Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hledáte nové uplatnění? Internetová společnost vám může změnit život

Komerční sdělení   15:00aktualizováno  15:00
Společnost INTERNET TRADING s.r.o. je moderní internetová agentura se širokým spektrem marketingových a reklamních služeb a sítí mediálních poradců pokrývající celé území ČR. Nabízí efektivní podporu malým a středním firmám, které potřebují úspěšně prodávat své výrobky či služby, propagovat svou firmu, budovat image a povědomí o značce.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) - Manažerský tým v kanceláři

Společnost INTERNET TRADING s.r.o je od roku 2009 součástí Mediální skupiny MAFRA. Mnoho let zkušeností, tisíce zrealizovaných kampaní a vstup silného investora je zárukou dalšího rozvoje společnosti, vývoje inovativních produktů a pro jejich klienty jistotou výhodné investice do efektivní marketingové reklamy.

Reklama na internetu tvoří v současné době nedílnou součást firemního marketingu mnoha firem. Internetová propagace je stále více důležitá, což jednoznačně dokazují statistická čísla:

  • počet Čechů s přístupem na internet - 6,1 milionu
  • zahraniční návštěvníci tvoří 1/4 čtvrtinu provozu na českém internetu
  • výdaje na internetovou reklamu v Česku loni stouply na 7,7 miliardy korun

Práce v internetové společnosti může splnit sny o nezávislosti

Práce v internetové společnosti může splnit sny o nezávislosti a životní změně mnoha lidem, kteří najdou odvahu se do světa internetu zapojit.

Je to kreativní práce při tvorbě mediálního plánu zákazníka. Na základě široké nabídky internetových reklamních formátů jsou mediální poradci v IT připraveni naplánovat klientovi internetovou reklamní kampaň, která bude přesně odpovídat jeho požadavkům a finančním možnostem.

Zajímavé portfolio služeb jim umožňuje zajistit cílené reklamní kampaně zaměřené na potencionálního zákazníka, posílení značky i produktové kampaně na podporu prodeje konkrétního produktu. Kampaň je možné uzpůsobit firmám jak s regionální tak i celorepublikovou působností. Mediální poradci tak mají všechny možnosti najít pro klienta optimální řešení.

Pokud hledáte perspektivní obor, uplatnění pro své prodejní dovednosti a zázemí firmy, která ve svém oboru patří k leaderům na trhu, kontaktujte nás prostřednictvím internetového formuláře.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Jedinečný gastronomický zážitek vám nabídne TOP HOTEL Praha.
Jedinečný gastronomický zážitek vám nabídne TOP HOTEL Praha

TOP HOTEL Praha vás okouzlí svými pěti restauracemi, kde můžete ochutnat českou, mezinárodní i indickou kuchyni. Restaurace jsou otevřené pro hotelové hosty i...  celý článek

Jak vybírat školní potřeby pro prvňáčky?
Jak vybírat školní potřeby pro prvňáčky?

Chystá se váš malý prvňáček poprvé do školy? Pak před vámi jako rodiči stojí důležitý úkol – pořídit mu vše potřebné od pastelek až po aktovku. Jaké školní...  celý článek

Dluhopisy nastartovaly pivovar ve Frýdlantu a výnos potěšil mecenáše
Dluhopisy nastartovaly pivovar ve Frýdlantu a výnos potěšil mecenáše

Zámecký pivovar Frýdlant znovu sklízí úspěch u zákazníků i na odborných soutěžích. Pomohla mu k tomu i finanční injekce od milovníků piva a těch, kdo nechávají...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.