Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Dva dny pro charitu očima účastníků: pomáhají těm, kteří to potřebují

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Bayer patří mezi nejaktivnější firmy v oblasti CSR aktivity. Společnost například iniciuje aktivní zapojení zaměstnanců do života neziskových a charitativních organizací v rámci projektu „Dva dny pro charitu“.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Dva dny pro charitu očima účastníků | foto: Bayer s.r.o.

Zaměstnanci, kteří jsou zapojeni do dobrovolnické práce již nyní nebo teprve plánují, tak mají 2 dny ročně plně hrazeny stejně jako v běžné pracovní dny.
Z odezvy účastníků mimo jiné vyplývá, že své zapojení určitě nepovažují
za jednorázovou činnost a budou dále pokračovat. Postřehy některých zaměstnanců zachycujeme v krátké anketě. Každý z oslovených odpovídal
na níže uvedené otázky.

  1. Ve které organizaci si strávil/a „Dva dny pro charitu“?
  2. Jakou činnost jste zde vykonával/a?
  3. Jaké jsou vaše dojmy?

Nikola Benešová

1. Již dlouhodobě dělám dobrovolníka pro Unicef, tudíž jsem si vybrala tuto nadaci na svůj Den pro charitu.

2. V tento den jsem vypomáhala přímo v kanceláři komplementací vánočních nabídek pro dárce, které jsem skládala do obálek.

3. Mé dojmy? Udělala jsem velký kus práce, takže spokojenost byla na místě. I když radost mám vždy, když s Unicefem spolupracuji, panuje tam přátelská atmosféra, lidé jsou moc příjemní. S nadací jsem se rozhodla spolupracovat aktivně z toho důvodu, protože osudy ostatních mi nejsou lhostejné a ráda přidám ruku k dílu, aby se situace změnila. Posílání finančních prostředků je pro mě neosobní, a takto to pro mě má hlubší význam.

Gabriela Hrubešová

1. Strávila jsem své Dva dny pro charitu v Hospici Anežky České v Červeném Kostelci

2. Moje práce spočívala v komunikaci s paní, které umírala dcera na onkologické onemocnění a paní se o tuto dceru v hospicu starala. Vzhledem k tomu, že s dcerou byla 24 hodin a bylo to náročné na její psychiku, jsem měla paní pozitivně naladit a vytrhnou z náročné reality.

3. Byl to velice náročný den, protože si člověk uvědomí, co ho může v životě potkat. Když jsem odcházela, tak mi paní i dcera velice děkovaly, že jsem s nimi oběma strávila den a měla jsem pocit, že ten den byl pro ně pozitivnější, než kterýkoliv jiný v jejich těžkém období. Tento den byl pro mne velice zajímavý a ráda bych využila dny na charitu i příští rok.

Roman Sýkora

1. Dívčí katolická střední škola a mateřská škola v Kolíně. Mateřskou školu navštěvuje moje dcera.

2. Protože jsem se zúčastnil o prázdninách, ústav byl prázdný. Měli čerstvě vymalováno a potřebovali několik „silných“ chlapů, dát školní nábytek zpět na své místo a uzpůsobit třídy pro nadcházející školní rok.

3. Dojmy jsem měl veskrze pozitivní a vlastně i malinkou hrdost. Uvědomil jsem si, že velmi málo zaměstnavatelů umožní svým zaměstnancům v rámci pracovní doby pomoci tam, kde se peněz jaksi nedostává.

CSR projekty společnosti Bayer.

Dva dny pro charitu očima účastníků

Dva dny pro charitu očima účastníků

Autor:
Témata: anketa, charita, Nadace, UNICEF

Nejčtenější

Co dělat, když dovolenou překazí nehoda.
Co dělat, když dovolenou překazí nehoda

Léto v plném proudu, kufry sbalené, děti v autě, dům zamčený a vy na poslední chvíli kontrolujete, zda máte všechny doklady v peněžence. Dovolená je tady a...  celý článek

Vedra drtí národ, Mountfield reaguje: Srazil ceny bazénů. Do 30. 7.
Vedra drtí národ, Mountfield reaguje: Srazil ceny bazénů. Do 30. 7.

Abyste přežili vedra a mohli se ponořit do chladivých vod vlastního bazénu, jdeme vám rychle na pomoc.   celý článek

Další z rubriky

Kónické květináče COLORS podtrhnou přirozenou krásu květin.
Kónické květináče COLORS podtrhnou přirozenou krásu květin

Květináč na sebe nemá upoutávat pozornost, aby vynikl vzhled zasazených rostlin. Přesto ale i tato funkční nádoba může mít své osobité kouzlo. Stylové a...  celý článek

Zásilkový prodej má v Čechách tradici. První katalogový obchod slaví 50 let
Zásilkový prodej má tradici. První katalogový obchod slaví 50 let

Od zboží pro domácnost, přes dřevěné chaty, hudební nástroje až po nedostatkové zboží, kterým byla socialistická „céčka“, se zásilkový prodej vyvíjí...  celý článek

Nepodceňujte výběr octa při zavařování.
Pozor na výběr octa při zavařování a dochucování

Ocet sehrává v kuchyni důležitou úlohu, ale nesmíte podcenit jeho správný výběr. Kromě lihových octů, vhodných především pro nakládání, je k dochucování lepší...  celý článek

Další nabídka

arome.cz

Naučte se nanášet make-up s profesionální vizážistkou
Naučte se nanášet make-up s profesionální vizážistkou

Štětec, houbička i obyčejný prst. Na nanášení make-upu existuje řada pomůcek a vychytávek. Veškerá "výzbroj" vám však bude k ničemu, pokud nevíte, jak make-up n... celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.