s Cup v soutěži, a to k nominaci v kategorii "Aplikace motivu na 3DR".

Pravděpodobně nikoho nepřekvapí, že se tato lahůdka pro pravé "kafaře" úspěšně ucházela i o cenu v kategorii "Reklamní gastronomie", v níž získala druhé prvenství. O to více však potěšilo 1. místo v kategorii "Inovace roku", kam nelze produkty přihlásit. Nominace i výběr vítěze je čistě na porotě soutěže H3DR a vítězství je tak důkazem kvality a nápaditosti vítězného produktu. Vyberte si také speciální dárky od originální s.r.o.

Jak je vidět, v originální s.r.o. mají na speciální dárky skutečně "dárkařský nos" a věřme, že tuto oblast se chystají i nadále rozšiřovat. Vždyť konečně jste to právě vy, kdo si žádá, aby dodávali dárky, které hledáte.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vybíráme nové auto: Jakou značku zvolit?
Vybíráme nové auto. Jakou značku zvolit?

Výběr nového auta není při dnešní nabídce vůbec snadný. Správně zvolit značku a model, motorizaci, typ financování. Na co by se měl zákazník zaměřit, když...  celý článek

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů.
V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů

Téma ochrany osobních údajů nabývá poslední dobou na síle díky do značné míry revoluční legislativě EU, která zvýší ochranu osobních údajů občanů.  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.