Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Svět designu podle KARE aneb jak se rodí nábytek a doplňky

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Již po tři desetiletí plní Design by KARE náročná přání svých fanoušků a zákazníků a nabízí realizované nápady pro zařízení a vybavení bytu. Originální a jedinečné, stejně jako každý z nás. Zapomeňte na nudu a otevřete dveře vašeho domu či bytu fantazii, kterou nyní nemusíte nijak omezovat.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

KARE: Svět podle nás | foto: ZFP Interiors, s.r.o.

V sortimentu naleznete designový nábytek, ale také retro i velmi moderní styl v chladných a čistých liniích.

Jedinečnost konceptu KARE

Užijte si svobodu naplno, s každou další sezónou přinášíme do stávající nabídky 5 000 produktů dalších 1 000 nových, které realizuje náš nadšený tým designerů, kteří svou práci milují a neváhají se inspirovat kdekoliv a kdykoliv. Jsme sami sobě nejlepší zákazníci, plníme sny naše i našich fanoušků. Naše tvorba odráží touhu po svobodném projevu, lásku k domovu a historii, nadšení pro industrializaci a naší moderní představu světa.

Odkud jsme a kam směřujeme

Nedokážeme žít s představou jednotných interiérů jako podle katalogu, nábytek i bytové doplňky jsou naší vášní, všechny tyto pocity přetavujeme v originální produkty. Vše díky Jürgenu Reiterovi a Peteru Schönhofenovi, kteří založili a řídí společnost s podporou kreativního ředitele a vedoucího dekorace Wolfganga Hückelheima. Právě oni proměnili slovo KARE v designovou značku, která dává alternativu k masové produkci výrobků a zároveň nabízí cenově dostupné výrobky, které dosud byly určeny jen pro elitu.

Jak to všechno začíná

Nápady přicházejí kdykoliv, při každodenní činnosti, cestování, vaření a o práci se nám i zdá, takže i při spaní. Všude kolem nás se nachází mnoho bločků, čistých a nepopsaných, ale také již plných nápadů, které sbíráme jako mozaiku. Každá myšlenka je zapsána a poté přidána do celého vesmíru nápadů, který dáváme dohromady s umělci, architekty, designery, řemeslníky a přecházíme do finální fáze výroby.

Premiéra produktu

Jakmile je nápad zanesen na papír a ztvárněn model, dáváme hlavy dohromady ohledně materiálu a barev a rozhodně se nedržíme zpátky! Když jsou všechna rozhodnutí přijata, cestujeme po celém světě, abychom výrobek mohli vyrobit, vybíráme si továrny, ale i menší dílny, dodavatele surovin a designérská studia, která vdechnou finálnímu produktu život. 

Poté ho s velkou slávou uvedeme na trh v rámci prezentace v Mnichově, na obrovském 2800m2 showroomu, to vše až třikrát ročně. Pak jednotlivé produkty rozesíláme do celého světa, kde jsou netrpělivě očekávány našimi zákazníky, včetně Prahy a Brna, kde naleznete KARE showroomy plné nádherného nábytku a nápaditých interiérových doplňků.

Autor:

Nejčtenější

Sektor IT je pod tlakem, vyplatí se pojištění pohledávek
Sektor IT je pod tlakem, vyplatí se pojištění pohledávek

Analytici úvěrové pojišťovny Euler Hermes předpokládají, že informační technologie porostou i nadále rychleji než ostatní sektory. Upozorňují nicméně na to, že...  celý článek

Zásilkový prodej má v Čechách tradici. První katalogový obchod slaví 50 let
Zásilkový prodej má tradici. První katalogový obchod slaví 50 let

Od zboží pro domácnost, přes dřevěné chaty, hudební nástroje až po nedostatkové zboží, kterým byla socialistická „céčka“, se zásilkový prodej vyvíjí...  celý článek

Nový systém Českých cechovních norem: Rozhoduje kvalita a původ
Nový systém Českých cechovních norem: Rozhoduje kvalita a původ

Koncem roku 2015 spustila Potravinářská komora České republiky a Česká technologická platforma pro potraviny po více než roce přípravných prací zcela nový...  celý článek

Nejlepší vědecký projekt mladých: Průvodce světem nanočástic
Nejlepší vědecký projekt mladých: Průvodce světem nanočástic

Žáci základních a středních škol si vyzkoušeli vědu v praxi. Své práce prezentovala na závěrečné konferenci programu Věda má budoucnost. Nejlepším projektem je...  celý článek

Pro tenisové kurty je ideální volbou umělý sportovní povrch Bergo
Pro tenisové kurty je ideální volbou umělý sportovní povrch Bergo

Potřebujete hřiště s antukou využívat i pro jiné sporty? Pak je právě pro vás vhodný unikátní celosezónní umělý sportovní povrch Bergo. Použít jej můžete pro...  celý článek

Další z rubriky

Ratanový nábytek Vone
Zahradní ratanový nábytek VONE

Ratanový nábytek se stal nedílnou součástí našich zahrad, domácností, veřejných prostor. VONE je značkou špičkového zahradního nábytku s univerzálním využitím....  celý článek

Letecký pohled na Oaks Prague
První etapa výstavby rezidenčního městečka Oaks Prague byla zahájena

Po devíti letech náročných příprav byla odstartována první etapa výstavby rezidenčního celku Oaks Prague v malebné krajině u Nebřenic, ležících jen pár...  celý článek

Velkoformátová dlažba, barvy imitující přírodu a plastické obklady. Inspirujte...
Velkoformátová dlažba, barvy imitující přírodu a plastické obklady. Inspirujte se

Pokud přemýšlíte o stavbě, chystáte se na rekonstrukci domu či nehodláte strávit další léto bez bazénu, čeká vás příjemný úkol – výběr vhodných obkladů a...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.