Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak začít podnikat a přitom se vyvarovat velmi drahých chyb?

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Jak vydělat peníze? Je otázka, kterou si klade každý ať už podniká, nebo chce vědět, jak začít podnikat. Abyste byli extrémně úspěšní a mohli vydělávat bez rizika, tak potřebujete myslet jinak než většina.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak začít podnikat, jak vydělat peníze a přitom se vyvarovat velmi drahých chyb, které dělá přes 96 % podnikatelů? | foto: Jak-vydelat-penize.com

Takřka nikoho by nenapadlo navštívit psychoterapeuta a hypnotizéra ve věci zlepšení podnikání. A tak mnozí podnikatelé, kteří přišli zpočátku kvůli řešení nespavosti a pracovního stresu zjišťují, že řešení jejich problémů může začít jinde.

Jak začít podnikat, jak vydělat peníze? Tyto otázky zodpoví psychoterapeut

Pokud si kladete otázku, jak začít podnikat či jak vydělat peníze, musíte vědět, že každé podnikání musí mít reklamu, jinak se ztratí v džungli konkurence. Jen málo lidí ví, jak dělat velmi účinnou reklamu a ještě méně tuší, že namísto obchodníků a drahých reklamních a marketingových agentur, lze vše zvládat snadněji a hlavně za zlomky částek.

Kdo by však čekal, že znalcem na téma, jak začít podnikat a jak vydělat peníze je psychoterapeut? Při pohledu na to, jak dokáže Libor Činka zviditelnit své odborné služby však začíná růst zájem nejen živnostníků, ale i těch, kteří vlastní již i více firem.

Vše se ocitá v novém světle, když pochopí, že jsou v rukou jednoho z předních odborníků v oblasti psychologie vlivu, mimo jiné i experta v hypnóze.

Kdo jiný dokáže získat maximum pozornosti, než specialista v hypnóze? Začalo to před více než deseti lety, kdy zjistil, že on i jeho kolegové psychoterapeuté neumí prodávat své služby. Jako jeden z mála se začal zabývat hypnotickým marketingem a to mu umožňuje klientům odpovídat na to, jak začít podnikat či jak vydělat peníze.

hlava

Pomocí psychologie vznikne doslova hypnotizující prodej

Jedna z mnoha definic říká, že: "Marketing je proces získávání zákazníků". A teď si představte, co se stane, když do tohoto procesu vložíte psychologii zajišťující maximální pozornost a zapamatování. Tak vznikne doslova hypnotizující prodej.

Hypnóza je ve skutečnosti něco zcela jiného, než si myslíte. Hypnóza je historicky špatně pojmenovaný stav soustředění, kdy koncentrovaná osoba může mít zavřené oči a plnit instrukce hypnotizéra.

Ve skutečnosti stav hypnózy (jen bez plnění instrukcí a vzniku nových programů např. odmítání cigaret) znáte všichni. Jde o situace, v kterých se člověk ponoří do příběhu filmu nebo když se ponoří do nějaké činnosti a zapomene vnímat plynoucí čas.

Jak vydělat peníze, jak začít podnikat a v čem začít podnikat?

Teď si představte, že existují pravidla, která maximalizují pozornost a zajišťují odlišení od všech firem, které podnikají ve stejné oblasti jako Vy. Jde o principy, jejichž implementace je rychle uskutečnitelná. Kombinací nejmodernějších psycho-marketingových postupů, jednoho počítače a softwaru, můžete i Vy překonat konkurenci.

Pomocí systému JVP – Jak vydělat peníze, plného šokujících triků, softwaru, internetové podpory a eKnihy "Psychologie vlivu a magie úspěchu" může i malá firma či jednotlivec překonávat úsilí celých marketingových týmů ve velkých firmách. Dozvíte se nejen JAK začít podnikat, ale i V ČEM podnikat. Zvládnete i psychologii NLP jak pro účinné prezentace, tak i pro svůj osobní úspěch v čemkoli.

Stačí udělat správné rozhodnutí: "Chcete maximalizovat svůj úspěch se systémem JVP (jak vydělat peníze) sami, nebo se chcete setkat na konzultaci s expertem, který vás zhypnotizuje k úspěchu?"

Ať tak či onak, klikněte si pro rady zdarma na
www.jak-vydelat-penize.com.

Autor:

Finance.iDNES.cz radí

Víte, že půjčku můžete vyřídit kompletně on-line?

Další rady k nezaplacení

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Netušené výhody a osobní asistent na telefonu s firemními kartami Visa
Netušené výhody a osobní asistent na telefonu s firemními kartami Visa

Firemní karty Visa přináší podnikatelům i zaměstnancům často až nečekané množství výhod. Věděli jste, že placením s nimi získáte nárok na výhodné nabídky a...  celý článek

EGYPT MARSA ALAM Makadi Bay
Přichází zima, ideální čas na nákup letní dovolené

Cestovní kanceláře v posledních dnech spustily předprodeje zájezdů na léto příštího roku. Zdá se, že s blížící se zimou je předčasné uvažovat o letní dovolené....  celý článek

Online studium ušetří spoustu času. Můžete studovat odkudkoliv a kdykoliv.
Zaměstnanecký benefit, který je IN? Vzdělání MBA. Řekněte si o něj

Auto, notebook, volná pracovní doba? Dnes jsou tyto benefity již standardem. Stále větší oblibu získává benefit ve formě MBA vzdělávání. Nebojte se si o něj...  celý článek

Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran
Rozhovor s Vítězslavem Ivičičem: Nikdo nechce číst, že je buran

Člověk, který vybočuje nejen svým osobitým stylem, ale také svými kritickými názory.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.