Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jaro se značkou Schneider

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Jarní čas je spojený zejména se sousedskými setkáními a s oživováním zahrádek. Každá hospodyňka se snaží být vždy pro sousedská zastavení připravena: peče, vaří, smaží, ale hlavně chystá lahůdkové domácí chlebíčky. Jejich ozdobou musí být jen kvalitní a skutečně dobré uzenářské delikatesy.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jaro se značkou Schneider | foto: Schneider

Už na konci 19. století začala psát svoji řeznickou historii firma Schneider. V Plzni ji najdete dodnes, i když po roce 1948 svoji činnost nuceně přerušila, aby ji tři roky po sametové revoluci mohla zase obnovit. V roce 1997 se pak začala na Borských polích stavět nová továrna na výrobu masných produktů přesně podle norem Evropské unie. V roce 2012 se společnost Schneider stala součástí středoevropského holdingu Carbonia Group, který patří společnosti Penta Investments.

O rok později dostaly produkty nový design a značka Schneider novou komunikační strategii. Následně pak značka rozšířila své působení do prémiového segmentu novou řadou Schneider Selection, který zahrnuje výrobky napříč kategoriemi té nejvyšší jakosti.

Jaro se značkou Schneider

„Na trh jsme řadu uvedli na jaře 2015 a má, k naší velké radosti, úspěch. Ukazuje se, že spotřebitel je již ochoten investovat více peněz do kvalitnějších uzenin. Pomalu se tak spotřeba uzenin přelévá směrem prémiových uzenin,“ uvedla manažerka marketingu Lucie Králová.

Nejoblíbenějším výrobkem této prémiové řady je jemná, delikátní, s křupavou ručně nařezanou kůží, Pečená šunka SCHNEIDER Selection. Vyrábí se výhradně z čerstvého vepřového masa pocházejícího z výběrových chovů a je unikátně pečená ve speciální peci.

Schneider - pečená šunka

Schneider - pečená šunka

Při její výrobě se kusy libové kýty vloží do pečicích nádob. V nich se maso nejprve tepelně opracuje, následně se překryje vepřovou kůží. Poté se šunka upeče ve speciálním pečicím tunelu - velkovýrobní verzi běžné domácí horkovzdušné trouby – při teplotě od 140 do 240°C. Celá výroba až na kalibraci probíhá ručně! Šunka má vynikající masovou a jemnou chuť právě upečeného masa. Oceníte ji nejen při slavnostních příležitostech, ale zachutná Vám i jen tak, když zatoužíte po něčem dobrém. Pečená šunka SCHNEIDER Selection obsahuje 85 % vepřové kýty, balení o hmotnosti 100 gramů zakoupíte v obchodních řetězcích za 29,90 Kč.

Denní výroba v Plzni se pohybuje v průměru kolem 45 tun uzenin, podílí se na ní více než 200 zaměstnanců.

Více na www.schneider-group.cz a www.JakNaVelkeVeci.cz.

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.