Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

František Jungmann: Zájem o rohozecké pivo stoupá, a to překvapivě i v zimě

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Pivovar Rohozec získává nové a nové příznivce, slaví úspěch s tradičními limonádami a uvádí na trh novinky. Vypadá to na úspěšný rok

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

František Jungmann: Zájem o rohozecké pivo stoupá, a to překvapivě i v zimním období | foto: PIVOVAR ROHOZEC, a.s.

Zima nepatří k těm částem roku, na které by se pivovary těšily. S rostoucím chladem se chuť na pěnivý zlatavý mok snižuje a pivovarníci tak už od ledna vyhlížejí první jarní paprsky. Pivovar Rohozec si však na letošní zimu nemůže vůbec stěžovat.

"Závěr roku patřil k našim dobrým obdobím. Už v listopadu a pak i v prosinci jsme oproti roku 2012 zaznamenali nárůst odbytu piva o 5 procent, v lednu i únoru dosáhl dokonce 10 procent. Na to, že je zima, si na odbyt a počet zákazníků, kteří si k nám stále častěji nacházejí cestu, nemůžeme stěžovat,“ konstatuje ředitel Pivovaru Rohozec František Jungmann.

Úspěch však pivovaru nespadl jednoduše sám do klína. Stojí za ním hodiny a hodiny jednání, například s obchodními řetězci nebo restauračními zařízeními.

"V Mladé Boleslavi už je naše pivo k dostání ve všech Penny marketech, obou Intersparech, Kauflandu a Albertu. Od března tohoto roku začínáme spolupracovat i s Kauflandem v Mělníku,“ vypočítává úspěchy z poslední doby Jungmann.

František Jungmann: Zájem o rohozecké pivo stoupá, a to překvapivě i v zimním...

Právě odbyt lahvového piva je to, na čem jsou pivovary přes zimu takřka závislé. Spotřeba točeného piva v zimním období rapidně klesá. A to by, nebýt právě obchodních řetězců, Pivovar Rohozec pocítil značně. 

Vždyť jeho základnu tvoří turisté, hosté hospůdek v Českém ráji, kteří u sklenice osvěžujícího nápoje pod stolem protáhnou nohy, a sportovci, kteří zajdou na jedno poté, co právě prolyžovali na svazích Jizerských hor celý den.

"V létě se nám daří dobře, v sezóně se o úspěch nebojíme. Je ale zima a pivo není komoditou, pro kterou by bylo ideální období. Přesto jsme na tom lépe než vloni a stále stoupáme,“ pochvaluje si ředitel.

K oblibě rohozeckého piva přispívá fakt, že pivovar přijal za jednu ze svých stěžejních charakteristik úctu k tradici – vaří pivo tradičním způsobem, obnovuje malebnou krásu pivovarského nádvoří, jež se stává turistickým cílem, a nabízí sortiment, jehož šíře uspokojí celou rodinu. 

Tatínek si dá na závěr výletu řezaného Skaláka nebo vydatnou dvanáctku, maminka malinové pivo a děti ocení tradiční limonády. Vzpomínáte na černou, červenou a žlutou limonádu? Tak právě ty má v nabídce Pivovar Rohozec a zakládá si na tom, že obsahují skutečný cukr a naopak žádná umělá sladidla, což z nich dělá zdravější alternativu známějších značek.

"Zdá se, že lidé mají dost superznaček a vrací se právě k tradicím. Co se týče limonád, zaznamenali jsme meziroční nárůst 20 až 30 procent. Proto jsme se rozhodli rozšířit nabídku o balené limonády, na které byste už v dohledné době mohli narazit v kioscích třeba právě během toulek po Českém ráji,“ dodává Jungmann.¨

František Jungmann: Zájem o rohozecké pivo stoupá, a to překvapivě i v zimním...

A víte, jaká se ve spojitosti s rohozeckými limonádami vloni objevila móda? Po vzoru našich německých sousedů si i tuzemští zákazníci stále častěji poroučejí namíchat pivo s limonádou. 

Troufnete si i vy vyzkoušet žlutou se světlým pivem nebo černou s tmavým? Patříte-li k příznivcům radlerů, nebudete určitě litovat. 

Zatímco ještě před dvěma nebo třemi lety by se na vás vrchní díval jako na blázny, nyní už se jedná o poměrně standardní požadavek. Jen pro informaci, pokud by se s takovým přáním obsluha ještě nesetkala, oba nápoje se ředí v poměru 1:1.

Úspěch Pivovaru Rohozec potvrzují také akce z poslední doby, na kterých bylo rohozecké hlavním nápojem.

"V nedávné době slavila Horská služba ČR Jizerské hory šedesáté narozeniny. Pod skokanskými můstky se sešli její současní členové i starší vysloužilci a pobavili se se sklenicemi našeho jedenáctistupňového Skaláka v rukou. Pro ty, kteří byli ve službě a jen si na oslavu odskočili se zapnutými vysílačkami, bylo připraveno pochopitelně nealkoholické pivo,“ vypráví Jungmann.

Kontakt:

www.pivorohozec.cz

www.facebook.com/pages/Pivovar-ROHOZEC

Pivu z Českého ráje se tedy daří i přes zimu. Co takhle jeho kvality otestovat cestou domů z Jizerských hor? Pivovarská hospůdka má vždy naraženo a žízeň vám tady nehrozí.

Citát: "V létě se nám daří dobře, v sezóně se o úspěch nebojíme. Je ale zima a pivo není komoditou, pro kterou by bylo ideální období. Přesto jsme na tom lépe než vloni a stále stoupáme.“ František Jungmann, ředitel Pivovaru Rohozec

Autor:

19 tweetů ze života rodičů, které vás rozesmějí
19 tweetů ze života rodičů, které vás rozesmějí

Hlášky, které bez dětí nevymyslíte.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.