Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Je pravda, že ti nejlepší kandidáti práci aktivně nehledají?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Věřte nebo ne, i když by nezaměstnanost ve státě přerostla 10 %, ti nejlepší lidé na trhu budou mít vždycky, jak se říká, do čeho „píchnout“. Oni jsou totiž tím, kdo si vybírá. Ne vy, ani vaši konkurenti.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Je pravda, že ti nejlepší kandidáti práci aktivně nehledají? | foto: Monster Career CZ s.r.o.

Budoucnost samotné inzerce je dost nejistá a dnes již nikoho neoslovíte „pouze“ dobře napsaným inzerátem. A to nemáme na mysli inzerát v tisku, ale na internetu, zejména na specializovaných pracovních serverech. Nábor se rapidně změnil a ten, kdo hledá nové zaměstnance, musí svoji nabídku doslova „rozposlat“ po internetu, rozšířit na sociální sítě, natočit poutavé video, udělat zajímavý rozhovor s člověkem, který ve firmě léta pracuje atd.

Aktivní versus pasivní uchazeči

Je pravda, že ti nejlepší kandidáti práci aktivně nehledají?

Nebavíme se tedy o tzv. „aktivních uchazečích“ (typickým příkladem jsou maminky vracející se po mateřské dovolené či absolventi, kteří se rozhlíží na trhu práce). Ti určitě na pracovních portálech hledat budou. Co ale ti pasivní, kteří aktivně nové zaměstnání nehledají, ale jsou připraveni změnit své současné místo, pokud se jim naskytne ta správná nabídka? „Pasivní uchazeči“ totiž ve skutečnosti nejsou ani pasivní ani uchazeči, jsou to „nejlepší potenciální zaměstnanci, kteří momentálně nehledají práci“ („not- looking top prospects“). Jak ty správně oslovit?

CAN inzerát

CAN

Jedním z řešení může být CAN (Career Ad Network ) inzerát, dynamický online banner, který jakýkoliv inzerát s nabídkou práce promění ve vysoce účinnou a cílenou mediální kampaň. Objeví se všude tam, kde se potenciální uchazeči běžně pohybují – na internetu – na zpravodajských (idnes.cz, e15.cz, novinky.cz, tyden.cz, lidovky.cz, …) a zájmových serverech (facebook.com, youtube.com, uloz.to, badoo.com, aukro.cz, …) nebo třeba na sociálních sítích. Umí oslovit pouze takové kandidáty, kteří splňují určitá kritéria a místo, kam budou směrováni, když si prohlédnou konkrétní nabídku práce. Behaviorální cílení technologie CAN vybírá “koho”, ne “kde”. Tento systém dokáže analyzovat obsah CAN cookies, kontext navštívené stránky a další údaje o uživatelích tak, aby se bannery s nabídkami práce prezentovali těm nejvhodnějším kandidátům.

Máte zájem o CAN inzerci? Navštivte naše stránky www.monster.cz, napište nám na prodej@monster.cz či volejte na tel. číslo +420 266-056-647

TalentBin

Hledáte IT odborníky? Je tu TalentBin – vyhledávač talentů napříč celým internetem. Prostřednictvím nástroje TalentBin můžete vyhledávat jako „profík“ v největší webové databázi pasivních kandidátů na více než 200 internetových stránkách. Více informací najdete zde.

Máte o TalentBin zájem? Pro více informací či bezplatnou ukázku nám prosím pište na zakaznickyservis@monster.cz nebo volejte +420 266 056 641.

www.monster.cz

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.