Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Firemní dárky nemusí být z katalogu, Originální.cz je dělá i na zakázku

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Zdá se vám, že katalogy neodpovídají vašim představám o vhodném dárku pro klienty nebo partnery? Katalogy nejsou jediným zdrojem, kde si můžete vybírat reklamní předměty a dárky. Firmy nyní využívají možností zakázkové výroby.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Firemní dárky nemusí být z katalogu, Originální.cz je dělá i na zakázku | foto: originální s.r.o.

Jak jinak dosáhnout přízně klientů než vlastní invencí. Jednoduše investujte do kreativity a dostanete se klientům pod kůži.

Což takhle dát si zakázku na klíč?

Nejvíce člověka potěší dárek, na kterém je poznat "rukopis“ dárce a zároveň je obdarovanému nějak blízký. Svoje klienty můžete obdarovat klidně USB flash disky a klíčenkami, když si je navrhnete sami. Rozhodujete se podle toho, s jakým úmyslem je chcete využít, a nemusí vás brzdit nudné katalogy bez nápadu. 

Firemní dárky nemusí být z katalogu, Originální.cz je dělá i na zakázku

Máte-li jenom matnou představu o tom, jak by dárek měl vypadat, poraďte se s Originální.cz a nechte si předměty vyrobit na míru. Od pouhé myšlenky vás dovedeme k realizaci, uděláme grafický návrh reklamních předmětů a dárků, vyrobíme je a expedujeme až do rukou vašich klientů.

Firemní dárky nemusí být z katalogu, Originální.cz je dělá i na zakázku

Kdy reklamní předměty fungují nejvíc?

Firemní dárky nemusí být z katalogu, Originální.cz je dělá i na zakázku

Darovat se dají třeba hrnky a šálky s vaším logem nebo i psací potřeby. Pokud je ale nedáte v ten pravý čas, veškerá snaha vyjde naprázdno. Proto svoje klienty obdarovávejte k příležitostem oslavy významných výročí nebo k připomenutí speciálních událostí. Mnohdy jsou dárky vhodnou cestou, jak poděkovat nebo se naopak omluvit za selhání služeb. Sílu reklamních předmětů můžete vyzkoušet i v případě, kdy na sebe chcete upoutat pozornost.

Firemní dárky nemusí být z katalogu, Originální.cz je dělá i na zakázku

Klienti si vás zapamatují i díky dárkové strategii

Jako jediná dárková agentura přichází Originální.cz s dárkovou strategií. Na přání pro vás připravíme plán, jak svoje klienty potěšit v průběhu roku. Každé roční období a každá zvláštní příležitost s sebou přináší nové možnosti, jak potěšit klienty. Rozpočet nemá nikdo nafukovací, také proto se pokusíme ušít vám strategii obdarovávání přímo na míru i z hlediska financí. Během jednoho setkání probereme, co pro vás bude nejefektnější, a nejlepší nápady zrealizujeme.

Firemní dárky nemusí být z katalogu, Originální.cz je dělá i na zakázku

Autor:


Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.