Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

FORD Mustang 5.0 l V8 je Muscle Car se vším všudy

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Výkonný osmiválcový motor a pohon zadních kol, to je ta správná kombinace pro Muscle Car! Přestože vývoj v automobilovém průmyslu v posledních letech směřuje spíše k tzv. downsizingu, Mustang si stále zachovává vlastnosti, které se od něj očekávají, a to už přes 50 let!

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

FORD Mustang 5.0 l V8 je Muscle Car se vším všudy | foto: Simix s.r.o.

Samozřejmě doba pokročila a zákazník na výběr, takže i Mustang můžete pořídit s motorem 2.3 l Ecoboost, ale pro příznivce atmosférických motorů s velkým objemem je tu nachystán 5.0 l, V8 a 421 koní. Po stisknutí tlačítka start budete nadšeni typickým brumlavým zvukem, po sešlápnutí plynu vůz okamžitě reaguje a ani v případě pětilitru zde nechybí hlad po otáčkách. Vyhnat tedy motor k červenému poli otáčkoměru je opravdovou radostí. Z nuly na 100 km/h zvládne bez problému pod 5 vteřin.

Máte zájem vyzkoušet nový Ford Mustang? Poptejte se v autosalonu SIMIX.

Ikonický Mustang – víc než jen auto...

Neznamená to ale, že byste museli s novým Mustangem za každou cenu jen „závodit“. Vůz nabízí několik režimů jízdy, a pokud chcete jet běžnou jízdou, zvolíte jednoduše Normal. Pro další situace máte na výběr Sport Plus, Track a také režim Snow.

Design nenechá nikoho na pochybách, o jaký jde vůz, tvarem karoserie se vrací k legendárním modelům šedesátých let minulého století. Impozantní přední kapota, maska s typickým znakem a LED denní svícení působí opravdu dojmem „svalovce“, zkrátka Muscle Car jak má být.

Při jízdě vás nebude rušit žádný aerodynamický hluk a zpracování v interiéru doznalo velkou řadu změn proti předchůdci. Volant potažený kůží a palubní deska s prošíváním bílou nití, dekor interiéru s hliníkovými prvky, to vše utváří velmi dobrý dojem.

Jak lze očekávat, podvozek je dostatečně tuhý, ale poddajný. Zadní náprava je víceprvková, auto působí na svou třídu překvapivě pohodlně a nerovnosti zvládá s velikou jistotou a tichostí. Také tuhost posilovače řízení si lze stisknutím retro tlačítka navolit, na výběr máte hned ze tří možností: Normal, Sport a Comfort.

Přední sedadla jsou pohodlná s vyhříváním i chlazením, prostor je velmi dobrý i pro řidiče s vyšší postavou.

FORD Mustang 5.0 l V8 je Muscle Car se vším všudy

Muscle Car Ford Mustang poprvé v České republice!

Vůbec poprvé v historii se nový Ford Mustang oficiálně prodává i v České republice. Díky velkému zájmu se dodací termíny stále protahují, ale pokud chcete Mustang hned, navštivte autosalon SIMIX.

Šéf automobilky Ford řekl: „Ford Mustang inspiruje vášeň jako žádné jiné auto.“ Mustang je rozhodně více než jen auto, je srdcem a duší Fordu.

Prohlédněte si nový Ford Mustang v showroomu SIMIX. Více najdete na www.simix.cz.

FORD Mustang 5.0 l V8 je Muscle Car se vším všudy
Autor:

UNEX a.s.
Specialista povrchových úprav (Uničov

UNEX a.s.
Jihomoravský kraj, Zlínský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj
nabízený plat: 20 000 - 24 000 Kč

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.