Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Jak se v zimě vyhnout problémům

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
V porovnání s těmi minulými se letošní zima zatím zdá být výrazně chladnější, což mnohým z nás z různých důvodů přidělává vrásky na čele. Ty se mohou stát výrazně hlubšími v případě, když v mrazivých dnech dojde k nějaké nečekané události.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Jak se v zimě vyhnout problémům | foto: Shutterstock

Jako příklad se nabízí nepříjemnost, která dříve nebo později potká každého odběratele zemního plynu. Jedná se o poruchu plynového spotřebiče, která, ať se již jedná o kotel, topidlo nebo ohřívač vody, znamená vždy velmi nepříjemný a citelný zásah do chodu domácnosti.

Kromě nečekaných, až několikatisícových nákladům spojených s opravou, může být uprostřed zimy problémem i jen samotné zajištění servisního technika v přijatelném termínu, protože ti jsou právě v zimním období značně přetíženi a je jich nedostatek.

Co tedy s tím?

Řešení může být snadné a poměrně nečekané, a to zkusit se obrátit na svého dodavatele plynu. Někteří z nich totiž poskytují svým zákazníkům v těchto záležitostech účinnou pomoc v podobě asistenčních služeb. Nutno však podotknout, že jich v tuzemsku zatím není mnoho.

Pokud však jste zákazníkem právě jednoho z nich, máte z velké části vyhráno a po starostech. Například zákazníci Pražské plynárenské mohou využít službu POMOC 24, jejímž prostřednictvím jim firma zajistí, při splnění určitých podmínek, opravu zdarma nebo s finanční spoluúčastí.

Zákazníkům k některým svým cenovým produktům dále nabízí zdarma také kartu AXA Assistance, což je program pojištění asistenčních služeb v domácnosti nebo vouchery na čerpání servisních služeb. Řešení společnost nabízí ale i v případech, kdy oprava porouchaného spotřebiče již není možná.

Za zvýhodněných podmínek zajišťuje pro své zákazníky nejen plynové kotle od renomovaných výrobců jako například Viessmann nebo Baxi, ale třeba i plynová topidla různých značek a typů. Prostřednictvím svých partnerů zajistí i odbornou montáž, uvedení spotřebiče do provozu a stejně jako v případě oprav se na nákladech souvisejících s montáží, při splnění určitých podmínek, i finančně spolupodílí.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.