Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Jak zvýšit zisk? Dotace Jinak

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Zajímavý pohled a řešení otázky "Jak zvýšit zisk?" předkládá skupina českých a nadnárodních firem. Jedná se o volné sdružení, které se rozhodlo poskytovat dotace pro ostatní firmy

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak zvýšit zisk? Dotace Jinak

Jak projekt Dotace Jinak funguje a o čem vlastně je?

Nejdříve si řekněme reálný aktuální stav v oblasti získávání dotací. Každý z nás by dotace chtěl a skoro každý kdo se o to pokusil, byl rozčarován ohledně jejich udělování. Byrokratické vyplňování formulářů, poradenské firmy, které vám možná někdy pomohou, ale berou si za to nemalé peníze a po získání dotace další kolo byrokracie a někdy i riziko že dotace se budou muset vrátit.

Jak zvýšit zisk? Dotace Jinak

I firmy partneři tohoto projektu toto zažívali a rozhodli se to dělat JINAK. Existují firmy, které mají tak zajímavé produkty a služby, které mají podstatně větší přidanou hodnotu než dotace udělované státem či evropskou unií. Proto vytvořili sdružení takovýchto firem. Členové tohoto sdružení jsou pouze firmy, s kterými mají dlouholeté osobní pozitivní zkušenosti. Je to proto, aby mohli zájemcům poskytovat seriózní služby a produkty bez administrativy a všech poplatků, tak aby byly podstatně výhodnější než státní či evropské dotace.

Tato alternativa shánění dotací je smysluplnější a reálnější. V konečném důsledku není rozdíl mezí tím když dostanete dotaci formou vázaných peněz na účet a nebo formou mimořádně výhodné služby či produktu, které můžete používat a mít z toho užitek bez jakéhokoliv omezení. Selektivně vybrali nejlepší firmy z oboru. Těchto firem vybrali pouze 16.

Jsou to lídři ve svém oboru a mají možnost "vymazlit" svoje nabídky tak, aby svojí výhodností byli přínosnější než dotace. Navíc nemusíte nic vyplňovat, dokazovat, něco někomu platit a ihned se stanete VIP zákazníkem - odběratelem alternativní formy dotace. Jednáte přímo s poskytovatelem dotace. Stačí, pokud si vyberete výrobek či službu, která je dotována. Forma dotace je v krátkosti popsána u každé jednotlivé dotace.

První Dotace Jinak se již realizují

Pokud vám bude jakákoliv služba či produkt vyhovovat,  jedním kliknutím se můžete stát VIP klientem, který obdrží dotace přímo od dodavatele. Vyzkoušejte tento unikátní projekt a čerpejte dotace jinak na www.dotace-jinak.cz. Těchto 16 firem tak ukazuje, jakým směrem by se mohla podpora podnikání ubírat.

Během prvního týdne od zahájení navštívilo portál www.dotace-jinak.cz více než
8 000 návštěvníků a první Dotace Jinak se již realizují.

Partneři projektu "Dotace Jinak"

Jak zvýšit zisk? Dotace Jinak

 

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.