Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Hollandia poprvé investuje do brandu

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Oblíbená značka jogurtů Hollandia odstartovala kampaň, v rámci redesignu celé řady jogurtů Hollandia. Ta se bude týkat nejdříve Selské řady a následně BIO Selské řady, krémových jogurtů a BIO BiFi drinků.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Hollandia | foto: Hollandia

Hollandia se rozhodla oprostit své výrobky Selské řady od aromat, konzervačních látek a zvýšit podíl ovoce v ovocné složce, což vede mimo jiné i k novému designu obalu všech výrobků Hollandia. Zároveň se tím ovocný jogurt Selský řadí na úplnou špičku v segmentu ovocných jogurtů.

„Chceme našim zákazníkům představit ryze český, přírodní jogurt, jehož kvality jsou jednoznačné“, říká Jan Škoda, marketingový manager značky Hollandia.

Hlavní kampaň poběží od 10. 5. do konce června 2016 v rámci České republiky a Slovenska. „Kampaň poběží prostřednictvím PR, facebooku, billboardů, CVL, onlinů a ochutnávek. Nesmím zapomenout ani na nový, věrností program Hollandia clubu,“ vyjmenovává Škoda.

K redesignu značky dochází především kvůli změně složení v produktech Selské řady, ale má zdůraznit i jedinečnost a podtrhnout vizuální sjednocení. Firma Hollandia bude letos na trhu 25 let, i proto se vedení firmy rozhodlo vůbec poprvé investovat do podpory značky. Od této investice a spolupráce se skupinou Konektor si Hollandia slibuje ukotvení pozice selské jedničky na trhu, stejně jako brandu obecně.

jogurty Hollandia

Moje máma byla kráva

Jan Škoda slibuje lehce kontroverzní kampaň, kde jeden ze tří motivů reklamy bude se sloganem „Moje máma byla kráva“. „Chceme tím říct, že naše jogurty jsou z mléka, nic víc, nic míň. Kvalita je prvořadá. Svědčí o tom i to, že Hollandia je jedinou jogurtárnou s vlastní BIO farmou.“ Ilustrace na obalech jogurtů je zajímavá i tím, že je inspirována skutečnou krajinou Krásného Údolí, kde Hollandia vyrábí své jogurty.

Kromě outdoorové reklamy se Hollandia zaměřila i na indoorovu reklamu přímo v obchodech. Zákazníci se mohou těšit na ochutnávky nového jogurtu a akční ceny. Navíc Hollandia zvolila i další kanál prodeje – vizuálně odlišné proložky s potištěným logem tak, aby bylo na první pohled jasné, že v regálu jsou vyskládané jogurty Hollandia. „Až 70 % jogurtů je v dnešní době vyskládáno v regále v proložkách, místo toho, aby stály samostatně,“ míní Škoda.

Hollandia spolupracuje v rámci kampaně s agenturami PR.Konektor, Konektor Social a Konektor.

jogurty Hollandia

HOLLANDIA V ČÍSLECH

Společnost HOLLANDIA Karlovy Vary, s.r.o. je společností s ryze českou účastí a byla založena v polovině roku 1991. Od konce roku 2003 vyrábí HOLLANDIA v Krásném Údolí své výrobky v nových výrobních prostorách, vybudovaných s nákladem přibližně 140 mil. Kč. Tato investice zahrnovala samozřejmě i nákup nových technologií. V roce 2010 a 2011 investovala společnost Hollandia dalších přibližně 65 mil Kč do rozšíření výroby a inovací podle posledních trendů. Denně se v Hollandii spotřebuje kolem 80 000 litrů mléka nejvyšší kvality. V roce 2015 získal jogurt Hollandia ocenění „Nejdůvěryhodnější jogurt“. Mezi další uznání patří například i titul „Regionální potravina“

.

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.