Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Firma roste, jdou za lepším

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Celiakie změnila Martině a jejímu synovi Martinovi život. Měli ale štěstí, poznali Jaroslava, se kterým uchopili „handicap“ jako výzvu. Začali podnikat a dnes díky projektu ČSOB „Hledá se obchod“ už úspěšně rozšiřují podnik s bezlepkovou stravou Bezlepík.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

ČSOB | foto: ČSOB

Jejich know-how je jednoduché. Sami nejlépe rozumí tomu, co lidé s nevyléčitelnou celiakií potřebují – nesmějí potraviny s obilninami obsahujícími lepek. Třeba klasický rohlík. Podnikání před rokem a půl postavili na tom, co Martin a Martina sami nejvíce hledali – na kvalitních čerstvých a snadno dostupných výrobcích bez lepku.

„Každý, kdo nemůže jíst klasické pečivo, má přece chuť na pořádnou čerstvou housku či chleba, které jsou chutí a vzhledem od běžného pečiva takřka nerozlišitelné,“ naznačuje Jaroslav podstatu obchodního úspěchu.

A daří se jim velmi dobře. Za rok a půl existence rozšířili výrobu na třísměnný provoz s patnácti zaměstnanci a osmkrát navýšili tržby. „Roste síť našich prodejních partnerů, máme jich kolem osmdesáti, pokukujeme po Čechách i Slovensku. Rozjíždíme prodej čerstvých chlazených jídel v krabičkách přes automaty,“ představuje Jaroslav další plány.

Firma postupně dospěla do stadia, kdy bylo třeba porozhlédnout se po větší provozovně. Tady zase zafungovala šťastná náhoda. Díky projektu ČSOB „Hledá se obchod“ zjistili, jaký je o kvalitní potraviny nejen v jejich městě zájem, a našli novou příležitost pro další rozvoj a navýšení výrobních kapacit pro rozšíření odbytové sítě.

Řada lidí se už teď těší, jak si ke Kotasům na novou adresu v centru města zajdou na oběd. Bezlepkovou stravu si totiž může dát kdokoliv, navíc je zdravá a příliš nezatěžuje organismus. „Lidé se stále více starají o to, co jedí. Sami na sobě zkoušíme, co je dobré. Prostě chceme, aby se u nás každý normálně najedl za rozumnou cenu. I bezlepíci,“ doplňuje Martina.

Jejich cílem ale není jen zisková firma. Prošli si v životě pády i zklamáními, a teď pracují na tom, aby byli společně šťastní. „Chci světu něco zanechat. Teď mohu dělat užitečnou věc a sdílet ji s těmi, se kterými to má smysl,“ vyznává se Jaroslav. „Ve dvou nám to skvěle funguje. Máme svou ,liánu‘, a když jednomu dojdou síly, druhý to za něj vezme,“ uzavírá Martina recept na úspěšnou rodinnou firmu.



Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí
Dětská kosmetika, po které se vaše dítě neoprudí

Recenze si přečtěte na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.