Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Inovace v řízení lidských zdrojů: omezte papírování

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Výhodu řízení lidského kapitálu firmy - inovaci myšlení, sdílení personálních informací a integraci pracovních procesů, má ten, kdo nyní provede změnu technologického řešení.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Inovace v řízení lidských zdrojů | foto: Sabris, s.r.o.

Inovace

Inovace je hybný motor úspěšné firmy. Proto se manažeři aktivně snaží hledat příležitosti k inovacím, které za pomoci svých zaměstnanců aplikují do praxe. Inovace v oblasti řízení lidského kapitálu (HCM) nelze v současnosti z tohoto trendu vynechat, protože se jedná o produktivní složku podniku.

Víte, jak nacházet inovace v oblasti HCM, kde efektivitu snižuje bariéra každodenní personální administrativy a následná operativa a kde narážíte na tradicionalismus v postupech a myšlení?

Optimalizace a výrazného omezení papírové administrativy a operativy v personalistice lze dosáhnout zapojením nových technologických řešení, jakým je např. EFM od OpenText, které dokonale skloubí proces digitalizace, správy a archivace dokumentů v oblasti HR s možností propojení vašich firemních informačních systémů.

Zažijte situaci, kdy se dá personalistika dělat „bezpapírově“. Situaci, kde si namísto generování, sběru a kontroly papírových dokumentů užijete komfort práce v „jednom okně“ a v reálném čase. Kolik času je možné ušetřit z každodenní operativy? O kolik se zvýší kvalita odváděné práce a přesnost získávaných a poskytovaných informací? Odpovědi Vám poskytne krátké video.

Inovace v řízení lidských zdrojů

Informace a integrace

S informacemi jsou spojovány charakteristiky jako objem, rychlost nebo věrohodnost. V HR jsou to manažeři, kteří potřebují mít k dispozici relevantní data pro svá rozhodnutí týkající se řízení týmů. Tato fakta musí být aktuální, kompletní a kdykoliv na dosah, třeba i v mobilním telefonu. To vytváří potřeby a požadavky na HR oddělení pro zvyšování rychlosti a kvality služeb s možností sdílení informací v elektronické podobě.

Cestou, jak toho docílit, je využití zaměstnaneckých portálů, kde jsou informace dostupné kdykoli.

Portály jsou schopné na modulové nebo platformové bázi informace o zaměstnancích sdružovat a sdílet. Pro portálové aplikace je zdrojem „back office“ informační systém např. SAP, který sbírá a uchovává údaje a dokumenty o zaměstnancích a třídí jedle různých hledisek. Kromě dat, která někdo do systému vložil, lze takto sdílet i vlastní zdroje informací – např. elektronické dokumenty týkající se pracovní historie zaměstnanců včetně certifikátů, životopisů, hodnocení nebo smluv.

Pro ochranu dat a bezpečné uchování dokumentů v zabezpečeném úložišti je využíván individuálně nastavený koncept přístupových práv.

Inovace v řízení lidských zdrojů

A jak si proces „bezpapírové“ personalistiky představit v praxi?

Zaměstnanec naskenuje dokument určený pro personální oddělení a přes zaměstnanecký portál ho vloží do své osobní složky. Dle typu dokumentu může nadřízený vstoupit do procesu schválení a následně příslušná personalistka dostane avízo o novém dokumentu, který zpracuje. Proces si lze představit i obráceně, kde personalistka ukládá zpracované dokumenty (smlouva, platový výměr) a uživatel je má přístupné na portálu.

Potřebujete ten správný personální dokument? Neklepejte na dveře, stačí otevřít to správné okno aplikace vaší personalistiky. Seznamte se s příkladem nasazení obdobné inovace v HR .

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.