Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

DRFG rozšiřuje své aktivity – nově i do zdravotnictví

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Investiční skupina DRFG brněnského podnikatele Davida Rusňáka letos opět rozšířila své investiční portfolio a celkově už je aktivní v pěti segmentech – kromě nemovitostí, telekomunikací, financí a energetiky nově zaměřila svoji pozornost také na zdravotnictví.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

DRFG rozšiřuje své aktivity – nově i do zdravotnictví | foto: DRFG a.s.

Nebylo otázkou zda, ale kdy na trh vstoupíme. Čekali jsme pouze na vhodnou příležitost a hledali správného partnera. Když jsme v loňském roce získali do týmu Rudolfa Matějku s téměř dvacetiletou zkušeností v segmentu lékáren, mohli jsme směle začít,“ říká David Rusňák, zakladatel a majoritní vlastník skupiny DRFG.

Skupina DRFG buduje síť pod obchodní značkou Lékárna Na zdraví. Od začátku roku otevřela již 13 lékáren. Lidé je najdou dvakrát v Praze, dále pak v Jílovém u Prahy, Břeclavi, Olomouci, Sokolově, Kamenici nad Lipou, Lounech, Moravské Třebové a v dalších městech.

Naší ambicí je stát se trojkou na trhu, řetězec by měl mít výhledově zhruba 50 lékáren po celém Česku,“ vysvětluje Rudolf Matějka, ředitel divize DRFG Medical.

Řetězec Lékárna Na zdraví zahrnuje především lékárny s větší prodejní plochou a do budoucna se plánuje odlišit od konkurence hlavně důrazem kladeným na samoléčbu a prevenci. Ve svém přístupu k zákazníkovi je specifický tím, že se snaží pacienta lépe znát, otevřeněji s ním komunikovat a dlouhodobě tak o něj pečovat.

Sofistikované vyhodnocování prodejních dat, samoobslužné regály, cenovky na regálech, odstranění skel a všech dalších překážek mezi zákazníky a personálem lékárny – to jsou jen některé z činností, které jsou pro řetězec Lékárna Na zdraví klíčem k úspěchu,“ říká Rudolf Matějka.

Lékárenství je pro investiční skupinu DRFG nejnovější oblast podnikání, stále ale platí, že nejdůležitější místo v portfoliu skupiny tvoří investice do nemovitostí a telekomunikací. Jen od začátku roku v segmentu nemovitostí investovala skupina více než miliardu korun. DRFG se specializuje na retailová a nákupní centra, která vlastní třeba v Praze, Brně, Vyškově, Aši nebo Hodoníně. V portfoliu ale nechybí ani multifunkční dům v centru Brna nebo několik prodejen nábytkářského řetězce Jysk. „DRFG spravuje také nemovitostní fond, který investorům nabízí roční výnos 4,5 %, “ uzavírá David Rusňák.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Jakub Molnár společně se svojí ženou Jitkou stojí za celým nápadem Fit-day...
Olomoucká snídaně dobývá svět

Manželé Molnárovi z Olomouce chtěli žít zdravým životním stylem, ale nabídka proteinových smoothie neexistovala. Začali si proto sami vyrábět svačinky bez...  celý článek

Velké a tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům
Tradiční energetické společnosti se vymezují vůči nepoctivým hráčům

Energetické společnosti musejí být dnes mnohem aktivnější, protože zákazník je stále náročnější. Řada hráčů na trhu si ale plete obchodní aktivity s...  celý článek

Vinylová podlaha Thermofix – Dub chocolade
Podlaha pro rychlou a snadnou údržbu

Podlahy v domácnosti často čelí vysoké zátěži. Hledáte takovou, u které se nemusíte bát rozlitého pití nebo že vám ji poškrábe domácí mazlíček či dítě při...  celý článek

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.