Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Firmy stále vyžadují hlavně kvalitní produkty a služby

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Dopadá současná ekonomická situace tíživěji na podniky nebo jednotlivce? Těžko říct. Faktem ovšem zůstává, že některé služby a výrobky běžné spotřeby si obě skupiny nemohou odepřít. Zatímco občané stále častěji nakupují levnější produkty se spornou hodnotou, firmy vyhledávají pouze kvalitní produkty.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Firmy vyžadují kvalitní produkty a služby

Levnější produkt s nízkou životností výhodný není

Moudrý hospodář si totiž uvědomuje, že pokud si pořídí produkt o několik procent levnější, ale s poloviční životností, nakonec prodělá. Proto se raději soustředí na kvalitní produkty.

To vědí i firmy, které v oblasti B2B podnikají. "Firma nepodléhá emocím, nebude nakupovat jen proto, že visačka říká mínus deset procent. Pro podnikatele jsou důležité kvalitní produkty, dobrá zkušenost s produkty i přístupem dodavatele," potvrzuje Ivo Šafařík, ředitel skupiny Kwesto, která se zabývá katalogovým a internetový prodejem vybavení pro firmy v pěti zemích střední Evropy.

"Slevy k obchodu patří od nepaměti. My je však bereme spíše jako nástroj k upevňování vztahu se zákazníkem. Případně také k oslovení určité skupiny, tradiční je u nás sleva pro nového zákazníka," dodává Ivo Šafařík. 

Zároveň potvrzuje fakt, že klíčové je držet krok s dobou. Vedle atraktivního a přehledného katalogu jsou samozřejmostí kvalitní web a elektronická komunikace. Internetový prodej je motorem růstového trendu a v budoucnu jeho důležitost nadále poroste.

Kvalitní produkty i následný servis. To je filozofie společnosti Kwesto

Co tedy firemní zákazník nejvíce nakupuje? Řádný provoz podniku je spojen s nezbytnou administrativou. Bestsellerem v tomto sektoru tak vždy budou spisové a archivní skříně. Důležité jsou i inovace a uspokojování sezónní poptávky. Firmy jako Kwesto tak nyní zaznamenávají prudký nárůst zájmu o regály na pneumatiky, nádoby na zimní posyp, rohože atd.

"Firmy nyní obzvláště pečlivě zvažují své investice do vybavení. A to je právě příležitost pro dodavatele jako je společnost Kwesto, která nabízí pouze kvalitní produkty i následný servis a na tom staví svůj byznys. O tom, že tento přístup se vyplácí, svědčí naše dvanáctileté úspěšné působení v ČR. Aktuální hospodářskou situaci vnímáme proto s nadhledem a optimistickou vizí do budoucna," uzavírá Šafařík.

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Jste ve městě nová a nikoho neznáte?
Jste ve městě nová a nikoho neznáte?

Na eMimino.cz najdete maminky, které jsou na tom podobně.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.