Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Interiérové dveře za hubičku se mohou stát noční můrou

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Toxické hračky či špekáčky bez masa jsou smutnou realitou dnešních dní. U potravin jsou již spotřebitelé pozornější. Existuje ale řada dalších oborů, kde trh zaplavují pochybné produkty. Třeba interiérové dveře.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Interiérové dveře za hubičku se mohou stát noční můrou | foto: SOLODOOR a.s.: dveře a zárubně

Domácí výrobci interiérových dveří v soupeření o přízeň zákazníků dostali své modely na špičkovou úroveň. Bojují však s konkurencí mimořádně levných dveří například z Číny, Polska nebo Ukrajiny. Ne všechny interiérové dveře z dovozu jsou automaticky špatné, problémem je spíš kolísavá kvalita.

U dveří s málo odolnou (nekvalitní) výplní, se může stát, že nevydrží 30 let, ale třeba jen dva, tři roky. Vady, které interiérové dveře mají, přitom nejsou na první pohled zjevné, ale projeví se až při užívání v domácnosti. Méně odolná povrchová úprava je náchylnější k poškrábání, vlivem vlhkosti se mohou zkroutit, v některých místech se odlepí dýha či dokonce vypadnou panty...

Sledujte pečlivě původ

Můžete se setkat nejen s všeobjímajícím označením "vyrobeno v EU", ale dokonce i s nálepkou "dveře z Moravy" nebo "dveře z Čech", přestože zmiňované interiérové dveře poprvé "viděly" Čechy, když je vykládali již hotové z kamionu.

Český bývá pouze prodejce, který fintou zakrývá pochybný původ. Zásadním problémem bývá, že interiérové dveře vyrobené jinde prostě nepasují do českých stavebních otvorů. Často je obtížné zjistit, z jakých materiálů jsou dveře vyrobeny a zda mají potřebné certifikáty.

Interiérové dveře

Pokud kupujete interiérové dveře, vyplatí se věnovat pozornost i technickým detailům. Častým trikem je nepatrná změna označení povrchu dveří. Pokud místo písmen CPL (označujících speciální odolnou povrchovou fólii), naleznete například CLPL, okamžitě zbystřete. Řešit reklamace podobných nedostatků u importovaných dveří je velmi obtížné. V reklamačních řádech a návodech k použití je totiž vše velmi chytře "upraveno".

České interiérové dveře ve znamení inovací

Domácí výrobci interiérových dveří na tlak nepříznivých podmínek (krize ve stavebnictví, útlum poptávky individuálních zákazníků) zareagovali investicemi do technologií, vývojem nových modelových řad, zaváděním moderních materiálů, důsledným marketingem.

Každoročně se na trhu objevuje řada nových řešení. Hitem se staly strukturované 3D povrchy, různé varianty prosklení s atraktivními grafickými motivy, používání příčných dekorů nebo speciální obložkové zárubně pro panelové domy. 

Společnost SOLODOOR dokonce nechala podrobit nejen své produkty důkladné prověrce a získala právo označovat celý svůj sortiment známkou kvality CZECH MADE. "Tato známka by měla být i jistou formou vzkazu zákazníkům, aby pečlivě vážili, jak své peníze při nákupu nových interiérových dveří či zárubní investují," uvedl generální ředitel SOLODOOR Martin Dozrál.

Podle něho by se zákazníci měli zaměřit zejména na výrobce a jeho historii v ČR, dodací podmínky a samozřejmě také na materiál, z něhož jsou dveře vyrobeny. Podobně společnost SAPELI, největší domácí výrobce interiérových dveří, sází na kvalitu svých produktů natolik, že na řadu svých modelů poskytuje prodlouženou záruční dobu až na pět let.

"Můžeme se zaručit na takovou dobu, protože naše interiérové dveře jsou dlouhodobě prověřeny v tisících českých domácností. Navíc všechny modely samozřejmě sami pečlivě testujeme," popisuje generální ředitel SAPELI Václav Bradáč.

