Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Internetové ceny v kamenném obchodě? I to je možné

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Koncem listopadu loňského roku otevřela společnost parfums.cz již třetí prodejnu parfémů a kosmetiky v České republice. Všechny prodejny parfums.cz přenášejí největší benefit online nakupování – tedy nízké internetové ceny – do prostoru kamenné prodejny.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Internetové ceny v kamenném obchodě? I to je možné | foto: Internet Shop, s. r. o.

Parfums.cz je největší a nejoblíbenější internetový prodejce parfémů u nás a protože klade důraz na maximální spokojenost svých zákazníků, neustále zlepšuje svoje služby a to nejen v online sektoru. Proto za necelé tři roky otevřel celkem tři opravdu luxusní prodejny, kde najdete stovky nejoblíbenějších parfémů na trhu a produkty péče o vlasy, pleť, tělo, dekorativní kosmetiku a mnoho dalších. Filozofie společnosti parfums.cz spočívá ve spojení několika výhod a služeb na jednom místě a k tomu nabízí vždy něco navíc – například make up studio, kde vás nalíčí profesionální vizážisté, nebo diagnostiku pleti zdarma. 

„Chceme se co nejvíce přiblížit našim zákazníkům a umožnit jim nakupovat nejen na internetu, ale dopřát jim i výhody přímého prodeje - třeba vyzkoušet si produkty, poradit se nebo se nechat nalíčit přímo v prodejně. Naše prodejny se od klasických parfumerií liší jen cenami, které jsme nechali stejné jako na internetu,“ přiblížil koncepci prodejen parfums.cz marketingový ředitel společnosti Radek Ondrašík.

Internetové ceny v kamenném obchodě? I to je možné

Prodejna 3v1 v Brně

Nejnovější brněnská prodejna parfums.cz se drží již zavedeného konceptu 3v1, který velmi dobře funguje v Praze. Kromě přímého prodeje parfémů a kosmetiky zde najdete tzv. dermopharmacy, která nabízí široký výběr těch nejlepších značek lékárenské a dermokosmetiky (například Avène, Eucerin, Bioderma nebo Vichy) za mnohem nižší ceny než v lékárnách. A co v Brně nabízí parfums.cz navíc? Profesionální diagnostiku pleti zdarma. Co to v praxi znamená? 

Během několika minut vám magistra pomocí videomikroskopu přesně řekne, jaký typ pleti máte, jaké problémy můžete mít a především jak jim předcházet, poradí vám speciální pleťovou péči na míru a doporučí konkrétní produkty, které jsou pro vás nejlepší. Zjistíte tak, jak jste na tom se strukturou kůže, vráskami, póry, pigmentem a množstvím mazu pleti či hydratací pokožky.

Internetové ceny v kamenném obchodě? I to je možné

V Praze vás zase zdarma nalíčí

V Praze, kde najdete hned dvě prodejny a to v Obchodní pasáži Florentinum a v Obchodním centru Europark, koncept 3v1 spočívá ve spojení kamenné prodejny, výdejního místa a make up studia vybaveného luxusní dekorativní kosmetikou Artdeco a theBalm, kde vás zdarma nalíčí profesionální make up artisti. Pokud byste neměli čas nebo chuť nechat se líčit, můžete využít alespoň odborného poradenství, které se v oblasti kosmetiky vždycky hodí. To nám potvrdila i jedna ze zákaznic: „Měla jsem problémy s výběrem správného pudru, pořád mi žádný přesně neseděl. Když jsem si byla vyzvednout svoji zakázku v parfums v Europarku, během chvilky mi vizážistka vyzkoušela několik různých pudrů a vybraly jsme ten, který mi nejlíp seděl. A taky mi poradila pár zajímavých triků, kterých od té doby využívám.“

Autor:


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.