Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Harley-Davidson Praha: přestavby na Šaldě

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Nároky zákazníků se neustále zvyšují a trendy se mění. Co však zůstává, je touha po individualitě. A to nejen u motocyklů Harley-Davidson, ale i u ostatních značek. Nespornou výhodou "naší" značky, je takřka nevyčerpatelná nabídka doplňků a dílů.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Harley-Davidson Praha: Přestavby na Šaldě | foto: Harley – Davidson Praha

Vedle stále se zvětšující nabídky originálních dílů H-D a Screamin’ Eagle nabízí Harley-Davidson Praha i katalogy prodejců aftermarketových dílů.

Harley-Davidson Praha přišel přestavbám na chuť

V minulosti se na Šalamounce věnoval Harley-Davidson Praha větším přestavbám (neplést se stavebními úpravami objektu, těch bylo dost) spíše okrajově. Větší přestavby a úpravy motocyklů se realizovaly spíš v zimním období. Před dvěma lety byla realizována větší úprava motocyklu VRSCF Muscle a Sportstera 48 Radio. Rok poté VRSCDX Night Rod a Sportster 883N.

Harley-Davidson Praha přišel přestavbám na chuť a letos se přes zimu na Šaldě přestavovalo od šroubku. Úspěšně kompletně přestavěl VRSCA Bad Bull a XR1200 Kubar. Letos poprvé se jeden z mechaniků věnuje téměř výhradně přestavbám i v sezóně.

Momentálně se tu dokončuje větší úprava modelu Fat Boy Special. Současně probíhají dvě velké přestavby - Night Train a Deuce. Na příští zimu se připravuje přestavba Street Glide ve stylu bagger. Takže se rozhodně bude na co koukat.

Harley – Davidson Praha – přestavba Bad Bull XR1200 Kubar
Harley – Davidson Praha – přestavba Bad Bull XR1200 Kubar

Harley – Davidson Praha – přestavba Bad Bull 

BAD BULL

Harley-Davidson Praha dostal tuto zimu pod ruce do třetice všeho dobrého zase motocykl z řady V-Rod a to VRSCA z roku 2005. Slovy klasika "úkol zněl jasně", postavit ze sériového motocyklu "velkou věc". A tak se začal plnit jeden velký sen jednoho muže.

Harley – Davidson Praha

Bylo nutné motocykl kompletně rozebrat  a to včetně motoru. Všechen chrom pryč, vše musí být černé. Bylo tedy nutné všechny díly opískovat a znovu nalakovat práškovou barvou. Většina použitých dílů je od známé německé značky Thunderbike. Původní představa v Harley-Davidson Praha o tom, že se zakoupí kompletní kit, který se "jen" namontuje, se ukázala jako hodně naivní.  Při montáži "na nečisto" se začalo stále narážet na nepřesnosti monokoku (kapotáže), rozpěrek kol atd...

Jelikož Harley-Davidson disponuje velmi slušným dílenským vybavením, nebyl problém věci upravit či zkrátka vyrobit nové. V průběhu prací se do finální podoby vtiskl osobitý styl majitele a smysl pro technický detail a řešení mechanika Jaroucha.

Harley – Davidson Praha

Při bližším prohledání naleznete na motocyklu mnohá neobvyklá technická řešení. Velmi pěkným prvkem je propojení brzdových třmenů s uchycením brzdové hadice po obvodu spodního kraje předního blatníku.

Pozornost si zaslouží také řídítka, u kterých byla zachována zcela čistá linie bez viditelné elektrické instalace, plynových lanek, brzdové a spojkové hadice. Vše je skryto v útrobách 1“ tlustých řídítek. Světlá výška motocyklu je nastavitelná díky vzduchovým kompresorem stavitelných zadních tlumičů. Na pravé části motoru je instalována místo gumové hadice chladící kapaliny skleněná, od firmy Engine Glass.

Harley-Davidson Praha neodmítne žádnou výzvu

Motocykl tvoří velmi kompaktní celek, bez zbytečných rušivých prvků. Pro Harley-Davidson Praha je největší odměnou za téměř pětiměsíční úsilí spokojený úsměv majitele, který si tímto počinem splnil jeden velký klukovský sen.

Třetí místo v nejobsazenější kategorii MODIFIED HARLEY-DAVIDSON na Euro Bike festu je již jen pomyslná třešinka na dortu.

Dnes v Harley-Davidson Praha neexistuje žádná nemožná. Rádi se zde pustí do jakékoliv výzvy.

Technické parametry:

Výrobce: Harley-Davidson

Model: VRSCA V-Rod 2005

Motor: Revolution

Sání: otevřený filtr + upravené difuzory

Rám: originál H-D

Přední vidlice: Thunderbike

Zadní kyvná vidlice: Thunderbike

Přední kolo : 4,5“x18“ Lowrider Thunderbike

Zadní kolo: 10,5“x18“ Lowrider Thunderbike

Zadní tlumiče pérování: Air Ride Thunderbike

Brzdy: originál H-D

Brzdové kotouče: VEGAS Thunderbike

Monokok: STEALTH Thunderbike

Řídítka: Timecrack Thunderbike

Ovladače: Timecrack Thunderbike

Př. světlo: Thunderbike

Lak: Olaf Pugner

Více informací o Harley – Davidson Praha naleznete na stránkách
www.harley-davidson-praha.cz.

Autor:


Témata: Chrome

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy
Vedoucí ekonomického oddělení

Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy
Hl. m. Praha, Středočeský kraj

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.