Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Firma Markuj.cz dodává nejjednodušší řešení EET

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Bez ohledu na povinné zavedení EET vyvíjela firma Markuj s.r.o. pokladní systémy, které teď dodává po celé republice. I když je rozjezd EET malinko přibrzdil, protože se na trh dostaly i levnější aplikace. Ty však nesplňují tolik požadavků jako ta jejich.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Firma Markuj.cz dodává nejjednodušší řešení EET | foto: Markuj s.r.o.

„Do vývoje aplikace jsme vložili dvacet let vlastních zkušeností s provozováním restaurací, barů a vývoje software,“ říká Miroslav Vlček, jednatel Markuj s.r.o.

Systém markujsnadno byl vytvářený hlavně pro restaurační provozy, ale je snadno aplikovatelný v maloobchodě či jinde. „Máme pro ně připravenou jednodušší verzi, tzv. Lite. Teď jde hodně do trafik, ale dá se to aplikovat na jakýkoliv jiný maloobchod.“

Systém ocení zejména tam, kde se pracuje s mnoha účty současně. „Nejen v restauracích, ale i v barech, vinárnách, kavárnách, cukrárnách. Nicméně naše řešení je díky nízkým nárokům na internetové připojení, vhodné i pro použití ve stáncích, na trzích,...“ popisuje jednatel firmy.

Fotogalerie

Za největší vymoženost označuje tzv. Mobilního číšníka, kterého ocení zejména podniky s třemi a více zaměstnanci. „Číšník přijde ke stolu, naťuká do tabletu vaši objednávku, ta vyjede v kuchyni a další člověk ji přinese ke stolu. Ušetří to spoustu času,“ dává příklad.

Firem, které se zabývají prodejem pokladních systémů, se vyrojila po zavedení povinnosti EET celá řada. Většina z nich si však účtuje měsíční poplatky. Markuj s.r.o. nikoliv. „To považuji za naši největší výhodu,“ doplňuje Vlček. Chápe však i podniky, které sáhly po levnějších aplikacích. „My však pracujeme s kvalitním hardwarem,“ dodává s tím, že si jejich systém lze pořídit i na splátky. „Zákazník si vyber tři, pět nebo sedm splátek,“ upřesňuje Vlček.

Vidí i další nespornou výhodu a tou je prakticky nulová poruchovost. „Nemáme žádné reklamace ani dotazy,“ tvrdí jednatel Markuj s.r.o. „Až nás to samotné překvapuje. Zřídili jsme horkou linku, ale on na ní nikdo nevolá. Kolega, co má telefon u sebe ho pořád kontroluje, jestli není rozbitý,“ usmívá se.

Zatímco u jiných aplikací to tak být nemusí. „Už registrujeme, že některé podniky přichází na to, že ne všechno funguje úplně podle jejich představ,“ upozorňuje Miroslav Vlček a vidí v tom šanci, aby firmy sáhly ke změně.
„My jsme vyvíjeli náš systém, aby byl maximálně jednoduchý. Je dostatečně rychlý, neseká se, každý se v něm rychle orientuje,“ tvrdí jednatel firmy Markuj s.r.o. Firma navíc poskytuje do začátku vlastního technika, který pomáhá s rozjezdem aplikace.

Největší výhody systému

  • Žádné šmírování - vaše data jsou jen ve vašich zařízeních, žádná vzdálená úložiště (cloud).
  • Intuitivní a přehledné ovládání - pracovat s aplikací naučíte sebe i brigádníka za pár minut.
  • Žádné měsíční poplatky - zaplatíte za licenci a software je váš.
  • Maximální zefektivnění provozu - funkce usnadňující práci a spolehlivý wifi mobilní číšník.
  • Účtování pro členy klubu - pro členy klubu místo účtenek přehled spotřeby.

Více na www.markuj.cz.

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.