Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

FRE-PRO: luxusní a přirozené interiérové vůně

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
FRE-PRO je oficiální značkou, pod níž se prezentují vybrané interiérové vůně určené pro provonění profesních prostor, vyráběné renomovanou společností FRESHPRODUCTS LLC z USA.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

FRE-PRO: luxusní a přirozené interiérové vůně

Již název řady těchto vynikajících a úspěšných produktů je sám o sobě velmi zajímavý. FRE-PRO  je vlastně šifrou, kterou lze rozklíčovat jako FRESHPRODUCTS, tedy název společnosti amerického výrobce, nebo i jako FRESH PROFESSIONAL, což naznačuje určení této řady vonných produktů pro použití v profesionální sféře.

Které konkrétní produkty do řady FRE-PRO vlastně patří?

Vonná sítka Wave, Wave 2.0  a Remind Air 60 pro pisoáry, závěsky Bowl Clip  pro provonění dámských toalet, závěsky HANG TAG a REMIND AIR CURVE pro mnohoúčelové decentní provonění menších prostorů, inovovaný osvěžovač Easy FRESH 2.0 – hračička pro osvěžení a provonění vzduchu na principu fyzikálních zákonů vzduchového proudění, a P-SHILED, geniálně konstruovaná absorbční a neutralizační podlahová podložka k pisoárům a toaletám. 

Dokonalost spočívá v maličkostech

Interiérové vůně, o nichž se výše zmiňujeme, jsou na český trh dodávány již několik let. Zejména Wave, Bowl Clip a Hang Tag. Je potěšující, že i přes novou konkurenci od výrobce z cizích i domácích zdrojů jsou stále velmi úspěšné a jejich obliba i prodej neustále vzrůstá.

Tato základní řada osvěžovačů geniálně vyvinutých na bázi gelu, vonných esencí a sušené pryskyřice byla totiž v loňském roce samotným výrobcem doplněna o "kolegy" vyšší třídy.  Jde výrobky skupiny Remind Air, jejíž pisoárové sítko Remind Air 60 stejně jako víceúčelová vonná závěska Remind Air Curve jsou navíc opatřeny jednoduchým kalendářem, jehož pomocí lze snadno označit plánované datum doporučené výměny použitého produktu za produkt nový.

Podobně luxusní doplněk nechybí ani produktům Wave 2.0 a P-Shield. I na nich lze jednoduše značit a plánovat požadované datum výměny a zaručit tak spotřebiteli skutečně plně efektivní využití a stabilní kvalitu výkonu po celou dobu používání.

Velmi sympatickým argumentem, proč používat FRE-PRO s kalendářem, je rovněž skutečnost, že klient přesně ví, co kupuje. Ví, na jakou dobu interiérové vůně v plné efektivitě vystačí a dokáže si tak plánovat potřebný budget nadlouho dopředu. Větší klient tak navíc předchází možným únikům a neodborným zacházením ze strany personálu a šetří tak své finance. Jednoduché, ale geniální!

Jak a proč značka FRE-PRO vznikla a v čem jsou jejich interiérové vůně specifické?

Značka FRE-PRO vznikla ve spolupráci a za souhlasu s výrobcem, aby díky potisku vznikajícím přímo při výrobě bylo možné jeho kvalitní interiérové vůně na mnoha evropských trzích rychle identifikovat a snadno je odlišit od asijských falzifikátů, které lze pořídit sice za o něco nižší cenu než kvalitní originály, zato však s nesrovnatelně nižší kvalitou.

Vonná závěska Remind Air Curve a sítko do pisoáru Remind Air 60 s datem výměny,

Vonná závěska Remind Air Curve a sítko do pisoáru Remind Air 60 s datem výměny, vůně bavlny (Cotton Blossom)

A v čem jsou interiérové vůně z řady Freshproducts tak jedinečné? Na jejich základě stojí 41 letá zkušenost výrobce, bezvýhradný respekt k zásadám stanoveným pro výrobu zdravotně nezávadných, ekologicky příznivých a vysoce efektivních interiérových osvěžovačů, schopnost flexibilní reakce na poptávku trhu, předstih před konkurencí, kreativita, americká zaměřenost na cíl, geniální schopnost selekce vonných esencí pro tvorbu jednotlivých druhů vůní a konečně respekt k požadavkům spotřebitelů. 

Remind Air Curve - vonná závěska s připomenutím výměny, vůně Spiced Apple

Remind Air Curve - vonná závěska s připomenutím výměny, vůně Spiced Apple

Každý z produktů se vždy vyrábí v několika vonných variantách, z nichž každá má přidělenu příjemnou pastelovou barvu, a podle kterých se pro klienta dále dělí na více koncentrované a méně koncentrované. Méně koncentrované samozřejmě neznamená méně kvalitní. 

Jde opět o promyšlený tah výrobce, směřující k zabezpečení spokojenosti širokého spektra klientely.  Méně koncentrované se hodí do prostor, kde není žádoucí nápadné provonění, ale naopak je třeba jen dosáhnout neutralizace nepříjemných zápachů. V takových prostorách si klient popř. spotřebitel provonění ani neuvědomí. Svěžest vzduchu tak bere jako přirozený stav.

V jakých vůních lze FRE-PRO momentálně získat?

Jednotlivé interiérové vůně -PRO jsou momentálně v Evropě distribuovány v 4 - 6 vonných variantách. U spotřebitelů je nejoblíbenější MANGO a KVĚT BAVLNY (COTTON BLOSSOM), obě vůně vhodné jak na toalety, tak i do běžně obývaných interiérů. Pokud si klient přeje vůni co nejintenzivnější, měl by volit parfém HONEY SUCKLE. Nejméně intenzivní vůní v nabídce je naopak CUCUMBER MELON.

Závěrem

S produkty FRE-PRO se klient může v současné době setkat v 16 zemích Evropy. Jsou dováženy a distribuovány společností KALVEI, s.r.o. přímo od výrobce z amerického Ohia. Čím více FRE-PRO se mezi klienty dostávají, tím více jsou žádány. Lepší důkaz kvality snad neexistuje.

Hang Tag – vonná závěska na zeď, vůně Spiced Apple

Hang Tag – vonná závěska na zeď, vůně Spiced Apple

V dubnu 2013 bude řada kompletně prezentována na mezinárodním veletrhu ISSA INTERCLEAN ve VARŠAVĚ. Přejme, ať mají interiérové vůně hodně úspěchů i nadále.

Interiérové vůně FRE-PRO najdete na www.fre-pro.cz.

Autor:

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Konsolidace půjček je u lidí stále vyhledávanější .
Konsolidace půjček je u lidí stále vyhledávanější

Platíte každý měsíc leasing na automobil, hypotéku, půjčku na rekonstrukci a další drobné úvěry? Přestáváte mít přehled o tom, kdy máte kterou půjčku zaplatit?...  celý článek

Praktický pohled na automatizaci procesů.
Praktický pohled na automatizaci procesů

V oblasti řízení je procesní pohled na organizaci, její aktivity a její okolí beze sporu velmi praktický. Umožňuje chápat souvislosti, oddělit důležité od...  celý článek

Jedinečný gastronomický zážitek vám nabídne TOP HOTEL Praha.
Jedinečný gastronomický zážitek vám nabídne TOP HOTEL Praha

TOP HOTEL Praha vás okouzlí svými pěti restauracemi, kde můžete ochutnat českou, mezinárodní i indickou kuchyni. Restaurace jsou otevřené pro hotelové hosty i...  celý článek

DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ 4PL PROJEKTU

DHL Express (Czech Republic) s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat: 45 000 - 60 000 Kč

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.