Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Franšízing v hypotékách? Zkušenosti ukazují na lukrativní model spolupráce

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Franšízing umožňuje budovat dobře fungující podnik v hypotékách díky praxí a zkušenostmi prověřenému podnikatelskému konceptu společnosti Gepard Finance.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Gepard Finance - největší specialista na hypotéky | foto: Gepard Finance

Efektivní franšízing v hypotékách

Podnikání pod značkou Gepard Finance přináší franšízantům nejednu konkurenční výhodu. 

Petra Nesvadbová

Základem všeho je historie a silná pozice Gepard Finance na trhu. Důkazem může být mnoho úspěšných spolupracovníků Gepard Finance. 

„Pro mě znamenala franšízová smlouva s Gepard Finance především vítanou pomoc v začátcích, možnost dalšího vzdělávání, dostupnost vnitřního informačního systému, přístup ke kompletnímu portfoliu hypoték nebo spolupráci s velkými realitními sítěmi a internetovými portály,” uvádí Petra Nesvadbová.

Výhody podnikání ve franšíze

Oproti jiným systémům, které odměňují své spolupracovníky na principu MLM marketingu, představuje franšíza mnohem spravedlivější a zajímavější systém odměňování. 

„Protože vystupuju jako samostatný subjekt, ač s výraznou podporou silného hráče na trhu, nemusím se o zaslouženou odměnu za produkci s nikým dělit, jak je tomu v mnohých poradenských sítích,” vysvětluje Martin Bernklau, další z úspěšných franšízantů Gepard Finance. „Moji makléři jsou podnikatelé, stejně jako já, takže máme zkrátka jasně nastavená transparentní pravidla odměňování,“ dodává Bernklau.

Partneři Gepard Finance, kteří využívají franšízing v hypotékách, získávají potřebné know-how a mohou veškeré úsilí věnovat budování svého podnikání v hypotékách.

Rozhovor s Martinem Bernklauem, franšízantem Gepard Finance

Martin Bernklau

Hovoříte o firmách poskytujících finanční poradenství. Stává se často, že vás klienti také považují za finančního poradce?
Ano, klienti mi často říkají: „Vy jste přece také finanční poradce.“ Vysvětluju jim pak, že já nejsem finanční poradce, jsem hypoteční makléř. Když si to představíte, sedím v bance a nabízím hypotéky. Akorát že sedím ve všech bankách. A nabídnu vám to pro vás nejvýhodnější, co každá banka nabízí. Finanční poradce dělá něco úplně jiného. Ten tvoří nějaký finanční plán, kde co ušetřit, kam „investovat“, nebo vám dá lepší pojištění, pokud máte štěstí na kvalitního poradce.

Hypotéky ale přece do finančního plánu také patří.
Finanční poradce by měl samozřejmě teoreticky být schopný zvládnout i hypotéku. Ale ještě jsem nepoznal nikoho, kdo by byl kvalitní pojišťovák a zároveň kvalitní hypoteční makléř. To nejde.

Zní to, jako by hypotéky byly složitější…
Jak se říká: „Pojištění se prodává, hypotéka se musí udělat.“ Prodat pojištění není pro šikovného obchodníka až tak složité, ale udělat a vymyslet hypotéku a celé to dotáhnout do konce, včetně čerpání a všeho okolo, to už úplně každý neumí. Je to delší proces, je to složitější, je tam větší odpovědnost. Být opravdu kvalitním hypotečním makléřem je práce na plný úvazek, nejde to dělat jen tak bokem nebo při studiu, jak to mnoho finančních poradců dělá.

Je ještě nějaký zásadní rozdíl mezi finančním poradcem a hypotečním makléřem?
Vím, že řada finančních poradců funguje tak, že klientům tlačí pojistný produkt, který jim byl na poradě předložený jako nejlépe zprovizovaný, ačkoli se pro klienta třeba vůbec nehodí. My jsme na těchto praktikách nezávislí, protože na všech hypotečních produktech máme přibližně stejnou výši provizí. Nepotřebujeme klientům doporučovat konkrétní bankovní domy jen proto, že nám dají větší provizi. Takto to u nás nefunguje.

Zajímá vás franšízing v hypotékách s Gepard Finance?

Stáhněte si zdarma návod, jak efektivně podnikat na trhu hypoték
na stránce www.gpf.cz/fransizing.

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.