Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Jitka Boho dělá radost dětem v nouzi. Přidat se k ní můžete i vy

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Společnosti Procter & Gamble a Globus spustily projekt s názvem “S malou pomocí k velké radosti” na pomoc dětem v nouzi prostřednictvím Českého červeného kříže. Zakoupením produktů P&G (například Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette) v hypermarketech Globus může nákupem pomoci každý. 1 % z ceny nákupu poputuje prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem, které to potřebují. Ambasadorkou se stala zpěvačka a modelka Jitka Boho. Akce potrvá až do 19. dubna 2017.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jitka Boho dělá radost dětem v nouzi. Přidat se k ní můžete i vy | foto: NEOPUBLIC s.r.o.

Dle dat Českého statistického úřadu dosáhl v roce 2015 podíl osob ohrožených příjmovou chudobou 9,7 %, přičemž mezi nejohroženější skupiny patří děti a mládež do 18 let. Podíl osob ohrožených chudobou v této věkové skupině činí dokonce 15 %.

„Většina těchto rodin žije ve velmi špatných podmínkách a mnozí z nich, především matky s dětmi, se stávají klienty námi provozovaných sociálních zařízení. Často přicházejí bez jakýchkoliv prostředků a jsou v situaci, kde i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení, hygienických prostředků má pro ně velký význam. Jednorázová podpora však není vždy řešením, proto nabízíme klientům také služby důležité pro jejich další život, jako jsou pomoc při komunikaci s úřady a institucemi, učíme je správnému hospodaření či jim pomáháme získat zaměstnání,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Od 9. února do 19. dubna bude dětem věnováno 1 % z ceny výrobků P&G zakoupených v obchodech Globus. Do programu jsou zahrnuty například plenky Pampers, vložky Always, produkty vlasové péče Head & Shoulders a Pantene, výrobky pro péči o domov a o tkaniny Ariel, Bonux, Lenor a Jar nebo produkty pro muže Old Spice a Gillette.

Jitka Boho dělá radost dětem v nouzi. Přidat se k ní můžete i vy

„Procter & Gamble v Čechách aktivně podporuje místní komunity, ve kterých žijeme a pracujeme. I prostřednictvím iniciativy, kterou dnes ve spolupráci s Českým červeným křížem a Globusem spouštíme, P&G pokračuje ve svých úkolech společenské odpovědnosti a pomůže dětem nejen finančně, ale i svými produkty. Pro ty nejmenší doručíme mimo jiné plenky Pampers a zubní kartáčky a pasty Oral-B,“ řekl Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

„Vždy se velmi rádi zapojujeme do smysluplných charitativních akcí. Troufnu si říct, že je dokonce naší povinností podělit se o náš úspěch s těmi, kteří takové štěstí nemají. Naši zákazníci nás v tom podporují a angažují se společně s námi. Tato iniciativa ve spolupráci s Českým červeným křížem a Procter & Gamble je pro nás obzvláště důležitá, protože pomůže těm nejpotřebnějším dětem,“ vysvětluje Pavla Hobíková, vedoucí externí komunikace Globus.

Jitka Boho zve všechny, aby se k ní přidali a zapojili se v hypermarketech Globus do iniciativy “S malou pomocí k velké radosti”. “Každý může pomoci zařídit dětem v nouzi útulný domov. Jako matky se mě toto téma velmi dotýká a vím, jak je důležité poskytnout dítěti vše pro jeho šťastnou budoucnost. Nyní můžeme všichni úplně jednoduše během běžného nákupu udělat velkou radost dětem,” vysvětluje Jitka Boho.

Vybrané finanční prostředky budou určeny na podporu dětí žijících v azylových domech Českého červeného kříže v Berouně, Jičíně, Kladně a Svitavách, kde podpoří jejich zdravý a šťastný růst.

Autor:

Nejčtenější

Zásilkový prodej má v Čechách tradici. První katalogový obchod slaví 50 let
Zásilkový prodej má tradici. První katalogový obchod slaví 50 let

Od zboží pro domácnost, přes dřevěné chaty, hudební nástroje až po nedostatkové zboží, kterým byla socialistická „céčka“, se zásilkový prodej vyvíjí...  celý článek

Sedačka , která Vám ušetří prostor.
Sedačka, která Vám ušetří prostor

I Vy bojujete o každý centimetr v prostoru? Jste majitelem malého bytu, domu, nebo jen máte malý obývací prostor? Řešíte problém se spaním, nebo kam uložit...  celý článek

Nejlepší vědecký projekt mladých: Průvodce světem nanočástic
Nejlepší vědecký projekt mladých: Průvodce světem nanočástic

Žáci základních a středních škol si vyzkoušeli vědu v praxi. Své práce prezentovala na závěrečné konferenci programu Věda má budoucnost. Nejlepším projektem je...  celý článek

Letecký pohled na Oaks Prague
První etapa výstavby rezidenčního městečka Oaks Prague byla zahájena

Po devíti letech náročných příprav byla odstartována první etapa výstavby rezidenčního celku Oaks Prague v malebné krajině u Nebřenic, ležících jen pár...  celý článek

Sektor IT je pod tlakem, vyplatí se pojištění pohledávek
Sektor IT je pod tlakem, vyplatí se pojištění pohledávek

Analytici úvěrové pojišťovny Euler Hermes předpokládají, že informační technologie porostou i nadále rychleji než ostatní sektory. Upozorňují nicméně na to, že...  celý článek

Další z rubriky

Spodní prádlo, které u mužů boduje, ale je třeba nosit jej s rozmyslem
Spodní prádlo, které u mužů boduje, je třeba nosit s rozmyslem

Pohodlí nade vše, nebo naopak smyslný vzhled? Jaké spodní prádlo muži zbožňují, ale ženy se k němu staví rezervovaně?  celý článek

Akné trápí i v dospělosti. Jak ji léčit?
Akné trápí i v dospělosti. Jak ji léčit?

Akné u dospívajících je odlišná od akné u dospělých. Pro dospívající je charakteristický výskyt akné v horních partiích obličeje, u dospělých v dolních a na...  celý článek

Navraťte si mladistvý vzhled pomocí ultherapie přístrojem LIFTERA.
Navraťte si mladistvý vzhled pomocí ultherapie přístrojem LIFTERA

Přestože se cítíte stále mladí, v zrcadle se na vás dívá unavená osoba s povadlou pletí? Pozvedněte si sebevědomí pomocí nové generace ultherapie přístrojem...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Jednoduché svatební účesy, které zvládnete sama
Jednoduché svatební účesy, které zvládnete sama

Svatba už je za rohem, ale vy neholdujete vysedávání u kadeřnice a načesaným drdolům? Dám vám tipy na účesy, které stihnete sama za pár minut, a na kráse vám ro... celý článek

Jak si snížit IQ tričkem
Jak si snížit IQ tričkem

Primitivní vtip, trapná anglická hesla, stereotyp a zoufalstvím vyždímaně designové dílny. Aneb pekelnosti českých e-shopů.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.