Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Elektronické stravenky se staly hitem, rychle nahrazují papírové

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Stravenková karta Ticket Restaurant® Card od společnosti Edenred se za devět měsíců od uvedení na trh stala oblíbenou alternativou klasických papírových stravenek.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Elektronické stravenky se staly hitem, rychle nahrazují papírové | foto: Edenred CZ s.r.o.

S Ticket Restaurant® Card dnes můžete zaplatit ve více než 5 200 provozovnách po celé České republice, což představuje největší živou akceptační síť ze všech poskytovatelů elektronických stravenek.

První masově rozšířenou elektronickou stravenkovou kartu Ticket Restaurant® Card využívá již přes 200 firem. A na Edenred se s poptávkou o kartu obrací stále více společností. „Zájem o stravenkovou kartu má dalších 500 firem s 200 000 zaměstnanci po celé ČR,“ uvedl Pavel Kusý ze společnosti Edenred.

Projekt elektronické stravenky od Edenred získal významné ocenění

Společnost Edenred za svůj projekt elektronické stravenky získala od České asociace manažerů informačních technologií CACIO prestižní ocenění IT projekt roku 2015. „Ocenění za nejlepší IT projekt roku je potvrzením, že naše cesta k postupné elektronizaci firemních benefitů je nejen inovativní, ale i prospěšná pro samotné firmy, jejich zaměstnance i partnerské provozovny,“ uvedl generální ředitel společnosti Edenred Martin Bulíř.

Elektronická stravenka se používá především v restauracích a jídelnách

Průměrná výše platby elektronickou stravenkou Ticket Restaurant® Card se pohybuje nad hranicí 100 korun. „Potvrzuje se nám fakt, že lidé za oběd reálně zaplatí až o dvacet korun více, než je průměrná hodnota stravenky v Česku. Výše transakce v Brně a v Praze převyšují ostatní regiony v řádech jednotek korun,“ doplnil Kusý.

albert

70 % všech transakcí kartou se uskutečňuje v restauracích a jídelnách. 30 % transakcí připadá na obchodní řetězec Albert, který se do projektu aktivně zapojil již od samého počátku. „Štěstí přeje připraveným a jsou to právě již zapojené provozovny v naší síti, které rychle získávají výhodu z transakcí realizovaných kartami oproti těm, kteří stále váhají nebo akceptují pouze stravenky papírové,“ konstatoval Pavel Kusý ze společnosti Edenred.

Karta je primárně určena k nákupu hlavního jídla a oběda během pracovního dne. Velikost nákupu je proto omezená denním limitem 500 Kč a to bez rozdílu typu nebo velikosti provozovny.

Značné výhody pro zaměstnance, firmy i restaurace

Uživatelé si rychle zvykají na komfort, který tato jednoduchá platba v restauraci či obchodě s potravinami nabízí. Už nemusejí řešit, zda jim na papírovou stravenku v restauraci vrátí nazpět. E-stravenka jim umožňuje rychlé a bezpečné placení obědů a potravin i v místech, která nejsou vybavena klasickými bankovními terminály. Platby realizují přes speciální aplikace v chytrém telefonu či tabletu.

Pro firmy znamená Ticket Restaurant® Card úsporu v nákladech na distribuci stravenek. Potřebnou částku zaměstnancům jednoduše pošlou jednou měsíčně na jejich předplacené karty. „Firmy rovněž oceňují, že elektronické stravenky jsou oproti papíru ekologické a snižují administrativní náročnost – odpadá skladování papírových cenin, rozpočítávání mezi zaměstnance a distribuce,“ dodal Kusý.

Výhody digitalizace benefitů zaznamenávají oproti běžným papírovým stravenkám i restaurace, které za pomoci běžného platebního terminálu v reálném čase převedou elektronické stravenky hostů na hotovost na svém účtu. Peníze z Ticket Restaurant® Card jdou díky MasterCard rovnou na účet restaurace a není třeba nic proplácet nebo fakturovat provozovateli systému.

Elektronické stravenky se staly hitem, rychle nahrazují papírové

Úspěšné jsou i další produkty společnosti Edenred

Společnost Edenred nabízí také ucelené portfolio moderních elektronických volnočasových benefitů, například první elektronickou kartu na placení benefitů na českém trhu Ticket Benefits®Card. Můžete ji využít na platbu sportovních aktivit, rekreace, kulturního vyžití i péči o zdraví.

S dalším inovativním projektem přišla společnost Edenred i v oblasti předškolní péče. Před více než rokem představila své digitální řešení Ticket Junior®, které pomáhá rodičům ušetřit třetinu nákladů na školky a umožňuje tak umístit v předškolních zařízeních více dětí. Nyní s ním můžete platit i kroužky a další zájmové činnosti školáků.

Edenred také nabízí pokročilé řešení pro celkovou správu firemních benefitů formou cafeterie - Benefits Portal by Edenred®. Díky němu mohou zaměstnavatelé komplexně řídit politiku firemních benefitů a zaměstnanec si může mezi výhodami lépe vybrat.

Více informací ke stravenkové kartě najdete na trc.cz.

Autor:

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.