Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Jaké dioptrické brýle vybrat? Ray Ban, Oakley nebo jiné?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Dioptrické brýle už dávno nejsou jen korekční pomůckou, ale jsou i výjimečným módním doplňkem. Módní doplněk, který nás zdobí a zároveň chrání náš zrak. Podle čeho vybírat a čím se od sebe odlišují dioptrické brýle značek Ray Ban, Oakley či Dolce Gabbana?

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jaké dioptrické brýle vybrat? Ray Ban, Oakley nebo jiné? | foto: Mister Optic

Vybíráte dioptrické brýle?

Je to to první, čeho si na vás ostatní všimnou. A pokud si vyberete nadčasový model, který vám dobře sedí, můžete jej používat po mnoho let. Brýle se zkrátka jen tak neobnosí. A často stačí jednoduché oblečení, nápadné brýle a jste in.

Dnes si můžete dioptrické brýle vybrat nejen v kamenné optice, ale také po internetu. Budete vybírat z pohodlí domova a ani nepřijdete o slevu od pojišťovny nebo o možnost vyzkoušení. Dioptrické brýle můžete volit podle značky, tvaru obrouček nebo použitého materiálu.

Výběr brýlí dle jejich tvaru

Těm, kdo mají oválný a souměrný obličej, sluší většina tvarů a sedí jim zkrátka všechny, od kulatých přes hranaté, oválné i obdélníkové tvary až po aviatorky. Ostatní typy obličeje bychom měli vždy doladit opačným tvarem. Hranatému obličeji tedy dopřejme spíše brýle kulaté nebo oválné, to znamená zaoblené tvary.

Kulatému obličeji zase sluší dioptrické brýle hranaté, obdélníkové, které odvedou pozornost od plnějších tváří. Zkrátka vždy volíme opak, abychom nepodtrhovali nedostatky své tváře a příliš výrazné rysy jednotlivých obrub.

A co materiál?

Dnes se nosí dioptrické brýle kovové i plastové, jemné i mohutné. Ale ten, kdo trpí alergií na kovy, měl by hledat brýle plastové nebo titanové. Zkrátka vyrobené z materiálů, které neobsahují nikl, chrom, kobalt nebo jiné časté alergeny. U titanových brýlí zase mnozí ocení lehkost brýlí, díky níž je na nose sotva ucítíte.

Jaké dioptrické brýle vybrat? Ray Ban, Oakley nebo jiné?

Ray Ban, Oakley nebo jiné?

Mezi nejznámější značky brýlových obrub patří Ray Ban, Jaguar, Dolce Gabbana, Oakley, nebo dioptrické brýle Vogue. Cena těchto značkových brýlí včetně dioptrických skel se pohybuje od 2000 Kč, vždy v závislosti na daném výrobci. 

Pokud nechcete nosit značku, pořídíte dioptrické brýle s plastovými dioptrickými skly již od 1000 Kč. Zkuste www.misteroptic.cz/dioptricke-bryle. Záleží jen na vás. Barvu brýlí volte dle své barvy vlasů a odstínu pleti. Zapojit samozřejmě můžete i barvy, které se nacházejí ve vašem šatníku.

Dioptrická skla

Záleží nejen na výběru obrub, ale také na dioptrických sklech. V dnešní době již velkou měrou převažují plastová skla, která vynikají zejména svojí lehkostí. Velmi důležitou věcí při výběru skel je povrchová vrstva. Již standardem by měla být antireflexní úprava. Ta zvyšuje propustnost světla a výrazně tak omezuje únavu vašich očí. Velmi ji oceníte například při práci na počítači nebo v prostředí s umělým osvětlením.

Další neopomenutelnou vlastností antireflexní vrstvy je zlepšení estetiky vašich brýlí z důvodu minimalizace odlesků odrážejícího se světla. Jako dodatečnou vrstvu můžete zvolit tzv. "Lotus efekt". Tato nanovrstva vyhlazuje povrch čočky tak, že se na něm obtížněji usazují nečistoty. Jedná se o hydrofobní a oleofobní vrstvu, které zajišťuje odolnost vůči mastnotám a jiným nečistotám. Výrazně tak usnadňuje čištění brýlových skel a zvyšuje jejich odolnost proti poškrábání.

Mister Optic.cz

Dioptrické brýle Ray Ban, Oakley, Dolce Gabbana a mnoho dalších naleznete na www.misteroptic.cz/dioptricke-bryle. Všechny ceny již obsahují dioptrické obruby a plastová tvrzená skla.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Kam s dětmi v létě? Díky Ferratum Micro nebudou peníze problém.
Kam s dětmi v létě? Díky Ferratum Micro nebudou peníze problém

Přichází léto a s ním také velké prázdniny. Jak ale děti zabavit, aby nemusely celé dva měsíce strávit u babičky nebo doma u počítače? Vyzkoušejte třeba...  celý článek

V létě roste počet úrazů, přibalte dětem na prázdniny pojištění.
V létě roste počet úrazů, přibalte dětem na prázdniny pojištění

Každý rok lékaři jen ve FN Motol ošetří více než 13 000 dětských úrazů. Může se to zdát zvláštní, ale jen zhruba třetina z nich vznikne při sportovních...  celý článek

Nákup bezpečnostních dveří: Co všechno brát v potaz?
Nákup bezpečnostních dveří: Co všechno brát v potaz?

Současná doba je bohužel značně nejistá. Na mysli máme jak příchod nelegálních migrantů směrem do střední Evropy, tak i kriminalitu všeobecně. I proto se...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.