Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak začít podnikat bez peněz? Poradíme vám

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Začněte podnikat bez úspor, bez zbytečného zadlužování a bez vysokých provozních nákladů. Poradíme vám, jak ušetřit na věcech nezbytných pro podnikání a nezruinovat rodinný rozpočet hned na startu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak začít podnikat „bez peněz“

Chcete začít podnikat s vlastní firmou, nemáte úspory (nebo jen malé), nechcete se zadlužovat a máte obavu z vysokých nákladů? Poradíme vám, jak ušetřit na věcech, které budete potřebovat a jsou pro podnikání nezbytné – od prezentace na internetu pomocí vlastních webových stránek, přes založení společnosti až po reprezentativní kancelář, kde se budete setkávat se svými klienty.

Vaše prezentace na internetu

Abyste budoucí zákazníky přesvědčili o kvalitě svých služeb, neriskujte, že je odradí vaše nemoderní, nekvalitní nebo snad neexistující webové stránky. Kvalitní firemní prezentace na míru přesně podle vašich představ je obvykle investice několika desítek tisíc korun a zhotovení takového webu je často práce minimálně na několik týdnů. 

Naštěstí jsou dnes k dostání i velmi dobře vypadající šablony, které pro jednoduchý informační web zcela postačí. Cena takového webu s administrací a vlastní doménou stojí do 200 Kč měsíčně. Rozjet podnikání online a uvedení stránek do provozu zvládnete sami a během několika hodin. Dobře vám na začátek poslouží třeba služba WebNode.cz

Online reklama

Pokud chcete ušetřit na začátku peníze i za online reklamu a nechcete investovat do bannerových a jiných marketingových kampaní, tak určitě nezapomeňte propojit webové stránky se sociálními sítěmi. Vytvořit si firemní profil na Facebooku je určitě důležité a nezapomeňte zvážit také Twitter, Google+, LinkedIn, Instagram nebo Pinterest.

 Každá ze zmíněných sítí má svá specifika a vyplatí se do nich investovat čas – když rozjíždíte eshop s vlastní kolekcí oblečení, tak rozhodně sdílejte fotky na Instagramu a Pinterestu, pokud nabízíte odborné konzultace, pak je pro Vás Google+ a Twitter to správná cesta, kde se můžete i velmi jednoduše propagovat bez velkých investic.

Myslete na to, že při nakupování hraje velkou roli doporučení známých, takže komunikovat se svými současnými i potenciálními zákazníky i na sociálních sítích vám může přinést další klienty. Stačí, aby zákazníci nebo příznivci sdíleli některý váš zajímavý příspěvek či soutěž, a jste na nejlepší cestě.

Další forma reklamy jsou oborové katalogy a tematické blogy a diskuze z oboru. Zápisy do firemních katalogů jsou často zdarma a pro začátek, kdy se díváte na každou korunu, je důležité v katalogu alespoň být, třebaže na posledním místě. U velké části internetových blogů můžete pod články přispívat svým komentářem. Dělejte to často, ale vždy pouze pokud je vaše poznámka užitečná nebo zajímavá – pamatujte, že to může být první moment, kdy se o vás dozví potenciální klient – spamováním na blozích a fórech si klientelu nezískáte.

Založení vlastní firmy

V příštím díle vám ukážeme, jak snadno založíte novou firmu – jaké jsou výhody a nevýhody, když se do toho pustíte vlastními silami a jak ušetřit čas koupí ready made společnosti. Také vám odhalíme ten nejdůležitější tištěný tiskový materiál, který by měl každý váš klient dostat a kolik má smysl do něj investovat a přitom rozhodně neutrácet.

Autor:
Témata: Pinterest

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.