Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Konference, oslava či svatba? Profesionální firma ušetří starosti

Komerční sdělení   7:00aktualizováno  7:00
Vidět, že vaše oslava probíhá přesně, jak má, je skvělé, ale jak z dobré akce udělat nezapomenutelnou? Ukážeme vám, co (nejen) tyto příležitosti znamenají pro profesionální firmu, jednoho z lídrů českého trhu v oblasti organizace akcí.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Maxin PRAGUE s.r.o. | foto: Maxin PRAGUE s.r.o.

Oslava, párty, výroční slavnost, organizace svatby, ale i akce konané pro různé pracovní účely jako konference, teambuilding nebo klasické firemní večírky, to jsou příležitosti, které pokrývají základní rozsah širokého spektra akcí (eventů), které ve svém životě organizujeme.

Každý, kdo přitom svědomitě prošel přípravami kterékoliv z nich, také ví, jak náročná bývá jejich příprava. Touhou a cílem každého z nás pak samozřejmě je, aby se naši hosté cítili příjemně, uvolněně, aby se skvěle bavili a přitom, aby šlo všechno podle plánu.

Ve světě je tradice profesionální organizace akcí mnohem delší než u nás, ale i Česká Republika si na vysokou úroveň i poslední trendy v organizaci firemních a společenských akcí velmi rychle zvyká.

Rychlost komunikace - důležitý nástroj pro organizace akcí

Maxin PRAGUE s.r.o. - organizace velkých setkání

"Schopnost rychle, efektivně a pro klienta co nejjednodušeji komunikovat, je nejspíše hlavním jmenovatelem trendových změn v naší práci po roce 2000," potvrdila nám Ing. Jarmila Škoríková, majitelka společnosti Maxin PRAGUE, jejíž specializací je profesionální organizace akcí a která působí na českém trhu již více než dvanáct let.

V oblasti profesionálních služeb cestovního ruchu přitom tato podnikatelka působí již téměř třicet let. "Maxin PRAGUE musí tyto trendy velmi pečlivě identifikovat a zavádět je do své každodenní obchodní praxe." Firma tak vyvinula vlastní vnitrofiremní systém zpracování poptávek, kdy je do tří hodin po obdržení klient kontaktován a do 48 hodin je mu odeslána přesná obchodní nabídka.

Šíře, kvalita a dostupnost poskytovaných služeb

Pro Vaši úspěšnou akci budete potřebovat mnohdy nečekaně široký přehled o dodavatelích všech souvisejících oborů od ubytování hostů a cateringové služby přes dekorace, audiovizuální techniku, ale také dopravu, hostesky nebo překladatele.

"Samotné informace o možných dodavatelích ale často ke zdárnému průběhu organizace akcí nestačí. Jako profesionálové budujeme dlouholeté zadavatelsko-dodavatelské vztahy s těmi nejlepšími firmami na trhu. Nejenže tím dosahujeme nižších nákladů pro finálního klienta, ale zároveň také garantujeme standard poskytovaných služeb," dodává majitelka společnosti Maxin PRAGUE.

Organizace akcí je věcí velmi náročnou a pro jejich úspěšný průběh je potřeba sladit mnoho souběžných procesů. Pokud chcete svému šéfovi, firemním partnerům nebo kolegům ukázat tu vaši firmu v tom nejlepším světle, profesionálně, jako solidní, vyspěle a bezchybně fungující celek, o to více pak vzroste i tlak na vás, organizátora samotného.

Maxin PRAGUE s.r.o. - logo

Čím větší rozsah vaší firemní nebo společenské akce je, tím větší pozornost je třeba věnovat i těm nejmenším detailům. Firemním heslem společnosti Maxin PRAGUE je: "Detaily tvoří dokonalý event" - do nejmenších detailů, na kterých ve výsledku záleží nejvíce, upravuje své produkty již od roku 1999.

Jako profesionální organizátor je vám Maxin PRAGUE k dispozici pro konzultace, ale i komplexní organizace akcí na klíč přesně podle vašich představ. Další informace o těchto službách, zkušenostech, referencích i kontaktní detaily pak naleznete na www.maxin-prague.cz.

Autor:

Komerční sdělení

Komerční sdělení je placená služba portálu zprávy.iDNES.cz, která měsíčně osloví 650 000 uživatelů. Další informace najdete ZDE

Hlavní zprávy

Další z rubriky

Dva nové rodinné patrové domy vyvinula společnost Natura Space CZ a představí...
BĚŽTE ZA EVČOU a splňte si svůj sen o bydlení

Eva Vrabcová - Nývltová bude velet dětským běžeckým závodům. Den plný běhání spojený s představením nových patrových rodinných domů pořádá Natura Space CZ v...  celý článek

V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů.
V České republice hrozí z firem úniky osobních údajů

Téma ochrany osobních údajů nabývá poslední dobou na síle díky do značné míry revoluční legislativě EU, která zvýší ochranu osobních údajů občanů.  celý článek

Vinylová podlaha Thermofix – Teak stříbrný
Podlaha v dětském pokoji musí být teplá a měkká

Hledáte nejlepší podlahu do dětského pokoje pro svou ratolest a nevíte, jaký z materiálů podlahovin zvolit? Chcete, aby vaše dítě nenachladlo od studené země a...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.