Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Halotaxi je taxislužba, která s nepoctivými taxikáři nebruslí

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Na neustále žhavé a omílané téma pražské taxislužby jsem měl možnost hovořit s majitelem firmy Halotaxi Petrem Barnou. Rád se proto s vámi podělím o zajímavé informace z našeho neformálního a příjemného setkání.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Svatební Superb | foto: ahr

Velmi mě nadchlo, když jsem se dozvěděl, že krom toho, že jste majitelem společnosti Halotaxi, jste také otcem našeho bývalého reprezentanta v krasobruslení Petra Barny.
Máte pravdu. Nějaké úspěchy opravdu byly. V roce 1992 si Petr vyjel zlato na ME a bronz na OH. V naší rodině je krasobruslení tak trochu tradice a představuje nasazení celé rodiny. Měl jsem však štěstí a povolání taxikáře mi umožňovalo se tomu věnovat.

Vy sám jste taxikařil od roku 1968. Co říkáte na současné poměry v taxislužbě?
Někdy tomu nerozumím. Vzhledem k tomu, že jsem také již pamětník, si ale dobře pamatuji na jméno ředitele tehdejší taxislužby působící pod dopravními podniky, pana Drbohlava. Jeho jméno bylo pro všechny taxikáře zaklínadlem, jak on si uměl zjednat pořádek. Takového by dnes taxislužba potřebovala. Doufám, že snad i já jsem se od něj něčemu přiučil.

Halotaxi 3Firma Halotaxi je zavedenou taxislužbou v Praze. Jak vidíte vaši budoucnost?
Nejsem jasnovidec. Spoléhám však na solidnost a korektní přístup k zákazníkovi, kterým se řídíme již 17 let. Důležitý je hlavně výběr řidičů. Žádný učený však z nebe nespadl. Člověk se učí celý život, i my musíme řidiče, jak se říká, vychovat. Jsme čistá taxislužba, žádná "smluvka". Všichni řidiči musejí mít složené magistrátem předepsané zkoušky a vozy náležitě označené.

Je mezi smluvními vozy a vozy taxislužby opravdu takový rozdíl?
Zcela jednoznačně. Pro řidiče taxi platí mnohem přísnější podmínky, a je to tak správně. Například vozy taxislužby musejí mít ze zákona pojištěna sedadla a při jízdě se zákazníkem vždy zapnutý taxametr. Také spadají pod kontrolou magistrátu. U smluvní přepravy nic takového neplatí. Tzv. "smluvky" vlastně ani nesmí od zákazníků přijímat hotovost, tím porušují zákon. Řada zákazníků o tom , bohužel, neví.

Jaká je skladba vašich zákazníků?
Převážnou většinu tvoří firemní zákazníci z tuzemských i nadnárodních společností různých oborů, kterých si velmi vážíme a těšíme se z jejich přízně. Vzhledem k objemu zakázek se snažíme těmto společnostem vyjít maximálně vstříc z hlediska cenové nabídky. Pro běžné Pražany však také v tomto směru nabízíme spoustu výhod a bonusů. Velmi využívané jsou slevové karty Pražské plynárenské a.s., IN karty Českých drah a.s., či cestovní kanceláře Invia a jiné.

Jsme také rádi za zpětnou vazbu od našich zákazníků. Samozřejmě, že nás více těší kladné dojmy, jelikož ale pracujeme s lidmi, občas se objeví i nějaký ten negativní. Ten nám vždy ukáže směr, kterým jít a s případným "nezbedou" si umíme poradit.

Halotaxi 2

Nabízí Vaše společnost ještě další služby?
Přestože jsme zaměřeni hlavně na taxislužbu, nabízíme našim klientům ještě speciální služby. Máme krásnou výzdobu pro svatební kolony, zajišťujeme vozy pro VIP klientelu, řízené akce na plesech, či firemních večírcích apod. Součástí služeb, které také zajišťujeme je nákladní doprava vozy do 3 tun. Různé převozy méně objemných zásilek a věcí, které zákazník potřebuje přestěhovat.

Více informací najdete na našich webových stránkách www.halotaxi.cz.

TIP

Mám velkou radost, že od 1. května 2010, můžeme našim zákazníkům nabídnout volání na telefonní číslo 2 4411 4411 z PC zdarma.

Jinak mají zákazníci také možnost zvolit mobilní číslo v rámci sítě jejich operátora:
602 177 292
603 845 825
776 11 44 11 (pouze na tomto čísle též sms).
Možné jsou i objednávky mailem.

Další důležitá otázka je nasnadě. Jaké jsou vaše cenové relace a kde si mohu taxi objednat?
Otázka ceny není vždy to podstatné, ale přesto pro většinu zákazníků to rozhodující. Snažíme se proto udržet cenu za kilometr v nižší cenové hladině. Oproti MHMP nastavené maximální ceně, která je 28,- Kč za kilometr, umíme cenu stlačit téměř o 35%.

Myslím, že by se zákazník měl nejprve dobře zorientovat, aby si mohl dobře vybrat. Někdy "levné", dobře zpropagované, může být drahé. To platí obecně.

Věřím, že si vaši společnost zákazníci najdou a budou stejně příjemně překvapeni.
Vše je otázka komunikace. I já se těším a děkuji za rozhovor.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Barbora Schelová, Human Resources Director společnosti Robert Bosch
Firma Robert Bosch je atraktivním zaměstnavatelem. Jak toho dosáhla?

Robert Bosch v Českých Budějovicích je největší průmyslovou firmou na jihu Čech. Její obrat rostl v minulých letech v dvojciferných číslech. A stejně tak počet...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře.
Ložnice by měla být místem, kde se cítíte dobře

Ať už žijete s rodiči, nebo ve vlastním bytě, ložnice by měla být vaším útočištěm, kam si chodíte odpočinout po náročném dni. Doby, kdy v ní byly pouze šatní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.