Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Firma na zážitky rozjíždí Den jak sen

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Kde najít originální, hodnotný a zábavný dárek, se kterým udělám radost a obdarovaný si ho bude dlouho pamatovat? Na tuto otázku zná odpověď Firma na zážitky Lindy Vavříkové, která v Čechách založila fenomén zážitkových dárků. Nyní přichází se zcela novým projektem nazvaným Den jak sen.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

čtyřkolka | foto: Firma na zážitky, s.r.o.

Firma na zážitky, s.r.o. koupila konkurenční značku Den jak sen a přetvořila ji na nový tip zážitkových dárků. V nabídce Den jak sen naleznete osm dárkových balíčků: Adrenalin a Sport (75 zážitků), Relaxační pobyty pro dva (55), Gurmánské zážitky (45), Pro náročného muže (40), Pro výjimečnou ženu (70), Wellness a masáže (140), Nejoblíbenější zážitky (100) a Super jízda (60).

Kromě eshopu je naleznete především u retailových prodejců jako jsou hypermarkety Tesco, knihkupectví Neoluxor nebo řetězec s elektronikou Euronics (bližší informace naleznete na www.denjaksen.cz)

lety balonem

"Každý balíček obsahuje krásný tištěný katalog s kontakty na poskytovatele zážitků a všemi důležitými informacemi a zážitkový voucher, který slouží jako vstupenka na vybraný zážitek. Stačí si vybrat svůj vysněný zážitek a prožít Den jak sen," vysvětluje Linda Vavříková, spolumajitelka Firmy na zážitky, s.r.o.

V praxi to funguje velice jednoduše - pokud má někdo z vašich blízkých rád například pobytové zážitky, vyberete pro něj balíček Relaxační pobyty pro dva (výběr z 55 penzionů a hotelů po celé ČR) a slavnostně jej předáte. On sám si z tištěného katalogu vybere pobyt, který se mu líbí a zážitek si zarezervuje přímo u poskytovatele služby. Vyplní přiložený voucher a ten odevzdá v místě konání zážitku. Na místě prožije Den jak sen a bude na něj (a na vás) dlouho vzpomínat.

"Věřím, že tento jednoduchý model prodeje zážitků bude v Čechách slavit úspěch. Dárkový balíček můžete koupit v obchodě při běžných nákupech a nemusíte čekat až vám jej někdo doručí. Rezervace zážitků pak probíhá napřímo a voucher má platnost dva roky, nemusíte tedy nikam spěchat. Navíc vám zůstane katalog s kontakty na dodavatele zážitků, takže se na ně můžete kdykoliv znovu obrátit," doplňuje Vavříková.

dárkové kazety

V zahraničí je tento model prodeje zážitků velice úspěšný, za minulý rok se v Evropě takto prodaly zážitkové dárky skoro za 0,5 miliardy Euro (přibližně 12 miliard korun).

logo

Firma na zážitky, s.r.o. (FNZ) vznikla v roce 2006 a je zakladatelem a průkopníkem zážitkového trhu v ČR. V roce 2009 se společníkem Vavříkové stala největší česká mediální skupina Media Bohemia Daniela Sedláčka. Díky její intenzivní podpoře se FNZ podařilo získat naprostou většinu zážitkového trhu a rozšířit její dárkové portfolio o další značky.

Mezi produkty FNZ nyní patří Allegria - Firma na zážitky (www.firmanazazitky.cz), Dobrý koš (www.dobrykos.cz) a Den jak sen (www.denjaksen.cz).

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Léto s Huawei má pořádnou šťávu
Léto s Huawei má pořádnou šťávu

Umíte si vůbec představit vyrazit v létě někam bez svého telefonu v kapse? Sotva! Vždyť celý rok telefon nedáme z ruky.   celý článek

Vinylová podlaha Thermofix – Dub chocolade
Podlaha pro rychlou a snadnou údržbu

Podlahy v domácnosti často čelí vysoké zátěži. Hledáte takovou, u které se nemusíte bát rozlitého pití nebo že vám ji poškrábe domácí mazlíček či dítě při...  celý článek

SEO má smysl pouze dlouhodobě.
SEO má smysl pouze dlouhodobě

Mnoho lidí se domnívá, že SEO funguje jako nějaké tlačítko – stačí jej zapnout a je hotovo. To je však mylný dojem. Má-li být optimalizace pro vyhledávače...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.