Domácí výrobci interiérových dveří nabízejí také širší síť prodejních míst, kratší dodací lhůty nebo služby smluvních montážních firem. "Neustále rozšiřujeme síť vlastních prodejen i autorizovaných prodejců tak, aby naše interiérové dveře i ostatní produkty byly dostupné po celém Česku. K tomu se připojuje řada doplňkových služeb a poradenství při výběru dveří," uvedl generální ředitel společnosti CAG Jan Primas.

Interiérové dveře lze vybírat i na internetu

Interiérové dveře

Významným počinem posledních let jsou internetové aplikace, které odstraňují běhání po prodejnách a dovolují interiérové dveře vybírat v klidu domova u počítače. Například takzvaný konfigurátor dveří na adrese www.solodoor.cz umožňuje se jednoduše orientovat v široké škále modelů a sestavit si dveře podle přání. V konfigurátoru může uživatel kombinovat různé modely, dezény povrchu, typ prosklení, další doplňky a technické podrobnosti.

Takzvané vizualizace dveří v interiérech zase dovolují v počítači prohlížet, jak jednotlivé interiérové dveře ladí s různými variantami interiérů a s rozličnými barvami stěny či podlahy. Absolutní novinkou je pak aplikace, která do vizualizací dovoluje nahrát fotografii vlastního interiéru, a zasadit tak různé modely dveří přímo do bytu konkrétního uživatele.

Sázka na kvalitu se vyplácí

Široká nabídka modelů, inovační řešení i doplňkové služby přinášejí ovoce v podobě oživení poptávky po českých interiérových dveřích. "Sázíme na českou tradici, dbáme na kvalitu, zaměstnáváme české lidi. Věříme, že přesvědčíme spotřebitele, aby více přemýšleli o dveřích, které kupují, a podpořili české podniky," uvedl generální ředitel SAPELI Václav Bradáč.

Podle generálního ředitele SOLODOOR je nejjednodušší řídit se zdravým selským rozumem. "Kupovat interiérové dveře za cenu rodinného oběda s vidinou, že vydrží desítky let je prostě hloupost," uzavřel Martin Dozrál.

Autor:

Nejčtenější

Koupelnové centrum Marketis přináší novou exkluzivní sérii RAKO 2017
Koupelnové centrum Marketis přináší novou exkluzivní sérii RAKO 2017

Koupelnové centrum Marketis právě slaví 22. výročí a při této příležitosti nabízí zákazníkům exkluzivní materiály z nové série RAKO 2017, které naleznete...  celý článek

Jitka Boho dělá radost dětem v nouzi. Přidat se k ní můžete i vy
Jitka Boho dělá radost dětem v nouzi. Přidat se k ní můžete i vy

Společnosti Procter & Gamble a Globus spustily projekt s názvem “S malou pomocí k velké radosti” na pomoc dětem v nouzi prostřednictvím Českého červeného...  celý článek

Leader Fox 2017
Leader Fox 2017: česká kvalita v poměru ceny a výkonu

Leader Fox řadu let oslovuje koncové zákazníky i obchodníky velmi lákavým poměrem cena/výkon, ovšem zdaleka nejen tím. Na následujících řádcích se chceme...  celý článek

Největší pražská taxislužba nabízí bezhotovostní jízdy za férové ceny.
Taxi pro firmy: rozhodují férové ceny a kvalita služeb

Firmy ve stoupající míře využívají taxislužbu jako alternativu k firemním flotilám. Jak ale vybrat tu kvalitní a správnou, aby přinášela užitek manažerům a...  celý článek

Agilní Business Intelligence & Data Vault 2.0
Agilní Business Intelligence & Data Vault 2.0

Podnikatelské subjekty vytvářejí a konzumují data. Ať již se jedná o data interní či externí, strukturovaná či nestrukturovaná (Big Data), zkrátka data všeho...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.