Doporučujeme

Toto je komerční sdělení.
iDNES.cz neovlivňuje obsah komerčních sdělení a není jejich autorem.

EET pokladnu si stačí vypůjčit

Ačkoli druhá vlna EET skončila, svá zařízení nyní začínají zprovozňovat sezónní prodejci. Špičkový servis a dostupnost podpory jsou přitom klíčovými aspekty při výběru spolehlivého EET dodavatele.
Nemusíte se uvazovat k paušálu. Až skončí sezóna eKasu pouze vypnete.

Nemusíte se uvazovat k paušálu. Až skončí sezóna eKasu pouze vypnete. | foto: O2

„Zásadní jsou věci jako nonstop podpora, vzdálená správa, zálohování, bezpečnost a třeba i schopnost mít v terénu více jak 200 techniků,“ říká Luboš Lukasík, jednatel eKasa. Jde o službu od O2, která se těší největší důvěry – vybralo si ji téměř 20 tisíc zákazníků.

„Každodenní uzávěrky tržeb dělám díky eKase výrazně rychleji. Zároveň mám lepší přehled nad prodanými položkami,“ říká Josef Bělehrádek z Copy centra v Letovicích u Brna.

Už dnes nabízí eKasa speciální moduly pro různé živnosti. Jde například o rezervační systém pro penziony napojený na booking.com, či automatické propojení na nejběžnější účetní programy jako jsou Money, Helios a Pohoda. Jedinečná je i vzdálená správa. Technik na callcentru se může do vaší pokladny, po vašem schválení, připojit na dálku a vykonat požadovaný servisní zásah.

„eKasa mi zjednodušila život. Abych znal aktuální výši tržeb, nemusím chodit fyzicky do restaurace jako dříve. Stačí když se připojím do O2 eKanceláře a hned vidím, co se v podniku děje. Navíc máme eKasu propojenou s účetním programem. Platební terminál na karty mi dokonce šetří peníze. Poplatek za transakci je poloviční (0,99%), než u banky před tím. Jednoduše řešeno, s přihlédnutím k počáteční investici 4995 Kč je eKasa skvělá a bohatě mi dostačuje,“ říká Dan Baran, z liberecké restaurace Ztráty a Nálezy.

Přichází vystřízlivění

Na českém trhu rostli provozovatelé EET služeb jako houby po dešti. Nyní se opakuje stejná situace, jako v Chorvatsku, kde z 300 provozovatelů na začátku, zbyla po roce jen necelá stovka. Mnoho menších dodavatelů EET v ČR již nyní avizuje, že mají plné sklady neprodaných pokladen. Někteří dokonce již otevření mluví o propouštění zaměstnanců.

„Díky důvěře 20 tisíc zákazníků jsme schopni naše služby nejen provozovat, ale i nadále rozvíjet. Nyní máme speciální letní nabídku pro všechny, kdo provozují sezónní podniky. Nemusí se uvazovat k žádným měsíčním paušálům, stačí když po sezóně pokladnu jednoduše vypnou,“ říká Lukasík.

V Chorvatsku po vystřízlivění byly i případy obchodníků, kteří svoji pokladnu museli až 3x měnit. Přežili jen ti největší dodavatelé s velkým servisním zázemím.

„Pro mnoho dodavatelů v Chorvatsku bylo velmi těžké udržet kvalitu služby. Šlo například o zálohování. Často se stávalo, že když se obchodníkovi rozbilo jeho HW zařízení, dostal se do obrovských potíží. U free služeb neměl žádnou zálohu dat, kvalitní zákaznická podpora často nefungovala. Ve výsledku museli přejít k většímu a stabilnějšímu poskytovateli a začít znovu. Týkalo se to desítek tisíc podnikatelů.“ říká Hrvoje Somun, který působil v Chorvatsku jako výkonný ředitel APIS IT. Jedná se o chorvatskou obdobu české Státní pokladny, která státní EET servery provozuje.

Provozovatelé si to zatím málo uvědomují, ale naprosto klíčová je pro EET pokladnu bezpečnost. „Naše eKasa využívá nejmodernější a nejodolnější kryptografické řešení speciálně vyvinuté pro mobilní zařízení. Vzniklo ve spolupráci s českou společností TeskaLabs, která operuje po celém světě. Pokud uživatel dodržuje základní bezpečnostní pravidla typu nepsat heslo na papírek pod kasu, nikdo se mu do kasy nenabourá,“ dodává Lukasík.

Více ZDE

eKasa od O2

  • Provoz zdarma při platbách kartou
  • Online přehled o tržbách odkudkoli
  • Špičková zákaznická podpora
  • Propojení s účetními programy
  • Automatické zálohování

Sdílet článek Facebook Twitter Google Plus