Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ePokladna pomůže i francouzskému podniku v lesích

Komerční sdělení   0:01aktualizováno  0:01
Manželé Eva a Rémi Decroix vybudovali podnik Bistrot de Papa uprostřed lesů. Jejich hostům ale odlehlé místo nevadí, výlet za typickými francouzskými lahůdkami se totiž vyplatí. Od prosince majitelům starosti s provozem malého kousku Francie ušetří chytrá aplikace ePokladna od Vodafonu.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

ePokladna pomůže i francouzskému podniku v lesích | foto: Vodafone

Jaké byly začátky vašeho podnikání?
Rémi: Vše začalo v roce 2012, kdy jsem byl druhým rokem na rodičovské dovolené s naší druhou dcerou Julií. Bydleli jsme tehdy již na naší původní chalupě, kam jsme se přestěhovali z Prahy. Užíval jsem si dětí a postupně opravoval dům. Manželka jezdila do hlavního města do práce. Julie ale rostla a my přemýšleli, jakým směrem se dál vydat. V té době jsme si všimli malého lokálu na náměstí v Počátkách, kde jsme si otevřeli malou kavárnu.

Podnik jste ale časem přestěhovali do Horních Dubének. Jak k tomu došlo?
R.: Prostory nám byly brzy malé, a protože majitelka odmítala jakoukoli diskuzi o rekonstrukci prostor, podnik jsme zavřeli a hledali nové místo. Otevření bistra v Horních Dubenkách byl ještě bláznivější nápad než Bistrot v Počátkách. Sami jsme si říkali, že otevření francouzské restaurace uprostřed vysočinských lesů nezní úplně jako rozumný byznys plán. Nad byznysem ale zvítězila rodina a vidina kvalitního života.

Jak oslovujete nové klienty? Vrací se k vám hosté?
R.: Naši první klienti nás následovali z Počátek. Díky tomu, že si o nás lidé mezi sebou řeknou, ale také díky účasti v projektu Amazing Places se nám okruh věrných podařilo rozšířit. Vždy nás moc potěší, když lidé přijedou na rodinnou oslavu. Trošku se bojí, zda se to babičce nebo dědovi bude líbit. Je bezva, že se odváží jak ti starší, tak děti, a ochutnají šneka nebo žabí stehýnka. Jídla se u nás ale, kromě zlatých klasiků, mění každý měsíc, tak jsou vždy zvědaví, co bude nového.

Jak vám pomohla spolupráce s Amazing Places?
R.: Chceme zůstat malou venkovskou restaurací. Zachovat si kvalitu. V tomto ohledu jsme si s majiteli projektu Amazing Places velmi porozuměli a rádi souhlasili se spoluprací. Oslovilo nás mnoho projektů, ale vždy byly založeny jen na číslech a obratech, neosobité, nevstřícné. My si ale chceme zachovat naši tvář. Tu právě projekt Amazing Places podpořil.

Co vlastně všechno nabízíte a kde sháníte dodavatele?
R.: Co jde, to se snažíme koupit v okolí od místních podnikatelů a farmářů. Máme štěstí na výborné pivo z domácího pivovaru, domácí kávu, ovčí sýry, dokonalé hovězí aberdeen, které nám „roste“ doslova za kopcem. V létě se nám také stalo, že nám lidé donesli ostružiny, které měli navíc. Byl z nich výborný koláč.

Využíváte nějaké výpomoci? Máte další zaměstnance?
Eva: Provoz bistra je hodně závislý na sezóně, v zimě můžeme taky na pár dní či týdnů zapadnout sněhem. Potom Rémi Bistrot zvládá sám, jen s pomocí jedné servírky, naší drahé Míly. V létě je u nás spolu s provozem zahrádky spojen zase naopak pěkný šrumec a střídá se u nás vždy hned několik brigádníků.

Na co se musíte spolehnout při běžném provozu?
E.: Na práci kolem podniku mám málo času. Je to tak trochu třetím zaměstnáním, vedle mé advokacie a dětí. Když se restauraci začalo dařit, bylo potřeba začít všechno pořádně organizovat, aby to šlo stíhat. Tím, že věci musím řešit efektivně, volím intuitivně nejjednodušší cestu. Bez telefonu a internetu se neobejdeme. Proto je pro mě důležité, abych měla možnost komunikovat se svým operátorem přes internet.

Nechci běhat na pobočky a vyplňovat formuláře. Když jsme začali spolupracovat s Vodafonem, moc mi pomohlo, že se obchodní zástupce sám aktivně pustil do hledání optimálního řešení pro sjednocení všech tarifů a telefonů. Sama bych tím určitě strávila nejméně celé odpoledne.

Vodafone nedávno vyhrál v nezávislém testu kvality sítě ve volání a mobilních datech v ČR a získal certifikát Best in Test od německé společnosti P3 communications GmbH. Co to pro Vás znamená? Je pro vás podobné uznání vašich dodavatelů důležité?
E.: Přiznávám, že nesleduji statistiky ani analýzy hodnocení všech dodavatelů telekomunikačních služeb na trhu, hodně dám na vlastní úsudek a spokojenost se službami. A s Vodafonem spokojení jsme.

Proč jste se rozhodli pro řešení Vodafonu v podobě ePokladny? V čem je pro Vás lepší než konkurenční řešení?
E.: Do poslední chvíle jsem doufala, že se EET zruší. Když nebylo vyhnutí, vyzkoušela jsem si dva tři produkty, které nám nabídli obchodní zástupci. Nakonec jsem ale dala na doporučení Amazing Places & Kouzelná místa. ePokladna nám připadala po vyzkoušení nejjednodušší na ovládání a užívání. Vybrali jsme u Vodafonu kompletní řešení, tj. kromě aplikace pokladny jsme se rozhodli si také pořídit tablet, tiskárnu a platební terminál.

Které funkce plánujete využívat a proč?
E.: Dosud jsme dělali součty stolů na kalkulačce a papírově. Proto plánujeme na počátku jednoduché a omezené užívání. Počkáme, až se se systémem seznámíme, a pak budeme rozšiřovat možnosti užívání. Aplikace se ale zdá docela vstřícná a umožňuje přizpůsobit fungování i na restauraci naší velikosti/malosti. Než si na všechny modality zvykneme, budeme ale ePokladnu používat jen pro konečné účtování. Zásoby a sklady si vede zkušenou rukou Rémi jako odborník, který má za sebou dvacet let praxe.

R.: Zatím to tak zůstane. Až se s elektronikou popereme a sžijeme, možná přejdeme i na systém evidence skladů, který nám ePokladna nabízí.

Jaké máte od ePokladny očekávání? Co byste její pomocí chtěl vylepšit?
E.: Od ePokladny si slibujeme zrychlení servisu. Myslím, že když se správně naučíme program používat, pomůže nám také lépe evidovat informace o tržbách a jejich vývoji v čase. Člověk se vždy rád podívá, jak se restauraci vedlo loni ve stejném období a jestli díky ePokladně odpadne hodinové hledání ve starých papírech, je to příjemný bonus. I když jsme zrovna „tam, kde lišky dávají dobrou noc“, rozhodně se nebudeme bránit pohodlí, které nám ePokladna od Vodafonu přinese.

Hlavní zprávy

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.